Ga naar inhoud

Livje : 13 februari 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk verslag , met een smile gelezen !! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spierpijn is heftig maar zolang ik rechtop blijf zitten en af en toe een beetje door t huis wandel gaat t nog.

Liggen is geen succes dan verstijf ik helemaal en kom ik niet meer omhoog haha auwww

Verder zijn ze enorm van de zwelling maar heel mooi nu al!

Dus heb t r allemaal voor over;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spierpijn is heftig maar zolang ik rechtop blijf zitten en af en toe een beetje door t huis wandel gaat t nog.

Liggen is geen succes dan verstijf ik helemaal en kom ik niet meer omhoog haha auwww

Verder zijn ze enorm van de zwelling maar heel mooi nu al!

Dus heb t r allemaal voor over;)

Xx

Ja dat heb ik dus ook als je gelegen heb benje stijf pff maar word steed beter ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Livje, wat een leuk verslag!!

Herken zoveel dingen in jou verhaal, moest er gewoon even om lachen!

Ik zei precies t zelfde toen ik net wakker was " zijn nog steeds klein en links groter dan recht ". Maar toen ik voor de spiegel stond met een van de verpleging nam ik snel m'n woorden terug :).

Ook dat rillen had ik even nadat ik wakker werd. En oooh wat is die Koeijers een top chirurg! Een meisje tegen over mijn bed ( ook geopereerd door een andere chirurg) lag te shaken en was helemaal de weg kwijt. Schrok ik ook wel van.

Ik had behalve t trillen en de stijfheid nergens last van gelukkig :). Koeijers had idd helemaal gelijk!

Goed herstel!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nieuwe foto's van 2dagen PO erop gezet.

Net even lekker mogen douchen en de grote pleisters eraf gehaald.

Zien er echt heel mooi uit al, ondanks de zwelling.

Ze voelen wel echt enorm!

Maar niet blauw, geen bloeding gehad niks.

Heel pak verband voor niks gehaald haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn he die arnica !! Ik heb op mijn linker borst 1 blauw plekje aan de zijkant verder helemaal niks !! Vind echt super heb al1 maar de druppels !

Jij hebt ook de zalf ??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben 10 dagen ervoor mee begonnen en vanmorgen vergeten :) maar din idd de laatste dag , maar ben er echt tevreden over .

Ik heb don ochtend mijn eerste controle ben heel benieuwd wat ze zeggen , of ik de band krijg of niet !!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Livje,

Hoeveel tabletjes slik(te) jij per dag van die Arnica?

Ik neem sinds vandaag Arnicatabletjes van Bonusan en er staat op het potje '3 tot 4 maal daags 2 tot 4 tabletten'.

Hoeveel moet ik er nu in godsnaam nemen?

En valt de pijn wat mee? Kan je al terug wat dingen doen?

Mooie foto's trouwens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 na de operatie!

Man o man m'n ribbenkast als ik wakker word, Pff alsof er een olifant op gezeten heeft.

Moet echt even bijkomen als ik omhoog kom hoor, ff happen naar lucht.

Ik slaap ook nog steeds half zittend en veroer me niet.

Vannacht 1 x eruit geweest om te plassen en een paracetamol te nemen.

Verder mag ik denk ik niet klagen.

Als ik rechtop zit op een stoel gaat het het beste.

Zometeen maar weer eens lekker douchen en m'n vandaag maar eens een beetje fatsoeneren, de kindjes komen thuis na 5 dagen bij oma te zijn geweest.

Blij ze weer te zien na al die tijd, al was t wel heerlijk even die rust te hebben gehad.

M'n mannetje heeft zo enorm goed voor me gezorgd, zo lief!

Ik schrik nog steeds wel iedere dag als ik ze zie van de zijkant hoor, vind ze wel heel erg groot!!

M'n man ook trouwens, we lachen er steeds om als we ze zien auww dat doet ook zo zeer lachen, beter niet doen;)

Hoop dat t vocht is en het nog iets afneemt.

Herkenbaar voor iemand??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Livje, dat heb je goed geregeld met je kids zeg top!. Wel heerlijk om ze straks weer thuis te hebben. Heel herkenbaar dat ze er groot uit zien hahaha dat hebben wij ook maar het vocht neemt langzaam af en we wennen er al een beetje aan..pff en dan die jeuk heb je daar ook zoveel last van..Ook af en toe wat steken maar dat hoort bij het herstel. Morgen mogen mijn hechtingen eruit ben benieuwd

gr...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heerlijk hoor!

Merk nu toch wel dat ik veel vermoeiender ben nu de kinderen weer thuis zijn, al zijn ze super lief voor me hoor!

Maar tis toch wat drukker.

Vannacht echt mega verrot geslapen, die nachten zijn echt vreselijk vind ik.

Gister de hele dag zonder Dyclofinac gedaan maar vanmorgen maar gauw weer 1 genomen.

Die druk op de borst is snachts nog steeds heftig.

En dan slaap ik nog half rechtop, maar moet echt ff bijkomen als ik eruit kom.

Zometeen maar weer eens lekker douchen en m'n man m'n haren laten wassen.

Vd week zelf gedaan maar denk dat dat toch iets te veel was na 2 dagen PO.

Ik heb 2,5 week vrij op t werk, maar vraag me echt af of dat genoeg is als ik kijk hoe ik me nu nog voel.

Het is toch niet niks zo'n operatie hoor, die spieren joh man o man

Kan me nu niet voorstellen dat ik ooit nog iets zwaars kan tillen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.