Ga naar inhoud

Bosbes: 16 December 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend Vievie, ben benieuwd!

Vind je het ook zo spannend en ben je al op meerdere consulten geweest?

Ik vind het eng omdat het zo 'echt' wordt. Het geld heb ik bijna bij elkaar en dat maakt het al helemaal echt. Ik zit soms weleens te denken: Hier kan ik een hele verre reis van maken of hier kan ik een heeeel leuk autotje voor kopen maarja, boobies houd ik voor een heeele lange tijd, een auto kost alleen maar geld en een verre reis heb ik ook maar een aantal dagen plezier van.

Ben ook erg benieuwd hoe lang de kliniek voor een consult plant. Een half uur of mnoet ik eerder aan een kwartier denken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al eens op consult geweest dus ik weet wat ik een beetje kan verwachten. Maar spannend blijft het toch.

Ja ik snap je helemaal. Het is ook een hoop geld. Maar ik heb het er echt voor over. Ik weet zeker dat we er helemaal gelukkig mee zijn. Dan maar een jaartje niet op vakantie toch:)

Mijn vorige consult duurde een half uurtje ongeveer. Misschien zelfs wel wat langer. Ik heb een hoop vragen opgeschreven zodat ik niks vergeet. En neem foto's mee van wat ik mooi vind en wat totaal niet.

Op welke cup maat wil je uitkomen en wat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad Vievie, het is het zoooo waard als ik vele foto's hier zie op het forum. Prachtige resultaten en vooral bij Straten vind ik de resultaten echt prachtig.

Ik heb het vragenlijstje uitgeprint van het forum en zelf een aantal vragen aan toegevoegd. En inderdaad foto's,. erg belangrijk

Ik ben 1.68, weeg 58 kilo , ben heel veel aan het sporten dus ben best strak. En heb op het moment een 75A, in de meeste BH's van de H&M een 75B, maar geloof nooit dat ik een B heb haha dus die zullen wel klein uitvallen. Zou voor het zicht een D willen. De voorbeelden die ik meeneem daar is 350-425 cc ingeplaatst dus hoop dat ik ook zoiets krijg geadviseerd. Erg lang reizen maar hoop dat het het waard is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies dat vind ik ook. Haha ik heb vannacht gedroomd dat ik ze te klein vond na mijn operatie. Wooow hoezo ik ben er continu mee bezig haha.

Maar dat is inderdaad een mooie maat.

Ik heb zelf een 75aa of te wel niks en wil graag naar een volle c kleine D.

Ben benieuwd! Succes vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna weer thuis , nog een half uurtje ! Ben echt onder de indruk. Werd heel fijn ontvangen. Ik had een afspraak staan om 12:00 maar werd om 11.40 al naar binnen geroepen echt super.

Frans en ik hebben eerst een tijdje gepraat over het feit dat ik hbo-verpleegkunde studeer. Dit vond hij erg leuk. Daarna hup bh uit, fotos maken en meten. Daarna gepast. Ik kan eeb prothese hebben van 12.5 cm breed, dat is de max. We zijn tot besluit gekomen dat 375cc heel mooi in verhouding staat met mijn lichaam. Daarna nog even alles doorgenomen, alle vragen die ik had genoteers heeft hij wel beantwoord. Wat eeb leuke vent ! Ik ga ook niet meer op consult bij schiettecatte. Voelt zo goed:)

Ik weet nog niet hoe en wat met stage dus hier ga ik over informeren volgende week , maar anders wordt de operatiedatum 15 of 16 december , spannnendddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah dat is heel fijn inderdaad. Ik was de eerste vandaag dus ook geen wachttijd,ideaal. Jaaa ik vond hem ook top, heel relaxed. Voelde me meteen op mijn gemak. We kwamen op 400cc uit tenminste als het past anders ook 375. Lijkt groot maar bij mij ziet het eruit als een volle c. Waar zou jij op uit komen? Ik had mijn operatie datum al als optie staan op 8 september en deze heb ik vandaag bevestigd. Kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Ik twijfel toch of ik niet voor 400 cc moet gaan. Hij zei dat het wel kon maar dat hij dacht dat dat miss net té zou worden. Ook valt er een aantal CC weg toch bij dual plane?

Vind het zo'n grote beslissing. Het is en blijft een hele berg geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa het is zeker moeilijk meid.

Ik krijg 400cc maar ben wel 1.84 lang dus ik vind het nog niet echt groot ogen. Maar meer kan er bij mij niet in. Ik vind het ook echt moeilijk om te zien in een shirt hoe het er in het echt straks uit komt te zien. Zo lastig.

Misschien kun je nog een keer in de tussentijd gaan passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk ook dat ik absoluut nog een keer ga passen wanneer ik de operatiedatum heb vastgezet. Ik twijfel omdat ik graag wel grote boobies wil maar ook geen ballonnen. Ik ben 1.68 dus bij mij zullen ze een stuk groter uitvallen. Ik vind de boobies van @MyNewBoobies echt perfect. Adembenemend mooi en opzich heb ik best dezelfde verhoudingen en figuur alleen ben ik ietsjes breder. Ik twijfel omdat dioe 25 cc maar 0.2 in projectie en breedte scheelt en ik dat dus beter jkan doen. Ik had met het pasconsult 390 aan en dit vond ik zooo mooi ( zal kijken of ik fotos kan uploaden alhoewel ik ze verre van dudielijk vind maar geeft een beetje een beeld).

Liefs en bedankt voor de reacties meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet zeker dat ik het ga laten doen. Wel vraag ik mij toch af hoe ik in godsnaam het lef ga hebben om het tegen mijn schoonouders te vertellen. Het zijn hele hippe en hele jonge mensen nog, maar toch... Ik kan heel goed met beide, mn schoonmoeder is een lieverd en mn schoonvader ook, maar toch is het zo moeilijk om te vertellen. Dilemma dilemma dilemma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Bosbes,

Leuk dat je op consult bent geweest en aardig over de maat uit bent!

Ik zat er zelf ook een beetje mee hoe ik het mijn schoonouders zou vertellen.

Het scheelde voor mij al dat ik altijd maximizers droeg dus ze daardoor al groter leken. Uiteindelijk heb ik het ze niet verteld en volgens mij is het ze nog steeds niet opgevallen ook al heb ik nu een E cup haha. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja consult was erg leuk, maar nu wordt het wel erg echt. Ik heb doorgekregen dat de 15de of 16de van december door kan gaan ivm stage dus dit maakt het nog enger. Nu weet ik dat ik binnen nu en 3.5 maand gewoon ineens boobies kan hebben echt wauw.

Thuis dus overleggen wie mij eventueel op zou willen halen die dag en dat ik heen reis met het OV. Nijmegen is goed te doen voor mij, en ik denk toch niet dat ik veel slaap de nacht ervoor. Hadden jullie hier ook 'last' van? Dat je het zooo graag wil en al een paar jaar in je kop hebt, maar als het moment daar komt dat je toch wel even goed gaat twijfelen/bang wordt en je afvraagt of je er goed aan doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dag dames,

Ik heb hier al een aantal topics geopend, maar omdat ik jullie op de hoogte wil houden en na de operatie een verslag wil typen heb ik een topic geopend.

Volgende week dinsdag is het voor mij zo ver. Ik ben net gebeld dat ik om 10:00 mij moet melden bij kliniek heyendael. Over precies één weekje heb ik gewoon mijn boobies!

Ik ben 1.68 en ben 58 kilo. Ik sport enorm veel. Dit is mijn grote passie dus ik ga het zeer moeilijk krijgen die zes weken haha! Ik kom van een 75B af maar een 75A past meestal ook. Ze zijn mini. Ik krijg 425cc aan beide kanten en hoop op een mooie D uit te komen voor het zicht! Alle dingetjes heb ik binnen. Zo heb ik knoopjespyama's gehaald, 2 trainingspakken, doperwtjes voor in de vriezer, stoffen tas voor als ik weer na school moet na 3 weken, rietjes en ga zo maar door.

Ik heb gekozen voor de lipoelastic PI extra new. Ik hoop dat deze BH's gaan bevallen.

Van het weekend mijn kamer en kast nog even zeer goed schoonmaken en opruimen(woon nog thuis), alles op grijphoogte zetten en mij voorbereiden op wat komen gaat.

Heb er onwijs veel zin in, maar ben angstig voor de operatie. Ben zelf nog nooit geopereerd en ook nog nooit in het ziekenhuis geweest voor mezelf. Ik ben bang dat ik onwijs veel pijn ga krijgen of dat het achteraf toch tegen valt(niet groot genoeg, niet mooi etc). Ik doe het via Diana Gabriels. Wanneer wordt de vervolgafspraak gemaakt voor na een week? Is dit op de operatiedag zelf of moet ik zelf bellen?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bosbes,

Dat schiet al lekker op meid en je bent ook lekker op tijd aan de beurt :D

Zo te lezen ben je goed voorbereid en ben je er bijna helemaal klaar voor.

Hoeveel pijn je zal hebben dan is zo anders voor iedereen, maar vaak merk je dat het na een par dagen al snel beter gaat. Belangrijk om goed je medicatie te nemen en veel te drinken. Laat je na de operatie lekker verwennen, want dat kun je wel gebruiken.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben vandaag gebeld! mag al om 7 u :100: Scheelt dat ik dan niet enorm lang die dag in de zenuwen hoef te zitten.

Ben benieuwd hoe het gaat zijn! Over een week weten we het!

Heb je ook een voorraad pijnstillers in huis?

Ik twijfel nog welke sport BH ik moet halen... ben er nog niet over uit. Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben goed voorbereid naar mijn idee. Iedereen gaat heel goed voor me zorgen denk ik haha! M'n ouders en mijn vriend gaan met me mee dus dat moet goedkomen.

Ik ben blij met de tijd. Ik moet namelijk nog een uur rijden met de auto dus zo kan ik op een normale tijd opstaan en nog even ;lekker douchen en mn haar wassen en fohnen. Heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spanneeeennd! Ga je volgen :D ik mag de 12e van januari bij Frans

Pijn is altijd even afwachten.. Probeer je voor te bereiden op het ergste maar probeer jezelf ook niet gek te maken :)

Ik had me bijv voor m'n neuscorrectie echt voorbereid op de hel haha maar geen moment echt pijn gehad

Kom vast goed :) gewoon medicatie idd goed innemen.

Succes! En alvast een goed herstel gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga inderdaad uit van het ergste. Raar joh. Kan nog 4 dagen 'genieten' van mn mini boobs.... Zo vreemd!

Ik ga vanavond nog even de stad in op zoek naar een goede huid olie/lotion, hebben jullie nog suggesties? Wil namelijk mn huid rond en op borst wel goed hydrateren aangezien het heel erg uitgerekt wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.