Ga naar inhoud

xJojo : 30 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi

Ik had zelf ook een 70b met push up bh en mijn wens was ook een d cup. Ik heb ook 400cc gekregen

Ben hier super blij mee en vooral met bh aan vind ik ze geweldig!

Bij mijn passessie was ik ook begonnen met 250/300 passen maar dat was net inderdaad als met bh en vulling dat vond mijn moeder trouwens nog steeds met de 325. In een wit shirtje leken ze dan groter maar in een zwart shirt zag je amper verschil. Vandaar dat ik toen groter ben gaan passen;) en ben echt blij dat ik ze niet kleiner heb gedaan.

Succes met jou keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik kan gewoon echt niet wachten. Na al de verhalen hier heb ik zin om ook zon verslag te kunnen schrijven!!

Maandag even wat bellen.

Iemand enig idee welk nummer ik moet bellen voor Nio. Ben al 4 verschillende nummers tegen gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan gewoon echt niet wachten. Na al de verhalen hier heb ik zin om ook zon verslag te kunnen schrijven!!

Maandag even wat bellen.

Iemand enig idee welk nummer ik moet bellen voor Nio. Ben al 4 verschillende nummers tegen gekomen.

Het nr wat bij de link staat die ik hier geplaatst heb ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben super confused.

Kreeg een brief thuis, de afspraakbevestiging waar de verwijsbrief stond gemarkeerd..

Moet dit? en waarom, ik weet niet waarvoor ik m nodig heb, hoe moet ik dit dan aan de dokter gaan uitleggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben super confused.

Kreeg een brief thuis, de afspraakbevestiging waar de verwijsbrief stond gemarkeerd..

Moet dit? en waarom, ik weet niet waarvoor ik m nodig heb, hoe moet ik dit dan aan de dokter gaan uitleggen

Kan.

Als je die hebt zullen ze de consult kosten declareren bij je verzekering als je je niet laat opereren daar.

Heb je hem niet betaal je zelf de consult kosten tenzij je je laat opereren.

Dan zit het erbij in.

Kost €3100 daar ongeacht het aantal cc of type implantaat (rond of anatomische).

De hydrogel zijn wel wat anders geprijsd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de vrouw aan de telefoon vroeg me nadrukkelijk of me dat ging lukken. en ik zei dat ik het zelf betaal, zei ze ja die heb je verzekering technisch nodig, ivm eigen risico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, dan declareren ze het consult bij je verzekering, eigen risico gaat via verzekering.

Anders betaal je het dus volledig zelf.

Gewoon zeggen dat je ha zoiets niet uitschrijft en je het zelf betaalt.

Ik ben ook zonder verwijsbrief consult gehad en daar geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 januari m'n eerste consult bij Nio!!!

Wat grappig! Ik had eerst ook op 12 januari, maar ik kan dan toch niet, dus ik ga 19 januari. Heel veel succes/plezier daar. :)

Ik ben trouwens ook bij Bergman langs geweest, en eigenlijk bijna door aandringen een tweede consultant afgesproken omdat mijn vriend dan mee kan voor morgen. Maar ik moet zeggen dat het heel snel ging, en heel weinig werd gemeten. Hij keek naar mijn borsten en zei gelijk: "Oh dat moet DP. Want zo doen we het altijd." Hij had mij trouwens ook maar 250 cc aangeraden waar gisteren dr van der Weij van Boerhaave 300cc aanraadde. Beiden adviseerden ze wel anatomisch. Maar bij Bergman was er niet echt een reden bij genoemd. Ik weet eigenlijk zeker dat Bergman hem niet wordt voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig! Ik had eerst ook op 12 januari, maar ik kan dan toch niet, dus ik ga 19 januari. Heel veel succes/plezier daar. :)

Ik ben trouwens ook bij Bergman langs geweest, en eigenlijk bijna door aandringen een tweede consultant afgesproken omdat mijn vriend dan mee kan voor morgen. Maar ik moet zeggen dat het heel snel ging, en heel weinig werd gemeten. Hij keek naar mijn borsten en zei gelijk: "Oh dat moet DP. Want zo doen we het altijd." Hij had mij trouwens ook maar 250 cc aangeraden waar gisteren dr van der Weij van Boerhaave 300cc aanraadde. Beiden adviseerden ze wel anatomisch. Maar bij Bergman was er niet echt een reden bij genoemd. Ik weet eigenlijk zeker dat Bergman hem niet wordt voor mij.

Ja idd. Het ging bij mij ook zo ontzettend snel. Passen kon ik niet eens op mijn gemak. Ze adviseerde mij ook anatomisch naar toen ik over rond begon zei ze al ja dat kan ook als je dat wil. Heel snel overtuigd en idd geen goede argumenten waarom wel of niet. Ik denk vooral het prijsverschil. Maar bergkam wordt m echt niet.

Heb zin in mn consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereeeeeen,

Ik ben zo blij.

Heb vandaag mijn consult bij dr. Nio gehad in het slaz!

Wat een schat van een man. Niks wat ik over hem heb gelezen is gelogen.

Super vriendelijk en geduldig.

Hij legde alles goed uit met goede argumenten. Iets wat ik bij Bergman niet voorbij heb horen komen.

Ook het passen was heel prettig. Hij hielp me mee terwijl bij Bergman a.a. van Engeland tijdens het passen op d'r computer doorging met typen.

Ik heb 3 protheses gepast. Van te voren wist ik niet hoeveel cc dit was. De eerste vond ik te klein. De 2e vond omheen mooi maar toch nog een groter gepast. Nou dit vond ik echt heeeeel mooi.

Nou na de cc bepaald te hebben (500cc!!) schrok ik wel.

500cc heb ik nog weinig voorbij zien komen!!

Ik had me al terug omgekleed en toen vroeg hij of ik nog foto's wilde. Zodat ik thuis nog kon kijken en nadenken. (Zal deze foto's binnenkort even toevoegen).

Nou is me niet helemaal duidelijk welke prothese hij gaat plaatsen. En ik heb geen mailadres van hem?

Zijn er mensen die ook 500cc geplaatst hebben waar ik de foto's van mag zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!! En wat fijn dat je zo een goed gevoel bij het consult had!

Ik heb 450 cc voor de spier geplaatst. Dit is wel niet door dr. Nio gedaan, maar door dr. Demeyere in Gent. Had van te voren een kleine B.

Je mag bij mij wel kijken, om enigszins een beeld te krijgen. Ik zal je zo even toevoegen.

Schiet me zo even niemand te binnen met 500 cc van Nio, maar ze zijn er echt vast wel....

Ik pas je titel een beetje aan, zodat ie op de rest lijkt :)

Heel veel plezier met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jojo

Fijn om te lezen dat je consult zo positief was! Ik ga morgen bellen voor een afspraak bij het slaz. Ik weet nog niet of ik bij pc Nio ga of bij pc van Selms.

En voor welke prothese ga je? Ook Monobloc Hydrogel?

Ik had vandaag mijn eerste consult bij pc Kappel in Zwolle. Maar ik wil ook zeker nog naar het slaz toe. Hoor ik ook veel positiefs over.

Mag ik vragen wat de consultkosten waren bij jou? En hoe lang was je consult ongeveer? En moest je lang wachten voordat je aan de beurt was?

Ik zie dat je meteen een datum hebt vastgelegd? Kon je dit zelf aangeven wat voor jou het beste uit kwam?

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben benieuwd naar je pasprothesefoto's.

Spannend allemaal he? Ik denk aan niks anders meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jojo

Fijn om te lezen dat je consult zo positief was! Ik ga morgen bellen voor een afspraak bij het slaz. Ik weet nog niet of ik bij pc Nio ga of bij pc van Selms.

En voor welke prothese ga je? Ook Monobloc Hydrogel?

Ik had vandaag mijn eerste consult bij pc Kappel in Zwolle. Maar ik wil ook zeker nog naar het slaz toe. Hoor ik ook veel positiefs over.

Mag ik vragen wat de consultkosten waren bij jou? En hoe lang was je consult ongeveer? En moest je lang wachten voordat je aan de beurt was?

Ik zie dat je meteen een datum hebt vastgelegd? Kon je dit zelf aangeven wat voor jou het beste uit kwam?

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben benieuwd naar je pasprothesefoto's.

Spannend allemaal he? Ik denk aan niks anders meer...

Hoihoi,

Nou Nio os echt een dikke aanrader!

Eurosilicone 85% gevuld. Een ronde prothese die valt als een anatomische en natuurlijker meebeweegt als een anatomische.

Consultkosten worden vergoed, ik had een verwijsbrief nodig van mijn dokter maar dat was een kleine moeite die te krijgen. En ik geloof dat ik had gelezen dat als je besluit daar behandelt te worden dat die binnen te totaalkosten vallen €3.100

Ik denk dat ik drie kwartier binnen ben geweest. Had om 16:00 een afspraak maar was er al om half 4. 16:10 ofzo was ik aan de beurt.

Ik heb meteen een datum geprikt omdat ik nog een studie volg en ik heb in mei 2 weken vrij. Dus dacht hoe eerder het vast staat hoe meer keus ik in data heb. Maar t voelde niet dat ik meteen een afspraak moet maken. Ik zit ook nog nergens aan vast, wat bij Bergman wel was, bij het maken van een afspraak hoorde ook een aanbetaling...

Ik denk ook echt aan niks anders!! Zo super leuk en spannend allemaal. Over een paar manden kan ik ook meepraten over hoe fijn het is eindelijk borsten te hebben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, mijn moeder dr pedicure heeft ook een borstvergroting laten doen in Valkenhorst kliniek.

Mijn moeder heeft met haar gesproken over mijn consult gister en die vrouw vond dat ik het absoluut niet moest laten doen, 500 cc is echt veeeeel te veel.

:22: Maar ik wil dat zo graag, ik wil graag een D/E hebben, alleen dat vind mijn moeder te groot en nep.

aahhhhh en nu? iemand die ook in een dergelijke situatie heeft gezeten, of is 500 cc echt te groot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi xjojo,

500 cc is echt niet veel hoor ik zie dat het goed bij je lichaam past.

ik vind dat je zo maar moet denken dat je nu behoorlijk wat geld uitgaat geven dat je er echt wel wat voor terug mag.

ik heb zelf 800 cc ben ik heel erg blij mee, maar je went er zo snel aan dat je snel denkt had ik maar groter genomen.

500cc is echt normaal en is echt niet overdreven.

succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi xjojo,

500 cc is echt niet veel hoor ik zie dat het goed bij je lichaam past.

ik vind dat je zo maar moet denken dat je nu behoorlijk wat geld uitgaat geven dat je er echt wel wat voor terug mag.

ik heb zelf 800 cc ben ik heel erg blij mee, maar je went er zo snel aan dat je snel denkt had ik maar groter genomen.

500cc is echt normaal en is echt niet overdreven.

succes x

Ja idd!! ik wil er het (bijna) maximale uit halen, en geen spijt krijgen achteraf.

Ik heb liever dat ik in het begin denk, oeh das misschien iets te groot dan eh dat is iets te klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen wanneer je niet de reactie krijgt die je eigenlijk hoopt en nodig hebt...

Ook ik vind 500CC op zich helemaal niet zoveel hoor, ligt misschien enigszins ook wel aan je bouw, en voorgeschiedenis, maar overdreven is het niet.

Zelf krijg ik maximaal 400 CC, maar wanneer 500CC maximaal was geweest had ik dat ook gedaan, en mijn man zat al met hele grote ogen te kijken toen ik 325 CC te passen kreeg.... haha! l

Ik lees het veel, vaak ben je te voorzichtig....

Is je moeder mee geweest passen? Heeft ze het met eigen ogen gezien? Misschien veranderd dat ook nog wel... 500 CC klinkt behoorlijk natuurlijk.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn moeder is niet meegeweest maar zit er nu aan te denken nog een consult in te plannen met haar erbij, zodat ze ziet wat Nio voor een pc is.

ze is nu bang dat hij er zoveel mogelijk in wil proberen te stoppen, omdat haar pedicure dat zei. en zij heeft het allemaal al meegemaakt dus zij zal het wel weten (dat denkt mijn moeder dan he).

ik weet ook zeker dat als ze meegaat ze snapt waarom ik bij Nio wil. alleen is het probleem dat ze altijd moet werken.

Ik moet sowieso nog een keer terug om langs de anesthesist te gaan dus misschien kan ik dat samen plannen.. alleen denk ik dat mijn moeder dat dus niet wil.

Lastig, ik wil wel 500 cc. hoe meer ik erover denk hoe zekerder ik me voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb foto gemaakt, heb er een paar in mn galerij staan. maar ik vind die pasprotheses ook zeker niet te groot ogen. denk wel dat het past.

Ik denk dat mijn moeder had veracht dat ik een ""normale"" maat zou kiezen, dus een volle C ofzo, en dat ze nu schrikt nu ze ziet dat ik toch iets groter als normaal wil.

Snappje haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.