Ga naar inhoud

Een date met onze boobies


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste Reactie

Of we maken een quiz met allemaal boobie foto's en dan moeten wij raden van wie ze zijn... is ons huiswerk nu om.de foto's uit ons hoofd te leren hahhahah

Ook leuk!!! Geweldig idee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of we maken een quiz met allemaal boobie foto's en dan moeten wij raden van wie ze zijn... is ons huiswerk nu om.de foto's uit ons hoofd te leren hahhahah

:45: whahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al spreek je 't niet ABN! Oh, wat is het dan? ABB? ABV? Effin,...ik baal dat ik op mn Iphone geen smiley's toe kan voegen, berichten zijn minder vrolijk!!!!

Morgen lees ik de rest vd topics bij als ik achter de laptop kruip. Maar nu ben ik net lkkr mn bed in gedoken met een chicklit ('Mag ik je nummer even'- Sophie Kinsella).

Sweet dreams ladies xx

:45: dus Lein..dubbele punt en dan 45 en dan weer dubbele punt :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Memory?...... MeMMory? (Okee te lastig?)

Dames, het lijkt me heel erg tof om jullie als borstenforum gezelligheidsclub te ontmoeten... maar ik kan voorlopig nog niet meedoen met Memmory bij gebrek aan boobs :(. En ik geloof ook niet dat ik echt bij de 'intimi' hoor van het groooooote Sylleke topic... geen tijd om alles te lezen en te antwoorden... te snel voor mij.

Ik heb overigens wel wat salsamoves :) en ik durf in de achtbaan. Met een grote cola he, en dan niet knoeien onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Memory?...... MeMMory? (Okee te lastig?)

Dames, het lijkt me heel erg tof om jullie als borstenforum gezelligheidsclub te ontmoeten... maar ik kan voorlopig nog niet meedoen met Memmory bij gebrek aan boobs :(. En ik geloof ook niet dat ik echt bij de 'intimi' hoor van het groooooote Sylleke topic... geen tijd om alles te lezen en te antwoorden... te snel voor mij.

Ik heb overigens wel wat salsamoves :) en ik durf in de achtbaan. Met een grote cola he, en dan niet knoeien onderweg.

MEMmory idd wonka hahahahaha

Ohh dan ga je mee voor de salsa...want dat vind ik leuk als je die ook bezit. Dan ben je rijk als je de salsamoves kent :D

Want al heb je je boobies nog niet ben je nog welkom hoor!! Altijd..ik vind dat gezellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke!!! :104: hoe krijg jij het toch voor mekaar om me elke dag 10000 meldingen te bezorgen!! zo kan ik nooit rustig zitten !! :62:

nou maar ff snel met de franse slag doorgelezen dit topic (zo komt jouw topic aan de beurt jah!!) mij lijkt het eerlijk gezegd leuker om naar de efteling te gaan.... ben der al een tijd niet geweest en dat terwijl ik het daar altijd naar me zin heb.. waarom zullen we niet met de hele tietenshow gaan???? als het goed is krijg je ook korting als je met een grote groep gaat...

als er al wat anders afgesproken is dan spijt het me zeer dan heb ik daar zwaar overheen gelezen... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunnen we hier geen besloten facebookpagina van maken ofzo?

is een beetje lastig zo omdat ik hier echt niet neer ga zetten waar ik precies woon (denk dat bijna niemand dat wil doen...)

En dat begrijp ik helemaal!!! En ja sorry girl...weer een melding van mij :45::45:

Maar een besloten facebook pagina aanmaken is wel cool!! Ga ik even aanmaken dan.

Alleen...Barb heeft geen facebook, maar die hou ik dan wel op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is de besloten pagina van facebook

https://www.facebook.com/events/310411789162783/?context=create&previousaction=create&ref_dashboard_filter=upcoming&source=49&sid_create=3209920674


Ik was ook al aan het denken...je weet niet wie er mee leest he...of via pb??
Ik heb geen facebook...i know i know...ouderwets....hihi

is niet erg lieverd, ik hou je op de hoogte!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

die link doet het niet........

en maak dan een facebook aan barb :80:

Niet?? ok...w8t ff

Hij moet het doen. Bij mij doet hij het wel. Maar komt misschien omdat hij besloten is??? Probeer nu eens!!

https://www.facebook.com/events/310411789162783/?context=create&previousaction=create&ref_dashboard_filter=upcoming&source=49&sid_create=3209920674

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.