Ga naar inhoud

Livje : 13 februari 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste Reactie

Maargoed ik moet ook niet klagen ben pas 6 dagen geleden geopereerd natuurlijk.

Het punt is dat je alweer veel te veel van jezelf verwacht.. Pff, vrouwen!!

Moeilijk om toe te kijken als je zelf niks kunt haha

Dat is het zeker. Ik liep net al te denken oh wil nog n kopje thee moet hij weer opstaan hihi. Nou daarom heeft ie vrij genomen dus 2 weken vol aan t werk schat :-)

Fijn dat het verder goed gaat.

Ik heb nu ook geen pijn maar vreselijk druk op me borst net als jij beschrijft. Hoop dat dit snel wegtrekt.

Succes met herstel.a

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het zeker. Ik liep net al te denken oh wil nog n kopje thee moet hij weer opstaan hihi. Nou daarom heeft ie vrij genomen dus 2 weken vol aan t werk schat :-)

Fijn dat het verder goed gaat.

Ik heb nu ook geen pijn maar vreselijk druk op me borst net als jij beschrijft. Hoop dat dit snel wegtrekt.

Succes met herstel.a

Liefs

Haha ja dat is ook zo, maar hij doet nu al zoveel dat ik af en toe maar een beetje meehelp voor zover dat lukt.

Ja die druk is erg he, vooral de eerste dagen hoor.

Nu alleen nog bij half liggen, plat liggen gaat helemaal niet.

Overdag doe ik de stoelendans, even daar, en dan weer daar, rechtop weer een beetje liggen, overal kussentjes in allerlei posities en op z'n tijd even een stukje wandelen.

Krijg pijn in m'n achterwerk van dat zitten.

Heb ik eindelijk borsten, en dan straks een platte kont.

Succes met herstellen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat is ook zo, maar hij doet nu al zoveel dat ik af en toe maar een beetje meehelp voor zover dat lukt.

Ja die druk is erg he, vooral de eerste dagen hoor.

Nu alleen nog bij half liggen, plat liggen gaat helemaal niet.

Overdag doe ik de stoelendans, even daar, en dan weer daar, rechtop weer een beetje liggen, overal kussentjes in allerlei posities en op z'n tijd even een stukje wandelen.

Krijg pijn in m'n achterwerk van dat zitten.

Heb ik eindelijk borsten, en dan straks een platte kont.

Succes met herstellen! X

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lady's!

Vandaag ben ik alweer 8 dagen verder.

Het gaat iedere dag een stukje beter, maar vind het nog steeds niet niks hoor.

Ik had er rekening mee gehouden maar tis toch wel een flinke aanslag op je lichaam.

Ik kan gelukkig al wel weer wat meer qua handelingen maar alles vanuit de onderarmen, heb nog geen kracht in de bovenarmen.

Slapen gaat redelijk, wel nog met 2 kussens een beetje rechtop nog.

Als ik wakker word ben ik nog steeds zo stijf als een plank en moet ik echt even bijkomen zodra ik rechtop zit haha

Vanaf gister een trekkerig gevoel aan de binnenzijde en de hechtingen voelen ook zo aan.

De druk op de borst is gelukkig al een heel stuk minder, en kan weer diep inademen en een beetje hoesten enzo;)

Ik moet er wel op letten dat ik niet steeds verkeerd ga ademen, (via de borst) maar via de onderbuik stom he dat je dat automatisch doet steeds??

Wandelen gaat ook aardig maar niet te lang, want dan ga ik steeds krommer lopen en krijg ik keiharde borsten, (vergelijk het maar met harde buiken tijdens de zwangerschap, t voelt net zo maar dan op een andere plaats)

Er word gelukkig heel erg goed voor mij gezorgd hier thuis, dus word aardig ontzien met alles.

Daar ben ik zo blij om..!

Ik heb nog 1 week vrij vanaf morgen, maar vraag me echt af of dat voldoende is als ik kijk hoe ik me nu voel.

Ik maak me er erg druk over of dat ik vanaf volgende week weer 30 uur kan gaan maken hoor?

Verder ben ik echt ontzettend blij met het prachtige resultaat!

Vind ze supermooi!

En ook qua maat echt perfect!

De pc heeft het echt goed ingeschat!

Met het oog op dat de zwelling nog wat af neemt denk ik dat ik ze echt perfect vind.

Vind ze nu nog echt iets te bol van boven, lijken nu nog erg rond terwijl ik anatomisch heb.

Ik kan eigenlijk stiekem niet wachten tot het uiteindelijke resultaat:))

Maar elke dag als ik in de spiegel kijk denk ik WoW!!

Ik heb het toch maar gedaan..!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het beter gaat dat heb ik ook met de dag !!

Al1 de bepaalde dingen zoals mega stijf wakker worden slaap wel door gelukkig en plat op 2 kussens maar pff krijg een houten kont en rug ,hahaha. En vind uit bed komen nog steeds klote glij er nog steeds uit op mijn hurken en dan omhoog !! En lopen gister met de kids naar het winkel centrum gelopen en merk dat ik kwa houding moeilijk vind krom lopen doe ik ook gauw en moet ik echt opletten omdat mijn spieren gauw vast zitten en niet weer naar fysio wil hahaha,en ook dat ademen heel herkenbaar !!

Maar verder super happy :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het beter gaat dat heb ik ook met de dag !!

Al1 de bepaalde dingen zoals mega stijf wakker worden slaap wel door gelukkig en plat op 2 kussens maar pff krijg een houten kont en rug ,hahaha. En vind uit bed komen nog steeds klote glij er nog steeds uit op mijn hurken en dan omhoog !! En lopen gister met de kids naar het winkel centrum gelopen en merk dat ik kwa houding moeilijk vind krom lopen doe ik ook gauw en moet ik echt opletten omdat mijn spieren gauw vast zitten en niet weer naar fysio wil hahaha,en ook dat ademen heel herkenbaar !!

Maar verder super happy :)

xx

Fijn te horen dat het overal hetzelfde is haha!

Ik ben ook echt zo blij met het resultaat dat ik het toch weer zo opnieuw zou doen, ondanks die pijn!

Je voelt je zo anders als je in de spiegel kijkt he:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te horen dat het overal hetzelfde is haha!

Ik ben ook echt zo blij met het resultaat dat ik het toch weer zo opnieuw zou doen, ondanks die pijn!

Je voelt je zo anders als je in de spiegel kijkt he:)

Hihi so funny

Mijn vriend gisteren avond : je loopt als de gebochelde vd notre dame schat.

En toen ging ik erop Letten en idd ik loop ook zo :)

Hadden jullie geen blauwe plekken op jullie kont? Ik wel nl heel apart.

Ja zo denk ik dus ook livje. . Is 2 weken vrij wel lang genoeg??

Het is echt een aanslag op mijn toch al kleine lichaam..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi so funny

Mijn vriend gisteren avond : je loopt als de gebochelde vd notre dame schat.

En toen ging ik erop Letten en idd ik loop ook zo :)

Hadden jullie geen blauwe plekken op jullie kont? Ik wel nl heel apart.

Ja zo denk ik dus ook livje. . Is 2 weken vrij wel lang genoeg??

Het is echt een aanslag op mijn toch al kleine lichaam..

Nou ik heb sinds een dag of 4 ineens ook blauwe plekken, ook een flinke op m'n heup, en tussen de borsten en aan de zijkant ook goed verkleurd!

De eerste dagen zag ik niks, vreemd he?!

Heb er geen last van hoor dat niet maar vroeg me wel af wat ze allemaal met me gedaan hadden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb sinds een dag of 4 ineens ook blauwe plekken, ook een flinke op m'n heup, en tussen de borsten en aan de zijkant ook goed verkleurd!

De eerste dagen zag ik niks, vreemd he?!

Heb er geen last van hoor dat niet maar vroeg me wel af wat ze allemaal met me gedaan hadden haha

Haha ja dat bedoel ik

Mijn vriend vroeg zich ook af waarom mijn kont blauw was hihi ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad best wel een aanslag op je lichaam. Dat kun je je bijna niet voorstellen van te voren. Gelukkig ga je stapje voor stapje voorruit. Het heeft allemaal tijd nodig.

Die blauwe plekken kunnen inderdaad enorm zijn en bij mij duurde het ook wel even voor dat dat helemaal weg was. Voelde me soms net een toverbal met het verkleuren van die plekken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 12 dagen Po en het gaat steeds beter:)

Dat slapen en wakker worden is nog steeds een ramp dat wel, die olifant die snachts bovenop me komt zitten zorgt er wel voor dat ik het eerste uur tijd nodig heb om bij te trekken en in actie te komen.

Doe al wel steeds meer dingetjes in huis, nog wel voorzichtig uiteraard, want merk gelijk als t teveel is, dan krijg ik steken en ontzettend harde borsten.

Ga ook al weer steeds normaler lopen haha.

M'n mannetje neemt de zwaardere dingen, eigenlijk bijna alles om eerlijk te zijn uit handen, zo fijn, wat een schat!!

Kortom volgens mij verloopt het prima!

Ben ook zo ontzettend blij met het resultaat, ze worden met de dag mooier..

Ze zijn wel echt groter uitgevallen dan gedacht maar dat mag de pret niet drukken, ben er verliefd op.

Nog een paar dagen rustig aan doen en dan mag ik ook weer beginnen met werken.

Zie er aan de ene kant best tegenop, aan de andere kant is t ook wel weer lekker om je ritme weer te hebben.

Nog even genieten en profiteren van de hulp dus.

Eerlijk gezegd bevalt het me wel dat niks doen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 12 dagen Po en het gaat steeds beter:)

Dat slapen en wakker worden is nog steeds een ramp dat wel, die olifant die snachts bovenop me komt zitten zorgt er wel voor dat ik het eerste uur tijd nodig heb om bij te trekken en in actie te komen.

Doe al wel steeds meer dingetjes in huis, nog wel voorzichtig uiteraard, want merk gelijk als t teveel is, dan krijg ik steken en ontzettend harde borsten.

Ga ook al weer steeds normaler lopen haha.

M'n mannetje neemt de zwaardere dingen, eigenlijk bijna alles om eerlijk te zijn uit handen, zo fijn, wat een schat!!

Kortom volgens mij verloopt het prima!

Ben ook zo ontzettend blij met het resultaat, ze worden met de dag mooier..

Ze zijn wel echt groter uitgevallen dan gedacht maar dat mag de pret niet drukken, ben er verliefd op.

Nog een paar dagen rustig aan doen en dan mag ik ook weer beginnen met werken.

Zie er aan de ene kant best tegenop, aan de andere kant is t ook wel weer lekker om je ritme weer te hebben.

Nog even genieten en profiteren van de hulp dus.

Eerlijk gezegd bevalt het me wel dat niks doen haha

:45: whaha mij ook dat niks doen bevalt best goed. Alleen krijg je na een paar weken wel ' achterstallige onderhoud' op de manier hoe de mannen het huishouden doen hoor hihi

Heb je echt nog zo'n last met wakker worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: whaha mij ook dat niks doen bevalt best goed. Alleen krijg je na een paar weken wel ' achterstallige onderhoud' op de manier hoe de mannen het huishouden doen hoor hihi

Heb je echt nog zo'n last met wakker worden?

Ja daar heb je wel gelijk in haha

Maar vind het al heel fijn dat hij de grovere taken uit handen neemt, de kleine dingetjes doe ik dan zelf wel.

Mijn man is gelukkig ook heel schoon, en houdt niet van rommel, halleluja!!

Ja joh dat wakker worden vind ik echt een drama..

Op m'n zij liggen lukt ook nog niet hoor, dan krijg ik gelijk steken.

Vandaag weer aardig wat gedaan in huis en samen met manlief boodschappen en gelijk weer last.

Moet nog niet teveel hooi op m'n vork nemen merk ik wel.

Fijn dat het bij jou zo goed gaat met 1 week Po hoor!!

Super!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je zo vlot herstelt!

Nu je bijna moet gaan werken na bijna twee weken: denk je dat het doenbaar is?

Kan je al rondlopen zonder dat het iemand opvalt (op m'n werk weet immers niemand iets)?

Ik ben daar zo bang voor...

Na 2 weken moet ik m'n jongste weer in en uit de auto tillen, en ben zo bang dat dit fysiek gezien gewoon niet zal gaan.

En heb je echt twee weken platte rust gehad? Of ben je al eens gaan wandelen in de stad ofzo?

(Valt het op dat ik me zorgen maak? :106: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je zo vlot herstelt!

Nu je bijna moet gaan werken na bijna twee weken: denk je dat het doenbaar is?

Kan je al rondlopen zonder dat het iemand opvalt (op m'n werk weet immers niemand iets)?

Ik ben daar zo bang voor...

Na 2 weken moet ik m'n jongste weer in en uit de auto tillen, en ben zo bang dat dit fysiek gezien gewoon niet zal gaan.

En heb je echt twee weken platte rust gehad? Of ben je al eens gaan wandelen in de stad ofzo?

(Valt het op dat ik me zorgen maak? :106: )

Vandaag voor het eerst minder verrot m'n bed uit gekomen, en gister even een half uurtje op m'n zij kunnen liggen jeeejj:)

Dat voelt nog wel een Beetje 'eng' dus echt in slaap vallen in die houding lukte me niet, maargoed het is een beginnetje;)

Ik moet maandag weer gaan werken dus eigenlijk 2.5 week vrij geweest dan, ik krijg er elke dag iets meer vertrouwen in dat dat wel gaat lukken al ga ik er wel vanuit dat ik er nog niet volledig op volle kracht ben en nog steeds wel heel voorzichtig moet doen.

Ik run een winkel en een beautysalon en werk altijd alleen dus kan ook niet even om hulp vragen mocht dat nodig zijn, dat is misschien nog wel hetgeen waar ik me t meest druk om maak.

Maargoed ik verzin wel iets, ga natuurlijk niet al m'n klanten vertellen dat ik m'n borsten heb laten oppompen;)

Ik heb de afgelopen 2 weken wel echt heel erg veel rust gehouden, zeg maar gerust bijna niets gedaan.

En dat terwijl ik normaal een ontzettend drukke Bij ben, en erg Pietje precies wat betreft m'n huis.

Ik had me dat ook echt voorgenomen, want herstellen kan je maar 1x!

Ik heb na m'n bevallingen ook die fout gemaakt om weer veel te snel dingen te doen terwijl je rust moet houden, nou daar heb ik helaas nu nog mezelf mee gehad.

Dat doe ik niet meer.

Ik heb gelukkig wel heel erg veel aan m'n man gehad, hij heeft echt alles gedaan, en had ook 2 weken vrij.

Onze kinderen zijn de eerste 5 dagen ook bij m'n schoonmoeder geweest, dat scheelde ook enorm.

Ik zou echt zeggen, bereid je goed voor, des te sneller ben je er weer bovenop denk ik!!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben trouwens na een dag of 8 voor t eerst naar buiten geweest maar toen liep ik nog vrij ongelukkig en had ik veel last, daarna gewoon kleine en korte uitstapjes gemaakt.

Ook dat gaat iedere dag beter en de energie komt ook steeds meer terug.

De eerste week was ik er ook echt niet aan toe naar buiten te gaan.

Je lichaam geeft t zelf wel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het op je 1e werkdag Livje?

M'n eerste werkdag valt tegen;((

Ben er mentaal en fysiek nog helemaal niet aan toe eigenlijk maar ga maar gewoon veel zitten als ik geen klanten heb.

In overleg met m'n baas hoef ik deze week 1 dag minder te werken, dus alleen woensdag nog een lange dag, dat vind ik wel heel erg fijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n eerste werkdag valt tegen;((

Ben er mentaal en fysiek nog helemaal niet aan toe eigenlijk maar ga maar gewoon veel zitten als ik geen klanten heb.

In overleg met m'n baas hoef ik deze week 1 dag minder te werken, dus alleen woensdag nog een lange dag, dat vind ik wel heel erg fijn!!

Dat is balen meid , hopen dat je idd lekker veel kan zitten!!

Super fijn dat je een dagje minder hoeft deze week ,

Vanaaf lekker een warme douche en op de bank!!

xl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is balen meid , hopen dat je idd lekker veel kan zitten!!

Super fijn dat je een dagje minder hoeft deze week ,

Vanaaf lekker een warme douche en op de bank!!

xl

Nou echt!!

Kan niet wachten vanavond lekker op m'n bankje te ploffen en niets te hoeven!

Hoe ist met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.

Hopelijk gaat het snel beter.

Heb je dan vooral last van je borstspieren?

Of gewoon algemene vermoeidheid?

Een beetje allebei eigenlijk.

Maar denk dat de vermoeidheid wel het grootste probleem geeft, het ongeveer 5 uur slapen gaat z'n tol wel eisen na bijna 3 weken.

Dat op de rug slapen met 2 kussens zorgt niet echt voor een goede nachtrust haha

En nu Moet je ook weer vanalles waardoor je toch je borstspieren onbedoeld weer veel te veel gebruikt.

Tja je Moet soms wel.

Moet nu m'n man weer aan t werk is zelf weer veel doen en dat lukt gewoon bijna niet.

Tenminste, het lukt wel maar ik word wel direct gestraft door m'n lichaam.

Merk gewoon dat het allemaal te veel is ineens.

Maargoed het is ook niet niets allemaal, het heeft gewoon tijd nodig en dat geduld heb ik niet want ik Wil weer zoveel.

Ik kan iig niet wachten totdat ik 3 weken verder ben en de eerste 6 weken erop zitten, dan heb ik t ergste gehad.

Verder mag ik denk ik eigenlijk niet klagen, ik heb geen complicaties dus verloopt het eigenlijk allemaal heel erg normaal.

Vrouwen en geduld he haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou echt!!

Kan niet wachten vanavond lekker op m'n bankje te ploffen en niets te hoeven!

Hoe ist met jou?

Hoi hoi!

Met mij gaat het wel goed. Al1 gister ff minder dagje , kwam door mijn meds waar ik weer mee gestart ben ,mijn spieren stonden super strak waardoor ik weer last van me boobs kreeg!!

Dus vandaag maar niet ingenomen en wachten totdat me 6 weken voorbij zijn !!

En vannacht maar 3 uurtjes geslapen pff nu lekker bonkende pijn aan mijn hoofd ,zo na het eten lekker warm douche en me bedje in series kijken!!

Maar verder mag ik niet klagen :)

Hoe gaat ie met jou vandaag ?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Met mij gaat het wel goed. Al1 gister ff minder dagje , kwam door mijn meds waar ik weer mee gestart ben ,mijn spieren stonden super strak waardoor ik weer last van me boobs kreeg!!

Dus vandaag maar niet ingenomen en wachten totdat me 6 weken voorbij zijn !!

En vannacht maar 3 uurtjes geslapen pff nu lekker bonkende pijn aan mijn hoofd ,zo na het eten lekker warm douche en me bedje in series kijken!!

Maar verder mag ik niet klagen :)

Hoe gaat ie met jou vandaag ?

Xx

Die hoofdpijn, die heb ik dus ook best vaak nu?!

Zou dat er ook allemaal mee te maken hebben?

Wat slik jij voor medicatie dan?

Ik kan sinds 2 dagen een beetje op m'n zij liggen Oohh wat een verademing!!

Heb nu al 2 nachten redelijk geslapen en ben gister en vandaag lekker terug m'n bedje in gekropen nadat de kids op school waren en geslapen tot 10:30 ofzo.

Ben m'n schade aan t inhalen en Ooh wat voelt dat goed!!

Ben gister en vandaag niet wezen werken, trok het echt niet joh was kapot.

Heb nu nog lekker tot maandag, en als ik zo slaap als nu dan heb ik een flinke sprong gemaakt denk ik!

De pijn en harde borsten lijkt ook steeds meer te verdwijnen, enkel met bepaalde bewegingen nog last van een Pijnscheut.

Opstaan en uitdeuken (zo noem ik t maar) gaat ook steeds beter, heb nu een paar minuten nodig om even op adem te komen en vorige week nog een uur, gaat goed dus.

Hoorde dat dat beurse gevoel nog wel weken aan kan houden, maar ach je went eraan he.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.