Ga naar inhoud

L-girl : 27 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ja idd 3100,- ongeacht silliconen, hydrogel oid.

Hahah nieuwe is wel meer waard, die man heeft het ja mega druk met al die tieten..

Hij mag zo langzamerhand het forum wel gaan sponsoren , anders was ik nooit bij de beste

Man geweest, en vast vele met mij;)

Vroeger bij borstenforum .nl zat ook een PC die je vragen beantwoorden misschien dat Dr.Nio dit belangeloos kan doen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Whahaha , die mensen hebben het al zo druk en dan ook nog een forum met een horde vrouwen erop 'runnen' ....mwah ... Kleine kans denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gekeurd door nio! (Via mail/foto's)

Ik kreeg juist te horen dat de bh onder de borsten moet dragen, want ze zitten al goed op hun plek.. (Heb hier niet eens naar gevraagd, hij zei het uit zichzelf)

Littekens zien er ook goed uit, 1 helemaal netjes, de ander wat blauw nog, die is ook iets gevoeliger..

Op naar de 3 maand co...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gekeurd door nio! (Via mail/foto's)

Ik kreeg juist te horen dat de bh onder de borsten moet dragen, want ze zitten al goed op hun plek.. (Heb hier niet eens naar gevraagd, hij zei het uit zichzelf)

Littekens zien er ook goed uit, 1 helemaal netjes, de ander wat blauw nog, die is ook iets gevoeliger..

Op naar de 3 maand co...

:35:

Op naar de volgende controle idd hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd haha, kon evt ook via mail..;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou idd, gaan zoveel naar nio ;) hij's gewoon goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah, ze worden gewoon al zachter en soepeler!

Bewegen al een beetje mee.

Nog wel bobbels, vocht bellen voel ik, is dat nog normaal ?

Vooral onderaan en aan de zijkanten ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah! super!!

Ja je kunt nog vanalles voelen.. Er verandert nog een hoop... De prothese moet zich nog zetten, en alle vocht en luchtbellen moeten nog verdwijnen..

Ik heb zelf bijvoorbeeld twee weken lang een 'punt' van de prothese gevoeld, dat was echt gevoelig, want prikte vanbinnen in mijn weefsel....

Ook dat is goed gekomen, en is met de tijd weggegaan.

Geef het maar de tijd.. Dat eeuwige geduld, waar we zo ontzettend goed in zijn haha, is het enige dat helpt tegen alle kwaaltjes :P

Maar wat voelt dat fijn he, als ze langzaamaan zachter worden!

Ook dat duurt trouwens lang eer het op zn zachtst is! Bij mij duurde het iets meer dan een jaar tot het zo zacht was als dat het nu nog is. En zelfs nu zijn ze de ene keer iets zachter dan de andere keer... Hoort er gewoon bij, denk ik :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is idd een raar gevoel die bobbels die je weg kan drukken/ploppen ..

Ja klopt als ik toch te veel doe, worden ze harder.. Lijkt wel een harde buik in de zwangerschap...haha

Nee moet echt tegen mezelf zeggen dat het rustiger moet, het gaat gewoon veel te goed,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, dacht eerst aan rimpels... Aan de buitenkanten, vlakbij men oksel naar beneden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit ook echt aan het soort implantaten ligt. De buitenkant dus eigenlijk. Volgens mij zijn siliconen toch zachter. Ik vind de buitenkant van deze implantaten ook echt plopperig :) Maar hopelijk verdwijnt dat nog een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is hydrogel juist zachter dan silliconen hoor.

Heb jij het implantaat gevoeld dan? Ik niet, zat in de verpakking , maar kon niet echt duidelijk voelen..

Voel jij ook van die bobbels dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms, aan de onderkant. Maar als ik in mijn borst prik (onderkant en zijkant) voel ik een plopperig gevoel. Da's denk ik de buitenkant van het implantaat. De binnenkant is idd heel zacht, maar de buitenkant voelt een beetje ... tja... plopperig. Kan er geen ander woord voor verzinnen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha nee ik snap niet echt wat je bedoelt met plopperig de buitenkant...haha

Het omhulsel ? Dat is het zelfde als bij andere implantaten.

Wel iets wat je in kan drukken, beetje plop gevoel krijg ik dan, dat zal wel vocht zijn,

En nu soort van spierpijn van mijn oksel plooi, naar de boven kant ,midden van borst,zal de spier wel zijn waar het implantaat onderligt.

En mijn huis is super gevoelig , echt vreemd...haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bijna 4 weken post OK, time Fly's , en de herstel periode valt me reuze mee.. Moet er echt om denken dat ik niet teveel doe.

Zoals overal een met een doekje overheen doe ik niet, ivm rond draaiende beweging,

Maar wel wassen, was opvouwen, opruimen, dingen oppakken/bukken, haren wassen, kammen, aankleden , kids aankleden, pamper verschonen , eten maken, boodschappen (tillen dan weer niet)

Alleen autorijden gaat nog nie super, moet schakelen met twee handen, dus dat is een gehannes... Kracht heb ik nog niet echt weer.

Ook nog wat doof gevoel aan de onderkant en daarentegen ook weer een super gevoelige huid, de prothesen worden al wel goed zacht, voelt heel eigen aan..ook komt er steeds meer een spleetje, ook mooi meegenomen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer mag je buikslapen? Als het goed voelt of echt pas na 6wk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou sowieso wachten tot na de 6 weken. Zelf slaap ik sinds mijn BV eigenlijk steeds minder op mn buik maar meer op mn rug. Sommige meiden hebben ook het gevoel of ze op twee ballen liggen. NOg even volhouden een weekje en dan ga je er zelf achterkomen wat je prettig vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marjon , heb al twee keer op m'n buik gelegen, nergens last van, en ze voelen ook niet hard aan, als twee ballen ofzo hahha...

Zou het wel goed zijn binnen 6 week?

Anony(?) ik hoefde geen aanbetaling doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

11 weken post OK, waar blijft de tijd?!

Alsof ik altijd al tieten gehad heb hahah, ze horen er helemaal bij.

Al super zacht en soepel!!( love hydrogel:). )

Ik slaap elke nacht op m'n buik , geen problemen mee. Kan alles weer.

Soms als ik iets te enthousiast aan het poetsen ben, voel ik een soort spierpijn , maar niet hinderlijk.

Ze bewegen mee, vallen opzij als ik lig...

Alleen rimpels voelbaar aan de onderkant, thank god,nergens zichtbaar!

Nio,gemaild of ik naar de eind co moet komen ( woon op 3 u rijden...) , maar was niet nodig, alleen ff foto's doormaken Voor in het archief , oke , is goed dokter haha

Maat nog steeds 75d , zal nu ook wel zo blijven..

De grote went ook snel hoor, ze mochten nog wel 50 of 100 cc groter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.