Ga naar inhoud

Betty@boob : 20 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedenmorgen Dames,

Ik heb heerlijk geslapen heel vast, moet wel zeggen dat het af en toe inderdaad zo is alsof je overreden ben door een bus.

Suus1973 ja ik ben lekker weer thuis, ik moet we tot zaterdag in bed blijven liggen van Dr. Nio, maar dat is geen probleem.

En Best_Boobie dank je voor het aanpassen van me verhaal wat betreft de komma's en tekens etc is eigenlijk een beetje luiheid.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot en met zaterdag BettyBoob? Zo da's wel lang. Enig idee waarom dat is? Ik ben vrijdag laat in de middag geopereerd (nu alweer 2 weken geleden trouwens, wat vliegt de tijd) en moest dan zaterdag in bed blijven. Zondag mocht ik wel weer op en wat rommelen in huis. Natuurlijk wel heel rustig houden. Die eerste dagen zijn idd het belangrijkste, dus als je de mogelijkheid/luxe hebt om in bed te blijven dan is dat wel heerlijk natuurlijk. Al vond ik het ook saai haha!

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

Ik be erg benieuwd naar resultaat!

Ga ff snel je verhaal lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betty,

GEFELICITEERD,...!!!

Ik las je verslag zo weg, mijn vriend schrijft ook zo haha.

Wat was je snel aan de beurt, lekker zeg.

En duurde de operatie lang? Wanneer mocht je naar huis, hoelang was dat na de operatie? Was het een wissel of een Eerste x?

Ik krijg donderdag ook 800cc, ook bij Nio.

Zo spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SvP,

Dit is mijn eerste keer en idd ging het heel snel, maandag Nio telefonisch gesproken woensdag kon ik op een consult en donderdag opereren.

Het ging allemaal snel, operatie duurde een klein uurtje.

Was snel weer boven wachten tot ik geplast had nou dat was binnen no time haha dus rond half 3 weer thuis.

En ik ben er zo happy mee, de pijn is zo goed te doen ik heb het voor de spier.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.