Ga naar inhoud

siliconen


Aanbevolen berichten

Zo nou dat is lekker dan, zit je daar!

Maar ja je hoort vind ik wel meer dingen erover or die niet goed gaan door verkeerde implantaten geen goed pc en ga zo maar ff door het is niet niks eigenlijk een bv. En als we het al gaan hebben over de protheses van bv 15 jaar gelden waren deze helemaal een drama als je bukte had je allemaal deuken en bobbels erin. Nee ik ben blij dat het bij mij wel allemaal goed is gegaan. Maar ik moet wel zeggen dat ik nog steeds erg gevoelige borsten heb weet niet of dat ook normaal is maar ja ik wacht het allemaal nog maar ff af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das bij iedereen weer anders,ik heb soms hele gevoelige tepel aan rechterkant,die kant is altijd al de dwarsligger geweest haha.

zal ook wel met hormonen te maken hebben ofzo,dat t soms trug komt.Apsrt is t wel,en ik heb nog steeds dood gevoel aan de onderkant ,vindt dat wel jammer,vrees dat dat nooit meer trugkomt,tis al half jaar geleden nu..mja denk nie dat t na een jaar nog trugkomt,want dual plane is zo&zo al heftigere operatie...ja en slappe zakjes..heb je ook nix aan nee.Die van mij zijn eerder te hard...

Link naar reactie
Delen op andere sites

zenuwen kunnen tot een jaar na operatie wel terugkomen hoor. na een jaar niet meer.... en das een risico he?! bij mij zijn ze ook nog niet terug en heb ook steeds verschillend gevoel in mijn tepels. dan vreselijk,dan lekker,dan doof,dan irri,pffffffffffffffffffffffffff hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.