Ga naar inhoud

Booby : Operatie nummer 3 : 30 januari 2015 : dr.koopmann


Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja kreeg na 2 weken ineens koorts, veel pijn en later sprong de wond open dus moest er met spoed uitgehaald worden..

Maar het duurt allemaal wel erg lang hoor.. Nu al 5 maanden. Ik wil het gewoon achter de rug hebben en die 5 maanden verminking vergeten!

wat erg lijkt me dat.. daar ben ik ook erg bang voor geweest.. ben nu bijna 3 weken verder dus hoop dat alles goed blijft.

wat goed dat je vrijdag al kan! ik zal aan je denken.. half 12 mooie tijd aangezien je nuchter moet zijn haha.. spannend hoor!! maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen..

alvast heel veel sterkte als ik je niet meer spreek! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja allebei de keren kreeg ik tramadol maar ze zei nu dat het troep is en ze het niet meer voorschrijven.. Ze werkte anders wel prima haha

Ik hoop het :) als het zo is ga ik dit keer wakker worden met tranen van blijdschap op de verkoeverkamer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dat recept na de operatie gehad?? Want ik had van de anestethist een recept gehad met alleen paracetamol en diclofenac..?

Pff ja ik ben zo bang dat ik weer naar huis gestuurd word morgen :(

Huid is beetje rood van genezen van de pukkeltjes en ben bang dat het weer een reden voor cancellen is voor hem.

Of doen ze dat alleen met een open wondje??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dat recept na de operatie gehad?? Want ik had van de anestethist een recept gehad met alleen paracetamol en diclofenac..?

Pff ja ik ben zo bang dat ik weer naar huis gestuurd word morgen :(

Huid is beetje rood van genezen van de pukkeltjes en ben bang dat het weer een reden voor cancellen is voor hem.

Of doen ze dat alleen met een open wondje??

Geen idee wat hij doet.... Waren je wondjes vorige keer open?

Hoe reageer jij normaal gesproken op sudocreme? of gebruik je dat nooit?

Ik zou dat er waarschijnlijk op smeren, als ik daar normaal roodheid mee te lijf kon gaan... Maar ik raad het je alleen aan, als je het wel vaker gebruikt hebt, niet zomaar doen als je het nooit gebruikt, want dan kan het alleen maar erger worden haha, en dat wil ik niet op mijn geweten hebben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja verleden keer waren ze open idd.. Nou ja open, aan het herstellen want het waren 2 à 3 kleine korstjes (van een soort puistje zeg maar wat open gekrabd was)

Nu heb ik geen enkel korstje zitten alleen beetje rood en mini bultje maar niks open dus.

Ik ga de sudo maar niet testen, nooit gebruikt haha

Smeer straks nog wel wat calendula , dat werkt ook wel redelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja allebei de keren kreeg ik tramadol maar ze zei nu dat het troep is en ze het niet meer voorschrijven.. Ze werkte anders wel prima haha

Ik hoop het :) als het zo is ga ik dit keer wakker worden met tranen van blijdschap op de verkoeverkamer ;)

Heb je dat recept na de operatie gehad?? Want ik had van de anestethist een recept gehad met alleen paracetamol en diclofenac..?

Pff ja ik ben zo bang dat ik weer naar huis gestuurd word morgen :(

Huid is beetje rood van genezen van de pukkeltjes en ben bang dat het weer een reden voor cancellen is voor hem.

Of doen ze dat alleen met een open wondje??

Ja dat recept kregen we na de operatie samen met paracetamol en diclofenac.

Ik hoop ook voor je dat je morgen geholpen wordt. Ik zal voor je duimen.

In ieder geval veel succes morgen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.