Ga naar inhoud

Booby : Operatie nummer 3 : 30 januari 2015 : dr.koopmann


Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

heeft je pc enigszins een idee waar die rode plekjes van komen? ik snap helemaal dat je zoiets natuurlijk niet wilt horen, dat een pc het risico niet neemt om te opereren, want je hebt zo uitgekeken naar deze operatie, maar aan de andere kant, wat als er echt iets aan de hand is, en hij gewoon had geopereerd met misschien alle gevolgen van dien

en begrijp me niet verkeerd meid, ik weet wat het betekent om je niet compleet te voelen, maar juist doordat je al heel veel problemen hebt gehad, is het toch beter om alle risico's uit de weg te gaan.

ik hoop echt dat je heel snel geholpen kan worden en deze nare periode achter je kan laten en kan gaan genieten, ik begrijp hoe zwaar het is, en het moeilijk is om te geloven, maar jouw tijd komt echt wel

xx xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik denk zelf dat het komt door zonnenbanken, heb het wel vaker. En dan door al het scrubbe is me huid ietsje geschaafd. Maar voor hem dus een reden om het niet te doen, koorstje is infectiegevaar..

Ik hoop dat het zaterdag weggetrokken is, ik de foto kan sturen en nieuwe datum kan plannen :)

En idd het is maar beter dat de verpleegkundige dit opviel, anders lag ik daar weer met alle gevolgen van dien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien wel combinatie zonnebank en scrubben, dit kan je soms ook hebben ab en zonlicht, en idd een korstje kan je dan heel veel problemen opleveren

ik ga heel hard voor je duimen dat het zaterdag weg is, voor nu maar even geen zonnebank meer :6:

precies, dit was een verpleegkundige die oplettend is, en beter het zekere voor het onzeker

succes meid

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid dat is balen!

Het is natuurlijk voor jou verschrikkelijk, maar de pc neem geen enkel risico en dat is misschien wel heel goed.

Ik hoop dat je snel een nieuwe datum heb en dat het wachten dan niet zo lang zal duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja aan de ene kant laat het ook wel weer zien hoe kundig hij te werk gaat. Ik heb al zoveel tegenslagen gehad, deze stelt er niks meer bij voor haha. Ik hoop dat er volgende week een plekje voor me is :) ik hou jullie op de hoogte!

Ik begin ziek te worden ook merk ik dus dat kan er ook maar alvast uit zijn voordat ik onder t mes ga ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid toch, wat balen dit!!

Maar zoals al eerder gezegd is.. Het is maar goed dat ze zo oplettend zijn... Liever geen risico deze keer, toch?

Hopelijk is het snel weer goed met je huid, en voel je je weer helemaal fit, en kun je snel onder het mes :)

Laat maar even weten als je een nieuwe datum hebt, dan passen we je datum aan!

Voor nu beterschap!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi booby.

ik ben ook weg gestuurd bij dr koopman met een koortslip die al bijna weg was alleen nog rood van beschadigt.. ik was ook echt over de zeik vond het echt niet leuk... huilend weg gegaan maar in de auto dacht ik idd ben wel blij dat hij me weg heeft gestuurd omdat hij voor mij geen risico wilde nemen.. ook hij opereert je liever vandaag als volgende week.. allemaal kostbare tijd. ik hoop dat je snel geholpen wordt bij mij duurde dat anderhalve week.. ik ben nu 2 weken geleden geopereerd en heel tevreden. ik hoop dat jij dat binnenkort ook kan zeggen!!

veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boobs112, wat apart he dat ik dit alleen over hem hoor/lees. Ik werd echt superboos woensdag maar achteraf begrijp ik het wel, helemaal gezien mijn situatie haha.

Gelukkig zijn de "wondjes" helemaal weg nu, dus ik hoop dat ik deze week al kan.. Net een foto gestuurd. Heb namelijk wel vaker last van een pukkeltje ofzo op me decollete dus ben als de dood dat er straks weer 1 zit..

Maar ik denk dat ze me morgen bellen als ze dan werken, en dan hoor ik wel wanneer ik weer kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heel vervelend idd.. ik werk voor mezelf en had ook al mijn afspraken geplant staan na de herstel perioden maar helaas was het bij mij wel anderhalve week verder! maar bij mij zat oud en nieuw er tussen dus dat kwam voor mij rot uit voor een volgende datum. ik hoop dat je snel aan de beurt bent! ik hou het hier een beetje in de gaten..

hoe kwam je er trouwens achter dat je een ontsteking had in een borst? kreeg je verhoging of iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kreeg na 2 weken ineens koorts, veel pijn en later sprong de wond open dus moest er met spoed uitgehaald worden..

Maar het duurt allemaal wel erg lang hoor.. Nu al 5 maanden. Ik wil het gewoon achter de rug hebben en die 5 maanden verminking vergeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.