Ga naar inhoud

na PO rating vraag! (pijn)


Ella87

Aanbevolen berichten

Ik ben nu 4 dagen po en bij mij zijn ze dual plane geplaatst. Dag 1 was denk ik een 7. Dag 2 was echt een hel: 10. Ik ben niet kleinzerig en heb al meer operaties gehad, maar ik heb nog nooit zo'n pijn gehad. dag drie was een 8 en vandaag gaat het voor het eerst redelijk. een 3 met vlagen van een 7.

Daarbij komt ook nog mijn rugpijn van het slapen op mijn rug! ik ben blij als ik weer op mijn zij kan slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de indruk dat het voor de spier veel minder pijn doet dan dual plane :(. Het zal ook van persoon tot persoon afhangen. De ene persoon kan beter tegen pijn dan de andere natuurlijk. Laat ons hopen dat de pijn meevalt :)!

Dat is ook echt zo, algemeen bekend! Bij "voor de spier" laten ze je borstspier met rust. Met achter de spier of tussen de spier (dual plane) maken ze de borstspier los, dus dat ga je voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 dagen PO en geef het een 1 gewoon omdat het strak en onwennig aanvoelt maar echt geen pijn. Had het gevoel dat ik gewoon te hard had getraine meer niet. Gebruik van de 2de dag geen medicatie meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 dagen PO en geef het een 1 gewoon omdat het strak en onwennig aanvoelt maar echt geen pijn. Had het gevoel dat ik gewoon te hard had getraine meer niet. Gebruik van de 2de dag geen medicatie meer :)

Dual plane? Wauw!

Het verschilt echt enorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3 dagen po (dual plane) en het is mij ook 100% mee gevallen! Ergens tussen de 6 en de 7 de eerste dag en gister en vandaag ging eigenlijk al heel goed. (Natuurlijk wel aantal bewegingen) maar als ik rustig en stil lig heb ik eigenlijk nergens last van. Vind m'n sportbh wel vervelend zitten door de zwelling en idd m'n rug maar zoals ik net al ergens schreef...., peace of cake na m'n bevalling 8 maanden geleden haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week toch wel een 9 hoor, ik ging kapot en had zo'n spijt! Tweede week een 7-8 en daarna is het weken lang rond de 5 gebleven. Pas twee maanden later had ik het idee wat hersteld te zijn. Dual plane.

Sluit me totaal aan zoals hierboven. Had precies serieus t zelfde!!! Ook kwa pijn gradatie verkoop van weken Ging werkelijk kapot :o dual plane is dubbel pain!! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.