Ga naar inhoud

Betty@boob : 20 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

hier ben ik dan even een verslag maken nou daar komt ie.

half 9 kwamen we aan in het slaz ziekenhuis we waren te vroeg moesten even in de wachtkamer blijven toen werden we opgehaald en mocht in het bed liggen me blauwe jurkje aan en afwachten toen hoorde ik nio mijn naam roepen op de hal haha hij zocht me dus om me af te tekenen dat heeft hij rustig en goed gedaan en zei ik zie je zo.

nou half 11 kwamen ze me halen ik bloednerveus voor dat kleine prikje zo een hekel aan hadden ze me nog een verdoving pleister gegeven maar hielp helemaal niks maar goed infuus zat er zo in kwartiertje later werd ik naar de ok gereden weer bloednerveus omdat ik wist dat ik zo dat rare gevoel zou krijgen en dan van de wereld zou zijn maar wel wetende dat het dan achter de rug is en mooie boobies zou hebben.

op de uitslaapkamer werd ik wakker kreeg lekker een raket ijsje heerlijk was best goed bij en weer terug naar de zaal.

heel benieuwd natuurlijk naar me boobies het lijkt alsof ze kleiner zijn als de protheses maar er zit toch echt 800 in en me man zei ook dat alles zo strak staat en naar buiten dat het helemaal goed komt dus afwachten heb ze nog niet zonder bh gezien dan doe ik zondag even want dan mag ik douchen kan ik lekker schone bh aan en dan beter kijken maak ik fotos voor jullie en zo ga ik afwachten hoe ze nou echt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.