Ga naar inhoud

Bosbes: 16 December 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Waarom wil je zelf de borstband graag? Ik heb wel het idee dat ze bij mij vanzelf goed zakken, oke ze zitten nog steeds onder m'n oksels maar de grote bobbel aan de bovenkant is al bijna weg. Als het vanzelf zakt is het prima toch? Of gaat het je niet snel genoeg?;-) Lang duurt het sowieso :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Het gaat me niet snel genoeg inderdaad hihi, daarom wil ik die band:) Geloof graag dat je daarna weer stapje terug doet. Over paar weken kijken we hierop terug en lachen we erom! Nog 5 weekjes. Fijne kerst dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Gaat erg goed met me! Woensdag en donderdagnacht erg veel steken gehad. Werd er wakker van zo erg. Laatste 2 nachten enorm goed geslapen. 1 keer wakker tegen half 6 om te plassen en opstaan gaat een stuk soepeler. Ik slaap echter nog steeds zittend en strak op m'n rug wat ervoor zorgt dat ik erg stijf ben in de morgen, maar na 2 minuten heb ik nergens last meer van.

Douchen en haren wassen gaan ook soepel en zonder pijn. Heb alleen nog pijn bij sommige bewegingen en in de morgen bij het opstaan.

Heb net gedoucht en het viel me op dat m'n linkerborst lager zit als de rechter ( denk dat dit met het feit te maken heeft dat ik rechtshandig ben, spier strakker???), weet iemand hoe dit kan? Scheelt ong 1/1,5 cm.

Dinsdag op controle, ben erg benieuwd hoe de littekens eruit zien( alllemaal opgedroogd bloed onder pleister dus kan niet zien hoe groot etc de littekens zijn) en hoe de borstband gaat zijn, Wel 5 u reizen dinsdag, alleen aangezien niemand mee kan dus zal wel doodop zijn... Ook laten die rotpleisters los dus heb t nu met een stukje leukopor vastgemaakt.

Het gaat dus erg goed. Vanavond ook voor het eerst weer proberen te fietsen, hoop dat dat goed gaat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja viel me ineens op vanmorgen! Dat de ene langer zit uit het niets terwijl dit eergisteren nog niet zo was, komt ook echt wel goed. Ben zo enorm blij nu al poeh!

Niet echt dat ik na iets doen al moe ben, maar slaap veeeel langer dan normaal , vannacht van ongeveer kwart voor 11 tot 9 en zo gaat zowat iedere nacht. Slaap echt enorm lang ondanks mijn vreselijke houding. Ben gedurende de dag gelukkig niet moe:) Allemaal nare bijwerkingen van de narcose helaas.

Ook mijn huid is zo extreem droog. Vooral m'n schouders en nek en rug jeetje mina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Compleeeeet drama met vervoer, uiteindelijk 3 uur over de heenweg gedaan. Was om precies 16:30 bij de kliniek en het liep natuurlijk uit dus was 10 voor 5 aan de beurt. Erg leuk dat de controle bij de operatieassistente was, leuke vrouw. Eerst gesprekje gehad met haar hoe de eerste 2 weken verlopen zijn en uitgelegd dat ze zo even ging kijken of ik de band nodig had. Ze vroeg of ik zelf dacht de borstband nodig te hebben. De laatste dagen zijn ze enorm mooi gezakt met nog steeds een mooiebolling bovenop, dus ben er eigenlijk wel heel erg blij mee nu (al), maar zei toch maar tegen haar dat ik dacht van wel.

Ik deed de BH uit en eerste wat ze zei: Nee die heb jij echt niet nodig, prachtig ziet het eruit. Ook mijn wonden/littekens zitten al helemaal dicht, terwijl dit tot 4 weken kon duren. Ze voelde goed en het zag er enorm goed uit volgens haar, erg fijn dus om te horen.

Om 5 over 5 stond in weer buiten ZONDER de borstband. Vorige week was ik nog verzekerd ervan dat ik zo'n ding moest maar ben stiekem erg blij dat ik m niet nodig heb :)

Hoe is t bij jou gegaan Femke? En hoe gaat het nu met je?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.