Ga naar inhoud

na PO rating vraag! (pijn)


Ella87

Aanbevolen berichten

He!

dag 2 en 3 dacht ik : is dit ales dus die gaf ik een 4

Echter was ik die 2 dagen verdoofd ofzo want vanaf dag 5b tot dag 10 geef ik het zeker een dikke 8 misschien wel een 9.

nu inmiddels 3 weken po en heb vrijwel geen pijn alleen in de ochtend. alsof ik heel hard getraind heb.

Hoe dan ook, het was me waard!

En ik heb dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef de eerste week toch zeker wel een 9.. misschien scheelde het omdat ik niet tegen de pijnstilling kon en de eerste paar dagen alleen maar overgaf, en dus echt ieder pijntje heb gevoeld. Ik heb echt een paar keer in een dip gezeten van %^*& waarom heb ik mezelf dit aangedaan, dit doe ik nooit meer. Weken daarop vlakte de pijn af, en nog weinig last, dus dan zou ik het een 4 geven.

Achteraf gezien denk ik, ja de pijn is het allemaal waard geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste dagen gaf ik het ook een 8 of 9. Ik heb dual plane, maar de pijn aan de bovenkant is me echt zó meegevallen!

Bij mij was/is het meer wondpijn of huid aan de onderkant.

Nu 2,5 wk po geef ik dat nog steeds een 7 ofzo. Nog echt niet fijn. Zijn er meer die dat hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de spier maar wel pech gehad wat pijn betreft. Had toch wel een week een 8 of 9, ik leefde naar het moment toe dat im weer mijn pijnstilling mocht nemen.

Daarna werd het al minder, een 5 denk ik en steeds minder. Na 2 weken voelde ik me alweer een stuk kwieker, bijna geen pijn meer maar nog wel voorzichtig met alles.

Ik moet zeggen, het is het allemaal waard geweest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reis van 2 uur van de klinkiek naar huis geef ik een 10.. Bij ieder hobbeltje en

Iedere bocht sprongen de tranen in mijn ogen..

Dag 2 en 3 geef ik overdag een 8 en snachts een 9.

Nu op dit moment gaat het best goed, heb nu ipv ibuprofen ook diclofenac gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze voor de spier.

Qua "score" zou ik het een 1 à 2 geven.

Het voelt wel wat gespannen en ongemakkelijk maar pijn heb ik niet echt gehad.

Ik had meer last van mijn rug omdat ik niet op mijn zij of buik kon slapen zoals ik gewend ben :D

Ik vond persoonlijk de operatie aan mijn verstandskiezen een stuk erger!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 13 dagen PO nu, dual plane. Medicatie die ik meekreeg naar huis: Diclofenac 3 x daags, Diazepam (max 6 x per dag, ik deed 3 keer) en 3 x 1000 mg Paracetamol.

Vlak na de operatie: 8 of 9. Voelde me erg naar van de narcose en/of morfine, tel daarbij op de olifant die op je zit en de bus die je heeft "aangereden" en je moet ook nog spugen, da's echt geen pretje. Heeft nog tot in de nacht geduurd, hoewel toch wel goed geslapen.

Dag 1 PO t/m dag 4 PO: 3. Viel me hartstikke mee allemaal! Alleen dag 1 PO in bed gebleven en dag 2 PO binnen gebleven, maar vanaf dag 3 PO weer naar buiten, naar de winkels etc. Dag 4 PO lange wandeling gemaakt in het mooie weer. Voelde me top en de pijn was er bijna niet. Vond ik toch ook wel een beetje raar, dus toen besloten te stoppen met Diclofenac en Diazepam, en alleen nog maar Parcetamol gebruikt.

Toen kreeg ik wel weer iets meer last. Logisch, je voelt de waarschuwingen van je lichaam weer beter. Maar echt pijnlijk was het niet, meer gevoelig en wat beurs. Vooral aan de rechterkant. Ik heb twee avonden gehad (ik denk dag 6 en dag 8 PO) dat rechts erg gevoelig was, op het pijnlijke af (4-5) dat ik voor de nacht weer een Diclofenac heb genomen. Daardoor heb ik weer goed en ontspannen geslapen en was die pijn de volgende dag verdwenen.

Vanaf dag 8 PO ook de Paracetamol geschrapt, en dat ging goed.

Al met al is het mij bijzonder meegevallen. Ik was op het ergste voorbereid, maar een kies vullen zonder verdoving zou ik erger vinden. De avond na de operatie was dus het naarst. De dagen direct erna vielen mee en later die week wel weer iets meer last gehad. Maar al met al is dat niet meer boven de 4-5 uitgekomen hoor, heel goed te doen.

Nu dus bijna 2 weken PO en ik werk weer, rijd auto, kook, verzorg mijn kinderen (aankleden en verschonen). Alleen optillen doe ik niet en ik let erop dat ik mijn armen niet te hoog houd. Borsten zijn alleen wat gevoelig bij aanraking, en bij bepaalde bewegingen voel ik de borstspier. Maar qua pijn-rating is dat sinds dag 8 een 2, maximaal.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste 2 dagen een 2 en daarna 2 à 3 dagen een 3 en daarna 1 of 0 :) bijna geen pijn gehad alleen na 2 dagen begon ik wel af en toe wat mee te voelen maar dan nam ik paracetamol en dan ging het weer prima. Dus de pijn die ik voelde was een 2 of 3 maar heb amper pijn gehad dus kan eigenlijk niet goed oordelen. Nu heel af en toe nog beetje pijn als ik te veel met mijn armen heb gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 1e 3 dgn verlangde ik om de 2 uur naar een nieuwe doses drugs, normaal een hoge pijngrens maar een borstvergroting is niet niks. Ik gaf de 1e 3 dgn een 8. Daarna had ik steeds minder nodig maar kon nog niet pijnloos in bed liggen. Pas na 2 weken dacht ik dat het gelukkig beter ging en kon ik lekkerder slapen vanaf toen werd het een 5 en met de dag steeds lager. Na 4 weken had ik helemaal geen pijn meer. Nu ben ik 3 maanden verder en het gaat prima met sporten. Heb trouwens dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane 300 en 325 CC high profile rond.

Eerste dag/paar uur na de operatie toen verdoving was uitgewerkt zeker een 10 van pijn en dacht ik waar ben ik aan begonnen, geen pijnstiller hielp.
Dag 2 en 3 ook nog wel een 7 maar nu week verder kan ik best veel en is de pijn een 1.
Alleen af en toe bepaalde bewegingen schiet de pijn er in, maar is prima uit te houden.
Dus denk achter de spier/dual plane gewoon echt 3 dagen gewoon bah is, maar daarna prima.
Hoe dan ook, de pijn is het allemaal super waard, want de plezier die je van de borsten gaat hebben laat je het allemaal vergeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Scarleth dat denk ik ook, uitzonderingen (zoals Vienna bijv.) daargelaten. Daarbij denk ik ook dat "een 3" voor de een toch anders aanvoelt dan "een 3" voor een ander. Pijn is een relatief begrip. Wat voor de een 10 is, is voor een ander misschien een 6. Ik heb nou wel cijfers neergezet, maar dan nog vind ik het lastig om die ergens op te baseren.

Een kies vullen zonder verdoving vind ik bijvoorbeeld verschrikkelijk. En ik ben 3 keer bevallen, is weer heel andere pijn.

Ik wist wel dat voor de spier veel minder pijnlijk zou zijn dan dual plane, maar dat dual plane zo mee kon vallen dat wist ik niet. Ik was op het ergste voorbereid! Dus al met al vond ik het meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag po : 3

Dag 1-2 : 5

Dag 3-4 ': 3

Het is voor mij niet echt pijn(als je je rustig houdt!) , het is meer de stijfheid alsof je je vanboven niet kunt bewegen en het zware. Heb achter de spier 350cc

Het is ook gewoon vervelend omdat je niks zelf kunt doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

210 rond voor de spier, pijn op dag 1 zeker een 9, dag 2 een 7 en vanaf dag 3 een 2, de eerste 2 dagen waren even afzien, maar daarna qua pijn echt niet meer, alleen het gevoel in de tepel (heel erg gevoelig) is er nog, morgen terug voor de hechtingen, super tevreden met het resultaat!! maar nu nog wel huidpijn ben benieuwd of jullie dit ook ervaren hebben??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.