Ga naar inhoud

Booby : Operatie nummer 3 : 30 januari 2015 : dr.koopmann


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Na een tijdje weggeweest te zijn hier even een update :)

Paar weken geleden mijn laatste controle gehad voor beide borsten.

De ene met prothese ziet er prachtig uit! En degene waar de prothese van verwijderd is door een infectie is helemaal mooi genezen!

Ivm afronden studie word ik 21 januari geopereerd en word eindelijk de prothese terug geplaatst.

Ik ben dan ook 6 weken vrij, dus in alle rust herstellen !

Het litteken wat er zit word volledig verwijderd zodat ik net als de andere kant een iniminie litteken overhoud wat eigenlijk al niet meer zichtbaar is nu :)

Tijdens mijn controle gevraagd naar extra voorzorgsmaatregelen zoals hibiscrub (schaf ik zelf aan) en antibiotica zalf voor in de neus. Dit omdat ik doodsbang ben dat dit nog eens gebeurt. Dr. Koopmann heeft mij uitgelegd dat als ik hierop sta, hij dit voorschrijft aan mij. Maar legde uit als ik dit doe , plus de antibiotica via het infuus, ik een bacterie volledig stil leg waardoor de andere des te harder hun best doen.

Heb er dus maar voor gekozen om het "normale " traject maar weer te volgen, er vanuit gaande dat ik niet zo een pechvogel ben die 2x bij die 1% horen.

Scheit alle kleuren uiteraard, niet voor de operatie maar voor de 10 dagen erna. Dit is waar het toen ook fout ging!

Over 2 weken opnieuw een screening bij de anestethist.

Na de kerst maar weer stoppen met roken, hier ben ik heel dom na alle ellende weer mee begonnen in september na een jaar gestopt te zijn geweest :S

Tevens zit ik nu nog steeds op een e75 en superblij met de mooie borst :)

En voor nu is het aftellen geblazen!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik zou niet weten wat er nog meer voor maatregelen getroffen kunnen worden bb??

Hen het 1 en ander opgezocht maar verder dan antibiotica en scrub kom ik niet ?

Klopt idd, de scrub en de neuszalf zijn de dingen die normaal gedaan worden... Maar als het geen huidbacterie is geweest, dan heeft dat ook weer geen nut...

Gewoon vertrouwen hebben :)

Lastig he, na zo een ervaring...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel lastig om weer vertrouwen te hebben na zo een ervaring. Mischien dat ik toch nog maar even ga bellen voor de neuszalf.

Als ik me daar prettiger bij voel wilt hij het voorschrijven zei hij al:)

Gewoon doen meid, al die extra stress is helemaal niet nodig! Jij bent de baas ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neuszalf is antibioticaprofylaxe, dwz uit voorzorg antibiotica voor een operatie.

Wordt in ziekenhuizen vaak gedaan, bij bijvoorbeeld risicovolle vaatoperaties, om te voorkomen dat je een infectie krijgt naderhand.

Oh ok nu snap ik het. Wel begrijpelijk dat je extra voorzorgsmaatregelen wilt nemen hoor Booby.. 1 keer ellende is al pech genoeg!!

Hopelijk ga je toch met vertrouwen de operatie in en krijg je een mooi resultaat. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

kan ik me helemaal voorstellen. je hebt je portie ook wel gehad! maar hoe groot is de kans dat je weer bij die 1 tot 5 % hoort... erg onwaarschijnlijk! rust goed uit, eet gezond en meer kun je niet doen. stress proberen los te laten en straks genieten van twee prachtige borsten ;)

heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.