Ga naar inhoud

L-girl : 27 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ik moet weer eind februari, de 24e dacht ik, op controle. Neem je wel je medicatie L-Girl? Welke heb jij nou? En welk verbandje bedoel je? Ik had alleen pleisters. En die mochten gewoon nat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik bedoel idd die huidskleurige pleister, hoelang moet die blijven zitten?

Nee ik neem amper medicatie, omdat ik geen last heb.

De diazepam heb ik nog maar 2x een halve gehad voor de nacht, verder hoef ik die rommel niet.

Is dat dan jouw 3 maandse co, je eind controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft Nio ze eraf gehaald, ik moest ze laten zitten tot aan de controle (na 10 dagen). Maar jij gaat niet dus ik neem aan dat je ze na een poosje er zelf af kunt halen. En ja, dat is de laatste controle volgens mij, na 3 maanden.

Wat neem je dan wel aan medicatie, alleen paracetamol? Jeetje dan ben je wel een bikkel :) Ik heb die diazepam eigenlijk ook maar 3 dagen genomen. Ik merkte weinig verschil, was wel lekker rustig. Daar ben ik als eerste mee gestopt. Diclofenac na 4 dagen mee gestopt en paracetamol in totaal 9 dagen ingenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dan haal ik die maandag er zelf af.

Nee ik heb echt geen pijn, ik voel wel iéts , maar dat kan ik absoluut geen pijn noemen.

Net er wel ff twee koude appelstroop zakjes tegen aan gelegd ;)

Alleen vandaag heb 1 diclo en 1 PCM gehad.

Straks voor het slapen neem ik nog ff een diclo en een halve pammetje ;) snachts word het zo stijf..

Maar ik kan wel al zonder die pillen denk ik hoor, morgen ff kijken hoe het gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik andere medicatie meegekregen.

Paracetamol, antibiotica en Tremadol.

Ik neem ze in, maar voel me er niet anders door. De eerste 2 dagen was ik wel heel moe ervan. Pijn wat ik ervaar is ook geen pijn te noemen. Het snijd zeg maar rechts.

Links is helemaal zonder enige problemen.

Vandaag weer meegedraaid in het huishouden, was opvouwen, koken en zelfs een surprise maken met papier-maché.

Maar ik merk dat ik mezelf wel moet tegenhouden. Is pas 3 daagjes en ik moet me aanspannen niet meer te gaan doen dan ik kan en mag. Zo kreeg ik vandaag tot 2x toe per ongeluk fikse ellebogen tegen mijn borst van de kleintjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de brief staat 8.30 op de afdeling,

Heb toen nio gevraagd omdat ik voor half 9 niet meer langs de anesthesist moest, of ik niet gewoon wat later op de afd kon komen, maar dat kon niets want tussen 9-10 gaat hij alle pten aftekenen , en daarna komt hij niet weer uit de ok's..

Dus wij waren stipt 9u op de afdeling.. En toen begon het wachten...

Heb jij geen brief gehad dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dan is het druk op dagopname , ik was wel op de 4e namelijk.

Mij hadden ze niet gebeld maar een brief .. Ach als ze maar van zich late horen toch ;)

Hier alles oke, iets meer pijn, omdat ik geen diclo meer neem , alleen vanmorgen 1 PCM...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week post OK : 4 dec!!

Time Fly's when u have boobs hahah

En wat ben ik er blij mee, 10 jr eerder moeten doen..

Ze worden steeds mooier, en tot nu toe totaal nog geen last, soms wat steken ,verder niet,

Red het met 1 pijnstiller sochtends per dag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd moet echt opletten dat ik niet teveel doe..

Vandaag wel ff huis kerst proof gemaakt( kon het niet laten, gaat al zo snel voorbij die tijd..) kerstboom versierd , wat dingen in huis gezet / stukken / windlichten , ti's weer gezellig zo die tijd!

Vanmiddag kraam visite voor m'n boobies gehad hahahah, van collega's , was gezellig!

Hoe zwaar (kg) mag je nu eigenlijks tillen, borden/ pak drinken/ tasjes... ? Of de eerste 2 weken echt niks?

En idd zo blij dat ik voor nio ben gegaan en niet voor schiettecatte , had mezelf anders wel voor de kop kunnen slaan denk ik, dan had ik nu niet het resultaat gehad wat ik bii nio heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke thnx , zal er op gaan letten...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer mag je weer zij slapen? Ik ga wel op m'n zij liggen, maar pijnloos is het niet, vooral als ik weer op m'n rug draai voel ik het.

Zolang ik maar stil lig op m'n zij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O staat dat daarop? Nog eens goed nalezen dan;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd 3100,- ongeacht silliconen, hydrogel oid.

Hahah nieuwe is wel meer waard, die man heeft het ja mega druk met al die tieten..

Hij mag zo langzamerhand het forum wel gaan sponsoren , anders was ik nooit bij de beste

Man geweest, en vast vele met mij;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.