Ga naar inhoud

L-girl : 27 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ja mocht niet naar beneden, zit nog een soort van huiskamer op de afd, mag je ook zitten, met koffie voor de wachtenden ;)

Nee zenuwen valt mee opzich, komen soms opeens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Je ligt niet bij mij, alle operaties liggen door elkaar hoorde ik net

Ik op kamer 15 volgens mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat een 1 persoons of ook 4?

Ik ga zo omkleden en in bed , moet van de vpk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig in bedje, kom er nu niet uit in dat uber sexy jurkje incl onderbroek haha

Dank je, jij ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd hoe de dames zich voelen. Kan opeens het topic van SvP niet meer vinden? Staat dat niet bij operatieverslagen, of moet ik een bril ;)

L-Girl, alles goed gegaan? Lekker op de hotelkamer inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook! Maar ik begrijp heel goed dat ze nu nog geen behoefte/puf hebben om hier te komen. Ik had dat ook niet hoor. Voelde me de volgende morgen pas weer een beetje oke. Echt knap dat sommigen een paar uur na de operatie hier al vrolijk hun verslag komen typen, ik kon dat echt niet begrijpen ;) Lag half op apegapen en dan die misselijkheid, brrr... Borstenforum was wel het laatste waar ik aan dacht haha. Borsten trouwens ook, die interesseerden me op dat moment vrij weinig. Ik dacht, dat komt wel. Eerst maar eens even mens worden.

Succes met het herstel L-Girl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja suus gister hele dag gekotst , kotsend met een rolstoel uit slaz... Oke werd min of meer

Weggewerkt , twas al 18.30 ofzo...

Naja gelukkig hotel 5 min rijden.

Heb nu behoorlijke druk en zwelling Pff net weer pijnstillers gehad..

Doe later ff m'n verslag .

Gister was ik zo moe te moe om te appen/praten

Maar heb svp wel ontmoet op de afdeling hoor;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja net gegeten.. Is binnen gebleven haha

Alleen die druk cq spierpijn nu nog maar dat valt me reuze mee.

Ja geen id wat ze gebruiken , maar volgens mij kwam het na de morfine die misselijkheid..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan geen foto's uploaden in m'n album...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dit klinkt me zo bekend in de oren L-Girl. Het misselijk zijn (volgens mij heeft iedereen hier misselijk het SLAZ verlaten... volgens Nio komt dat door de morfine) en het gevoel "weggewerkt te worden" van de dagbehandeling omdat het al zo laat was.. jammer is dat. Het liefst had ik nog een paar uur geslapen voor ik was vertrokken ;)

Maar bij mij ging het al snel beter nadat er weer wat binnen was gebleven van eten. Eerst een hele dag nuchter moeten blijven en vervolgens na de operatie nog niet kunnen eten / iets binnen kunnen houden ivm misselijkheid, daar voel je je misschien nog wel het naarst van. Ik hoop dat je snel weer wat binnen kunt houden en op zal knappen. Goede reis terug naar huis!

En nogmaals een goed herstel X

Hoe vind je de maat geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.