Ga naar inhoud

Dual plane en sporten


kw88

Aanbevolen berichten

Ik heb nog nooit van 12 gehoord, mijn pc zei gewoon 6 en ik doe dus ook alweer vanaf 6 weken Zumba. De eerste week heb ik 3x 20 minuutjes gedaan, de 2e week 3x 50 minuten en vanaf de 3e week gewoon weer als voorheen 3x 50 minuten waarvan 2x met de zwaardere toningsticks. Ik heb echt nergens last van gehad en ben nu 10 weken po...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi,

Ik zou dit niet doen. Ik ben nu bijna drie weken po en ben wel al bezig op de ligfiets (mocht van mijn pc). Maar voor de rest nog niets. Ik denk dat je het snel overbelast. En neem van mij aan dat ik ook erg graag weer mijn spieren wil kunnen trainen, maar herstel gaat nu voor. Pas na zes weken ga ik het weer rustig opbouwen. Nu enkel dus op de ligfiets een half uurtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sportte echt heel veel voor m'n operatie.

Ben aanstaande vrijdag 2 weken po, maar ga vandaag echt wel weer op de fiets om de sportschool.

Zolang je goed naar je lichaam luisterd en goed je rust neemt...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Flow88! daarom zit ik ook alweer anderhalve week op de ligfiets :). Ik kan echter niet wachten om ook weer mijn buikspieren etc. te trainen. Maar mijn pc gaf aan dat dit nog echt niet mag ivm de druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.