Ga naar inhoud

Livje : 13 februari 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Laurakrijgtboobies

Sorry nee, ik heb ronde protheses door Koeijers. Vito staat erom bekend zowat alleen met anatomisch te werken. Hij raadde mij dit ook aan maar ik heb zelf gekozen voor ronde :) Voor de rest erg tevreden. Littekens zijn echt precisiewerk en hij luistert goed naar je. Neemt niet veel risico qua grootte. Weet niet wat je in gedachten hebt qua aantal CC en wat je huidige situatie is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Laura.

Nou ik heb nu vrijwel niets;( cupje A, met maximizers lijkt het nog wat haha.

Ik denk dat ik ongeveer 300cc zou willen, ik wil uitkomen op een mooie volle C kleine D misschien?

De prothese cupmaten zijn ook weer anders dan de normale maar t moet iig niet Te opvallen zijn vind ik zelf.

Niet iedereen hoeft meteen te zien dat ik m'n voorgevel heb laten verbouwen om het zo maar even te zeggen;)

Waarom heb jij niet voor anatomisch gekozen?

Liefs Liv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb anatomische. Vito gaf aan dat beide zou kunnen maar de foto's met voorbeelden van borsten die ik had meegenomen waren eigenlijk allemaal anatomisch. Vandaar dat ik daarvoor heb gekozen. Ik heb 495 cc medium profile dp geplaatst gekregen op 29/10 en kom van een C/D en ga naar een volle E. Ik heb een brede borst en daar had ik altijd een grotere cup voor nodig. Het oogde als een B. Ik ben vrij groot en niet klein gebouwd. Vito kijkt goed naar je lichaamsbouw en adviseert wat bij je past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Bedankt voor je reactie Laura.

Nou ik heb nu vrijwel niets;( cupje A, met maximizers lijkt het nog wat haha.

Ik denk dat ik ongeveer 300cc zou willen, ik wil uitkomen op een mooie volle C kleine D misschien?

De prothese cupmaten zijn ook weer anders dan de normale maar t moet iig niet Te opvallen zijn vind ik zelf.

Niet iedereen hoeft meteen te zien dat ik m'n voorgevel heb laten verbouwen om het zo maar even te zeggen;)

Waarom heb jij niet voor anatomisch gekozen?

Liefs Liv

Ik had ook cup A maar met maximizers 75B haha. Bij mij zie je wel dat ik er wat aan heb laten doen en ik heb 425cc. Dus denk dat je met die 300/350 wel goed zit. Ik heb gekozen voor rond omdat ik geen natuurlijke borsten wou - ze mogen juist wel nep ogen haha. Je kan altijd 300cc rijst koken en in zakjes doen. Kan je een beetje passen. Op het moment dat ze zitten zijn ze wel iets kleiner dus dan kan je daar rekening mee houden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip van dat rijstverhaal haha, ga ik proberen!

Ik heb zelf ook allemaal voorbeelden van anatomische prothese borsten, vind het zelf persoonlijk wat mooier dat de anatomische die bolling niet geeft van boven.

Maar smaken verschillen hoor, ik vind sommige ronde borsten ook erg mooi!

Oh wat leuk Kim 12 dat je 10dec geopereerd word, spannend hoor!

Ik zal die dag goed onthouden, dat namelijk de verjaardag van onze zoon;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Nou ik dus ook door Vito geopereerd. Ook met lift erbij. Ik heb ook anatomische prothesen 350 CC kwam van een hele slappe C en heb nu een E cup. Hele prettige arts en hele prettige ervaring allemaal. Alleen af en toe twijfel ik of ik toch niet ook rond had gewild vanwege de bolling bovenaan maar aan de andere kant zien ze er wel heel mooi uit nu hoor! Maar hij adviseerde mij anatomisch en ik had er nog helemaal geen verstand gaan dus ik ben ook wel op hem af gegaan. Zelfs nog vanuit hem uit een extra consult ingepland waarbij ik fotos mee moet nemen en dat waren ook vooral anatomische. Maar Vito is in ieder geval een hele kundige arts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd Schwenn, super mooi geworden bij jou!

Ik had ook alleen maar foto's van anatomische borsten mee, maar heb nu toch ronde. Het ligt denk ik idd ook aan de PC waar je gaat. De mijne zei dat je met rond dual plane ook dit effect kon bereiken, maar dat je dan die draaikans niet hebt. Bovendien heb ik nu Hydrogels en die zijn er niet in anatomisch. Ben benieuwd of ik dit natuurlijke effect inderdaad zal bereiken. Nu 2 weken PO maar ze mogen nog wel wat zakken (de bolling bovenop vind ik nu nog teveel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben nu 3 mnd verder en heb anatomische borsten 390 cc dual plane door Drs Koeijers ben best tevreden hij luistert goed en kijkt wat bij je past dus de reden dat ik minder tevreden ben is dat ik zelf beter had moesten zeggen wat ik echt wilde. Ik dacht safe door natuurlijk te zeggen terwijl ik eigenlijk grote ronde borsten naar elkaar toe had gewild achteraf maar wat Koeijers heeft gemaakt is heel mooi geworden. Neem gerust een kijkje in mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik kan nu voor het egje... op jouw onderwerp reageren..

operatie nu natuurlijk gehad dus kan mijn ervaring met dokter vito koeijers beschrijven:

mijn ervaring is top! nu 4 dagen PO en over 1,5 week terug op controle

alles is helemaal goed gegaan en vooral ook snel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag dan Eindelijk mijn operatiedatum vastgelegd!

Uiteindelijk heb ik op advies van de pc toch gekozen voor Anatomisch.

In eerste instantie had dit ook mijn voorkeur, aangezien ik weinig weefsel heb past dit het beste bij mijn lichaam en word dit het natuurlijkst.

Over die draaikans heb ik het uiteraard wel gehad maar dit was bijna onmogelijk omdat het dual plane geplaatst gaat worden en dus door de spier op z'n plaats gehouden word, ook de pocket word op de juiste maat gemaakt waardoor het geen kant op moet kunnen.

Ik krijg in de linkerborst 380/400 en de rechtse 350cc, dit omdat m'n borsten niet symmetrisch zijn.

Tijdens de operatie bepaalt hij de juiste maat.

Ik vond het een erg fijn gesprek met de pc en zijn consulente, leuke vrouw ook.

Ik vind het erg spannend en kijk er zoo naar uit!!

Eindelijk borsten..

Jeejj ik ben zo blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow het staat vast, tof! Dus toch anatomisch en alle vertrouwen, heel goed. Mooie maat ook, dat worden best flinke borsten volgens mij :) High profile? Is dat via Diana Gabriels gegaan? En krijg je nu Mentor of Natrelle? Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he Suus!

Ben zo blij, eindelijk! Het heeft even geduurd..

Nee had nadat ik in de auto richting Diana gabriels afgebeld werd omdat ze ziek was zelf een afspraak gekaakt bij deze kliniek. Was zo klaar met haar.

Bij Anatomisch spreek je (volgens Koeijers) niet over profielen maar projectie, de een krijg vollere projectie dan de ander, dus de een soort van midden en de ander hoog zeg maar.

Doordat ik niet symmetrisch ben moet het straks zo ongeveer gaan kloppen.

Dus ben erg benieuwd:)

Heb aangegeven dat ik op een D cup ongeveer uit wil komen, maar dat het wel natuurlijk moet blijven en bij m'n lichaam moet passen.

Ik heb ook eigenlijk alleen deze maat gepast en dat vond ik gelijk een prima maat.

Ik heb ook foto's van de passessie, maar doordat het shirtje niet super strak aansloot onder m'n borsten lijkt het op de foto kleiner dan daar.

Zal ze er eens op zetten.

Mentor protheses worden het trouwens, Dual plane geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.