Ga naar inhoud

Betty@boob : 20 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi,

Als je verdonck intypt in het zoekveld rechtsboven zie je de topics en welke dames er geweest zijn.

Heel veel leesplezier op dit geweldig gezellig forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Omdat het zo warrig is geweest de afgelopen dagen zal ik een verslag maken hoe alles verlopen is.

Ik zou vandaag eigenlijk in eerste instantie geopereerd worden door Dr. Verdonck van het WK in Genk daar had ik een Next Day Surgery ingepland dat houdt in bijvoorbeeld maandag op consult volgende dag opereren. Vorige week vrijdag belde Dr. Verdonck mij op om te vragen of ik alvast foto's van mijn borsten kon mailen dan zou hij vast kijken etc. etc. Hij belde mij gelijk naar mijn mail gestuurd te hebben en zei sorry mevrouw maar zoals ik kan zien bij de foto's ( staat in mijn galerij) heeft u eerst een lift nodig in combi met protheses dan kan het wat worden, ik schrok me natuurlijk een hoedje en dacht huh wat is dit nou weer ik was al gewaarschuwd door margriet dat hij niet groter als 500 cc ging en dat wou ik in eerste instantie en zei dus van dat de operatie niet door kon gaan en een andere pc moest gaan zoeken dus werd zo van me boobie wolk afgedonderd.

Nou ik het forum op en me ongenoegen uitgesproken waarop een paar lieve meiden waaronder Margriet, Best_Boobie en nog een dame ( sorry weet de naam niet meer) mij gelukkig erop attendeerde dat Dr. Nio en Dr. Meyere en Dr. Plovier goed zijn in grotere borsten te plaatsten, zodoende ben ik consulten aan gaan vragen Dr. Plovier ben ik uiteindelijk niet geweest en ik had 17 november ook naar het slaz ziekenhuis gebeld om een consult in te plannen bij Dr. Nio waarop de assistente zei het is handig om alvast een foto van je borsten te mailen naar Dr. Nio zodat hij voorbereid is dus ik gemaild met me verhaal en met foto's. Ondertussen naar Dr. Meyere en dat was gisteren 17 november in Naarden het ging zo snel omdat er een afspraak afgebeld had en de assistente van hem mij belde of ik daarvoor in de plaatst wou, nou heel graag dus.

Ik daar naartoe met het idee omdat ik heel niet thuis ben in BV van nou dat gaat wat worden en gaat veel meer geld kosten wat ik dus niet heb zag het somber in, maar niets is minder waar na het gesprek wou hij me borsten zien en werd hij er eigenlijk heel blij van vanwege me dikte van me huid en best nog wel stevigheid en vertelde mij dat hij er heel wat moois van kon maken nou ik vroeg aan hem wanneer zou u kunnen opereren hij kijken en zei wederom toevallig aankomende maandag heb ik een uitval zou u dan willen ik zei gelijk door me enthousiasme van jaaa tuurlijk dus dat was voor nu ff Dr. Meyere.

Ik kom van Dr. Meyere af zit lekker op me bankje check me mail en zie dat ik ondertussen een mail van Dr. Nio heb ontvangen ik lezen ook hij mailt mij dat na het zien van mijn foto's hele mooie borsten ervan kan maken waarop we een paar x over en weer mailen en hij me vraagt of hij mij mag bellen paar seconden later heb ik Dr. Nio aan de lijn en begint te vertellen dat hij er nogmaals hele mooie borsten van kan maken waarop ik zeg maar eigenlijk staat er een operatiedatum klaar op aankomende maandag in België, Dr. Nio attendeert mij erop dat de keus die ik maak zelf moet weten maar dat de garantie van België niet helemaal top is en ik natuurlijk me 2 dingen afvroeg 1. wanneer zou je me kunnen opereren en 2. hoe is uw garantie dan nou de eerste was gelijk aankomende donderdag de 20ste ik helemaal blij omdat het zo en zo scheelt hij is 20 minuten van mij vandaan en mocht er iets zijn ben ik er zo is ff wat anders dan kleine 3 uurtjes rijden naar België en zijn garantie beviel mij prima dus vandaar me wisselvallige keuze maar uiteindelijk bij de beste voor mijn gevoel al moet ik zeggen dat Dr. Meyere me dat ook gaf alleen de afstand is voor mij dan toch te ver.

Zo dames hoop dat het voor iedereen die met mijn verhaal mee is gegaan duidelijk is en ik laat jullie natuurlijk weten hoe het allemaal gegaan is dus volgen straks meer verslagen.

liefs,

Betty@Boob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je er voor jezelf nu uit bent meid! Gefeliciteerd! Je zal vast en zeker mooie boobies krijgen van nio!

Wat ie zegt over de garantie ben ik het niet helemaal mee eens ;) Ik weet dat ie dit wel vaker heeft geroepen bij andere meiden, maar het komt bij mij altijd een beetje over als een "verkooppraatje". Maakt voor jou niet uit want ook hij maakt mooie boobies en daar gaat het om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh ik slaap al half hier....gaap

Was om 5.30 al onderweg en net pas thuis en de hele dag tot murf geluld op een beurs. Jeete wat is dat vermoeiend, maar ik weet dat ik hier op het forum jou altijd als backup heb toch? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Vanmiddag bij Dr. Nio geweest ik vond hem chaotisch overkomen maar heel gezellig.

We zijn eruit het wordt mentor 800CC high profile voor de spier morgen sta ik als 3e op de lijst, hij vertelde mij dat ik niet veel pijn zou ondervinden dus dat is afwachten maar.

morgen om 7 uur rijden we richting Amsterdam hooguit 20 min rijden en dan maar wachten tot ik aan de beurt ben.

tot gauw x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh Gaaf zeg!! En morgen al.. Heel spannend!

Heel veel succes voor morgen en benieuwd naar je verhaal na de operatie!

Wat pijn betreft, ik heb geen pijn ervaren..heel erg stijf meer!!

Wat ik wel deed is trouw pijn medicatie in nemen op vaste tijden en dat 5 dagen, zo bouw je een spiegel op!

Dit is de beste manier om pijn te voorkomen!

denk ook dat ik daarom geen pijn heb ervaren!

Nou toi toi!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve sylleke, zeker lang leve dr. nio ben zoo blij is niet te omschrijven.

nieuweling dank je voor je tip ga ik zeker doen spiegelen dat zal denk ik veel schelen inderdaad.

catlover en suus1973 jullie ook bedankt en er komt zeker weten morgenavond een verslag.

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid!!!

Heel veel succes morgen!

Ik verplaatst dit naar je topic in operatieverslagen. Daar kun je al je al je updates neerzetten over jou bv. Als je straks je operatie heb gehad kun je daar ook je operatieverslagje neerzetten. Zo houden we het overzichtelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh ik slaap al half hier....gaap

Was om 5.30 al onderweg en net pas thuis en de hele dag tot murf geluld op een beurs. Jeete wat is dat vermoeiend, maar ik weet dat ik hier op het forum jou altijd als backup heb toch? :P

lekker dan :45:

Maar ik houd ook van jou hihi :P

Als je straks je operatie heb gehad kun je daar ook je operatieverslagje neerzetten. Zo houden we het overzichtelijk ;)

ja, toen ik dat wilde gaan doen gisteren, viel bf weer weg... dus thanks voor de backup :45:

Heel veel succes morgen betty!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.