Ga naar inhoud

Een date met onze boobies


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi hoi meiden :48:

Ik had al eens eerder aangegeven om een date te plannen om elkaar eens te leren kennen. We lezen elkaar hier wel, maar ik en misschien sommige van ons zijn toch wel nieuwsgierig hoe je eruit ziet? Of hoe je werkelijk ben.

Met bepaalde girls heb ik al een echte band gekregen, juist omdat ik daar van dag 1 al een klik mee had. Dat zit goed of niet. :57:

Met sommige girls had ik het later pas, maar ik heb wel duidelijk mijn voorkeuren. Heyy ik ben ook maar een mensje he?

Maar even zonder dollen! Ik zou het echt te gek vinden om jullie te leren kennen. Sommige girls heb ik al op mijn facebook en daar praten we absoluut niet! over onze boobies. Want dat moet je niet doen en willen, want niet iedereen weet het van mij, jou etc.

Dus ik zeg, laten we een date plannen met onze boobies.

En dan is het niet zo dat we dan gaan showen met onze boobies op terras of zo. Hopla, jas uit, blouse,trui omhoog en showen maar, ik denk dat we dan worden verwijderd.

Maar gewoon, gezellig met elkaar iets gaan doen.

Ik heb er in ieder geval super veel zin in. Ik had beloofd aan Barb te wachten totdat zij haar boobies had en madam heeft ze nu, dus we kunnen gaan daten.

Ik had al eerder aangegeven dat de Efteling mij heel erg leuk leek. De winter Efteling is nu geopend en mij lijk het te gek om daar naar toe te kunnen.

Misschien zijn er nog andere optie’s. Ja natuurlijk zijn die er wel. Maar juist omdat de Efteling voor kinderen zijn en ik mij zeer zeker nog wel kind voel leek mij dat echt te gek.

Ik neem zeker mijn camera mee, want foto’s maken is ook 1 van mijn hobby’s, dus we gaan elkaar eens goed op de foto zetten. In het sprookjesbos, papier hier etc etc. En natuurlijk onze boobies!!

Want tenslotte door onze boobies hebben we elkaar leren kennen.

Dus ik zeg… I am in!!

And you?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste Reactie

Barb gaf net aan om misschien eens mee te komen naar mij om te gaan dansen? Ook superleuk om te doen!!

Ons eerst volgend matinee is op 14 december. En dat is van 15:00 uur tot 20:30 uur.

Duss...ook gaaf!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hell yeah...ik doe oook mee!!!

Aah de efteling ook zo leuk...en lang geleden voor me...:-)

Lijkt me zo tof om elkaar echt te gaan zien woehoew...:45:

Of met zen allen gaan dansen...suuuuuper plezant!!!:1:

De datum...wel nog wachten tot we genoeg hersteld zijn hey...we willen geen complicaties...

Maaaar jeeeeeeej we gaan elkaar ontmoeten!!!

How cool is that!!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa leuk idee:-)

Of we moeten naar de sauna daar worden we niet verwijdert als we ze showen whahahahaha!

Ik wordt natuurlijk pas 28 nov geholpen, dus weet niet zeker of ik er wel bij kan zijn..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa leuk idee:-)

Of we moeten naar de sauna daar worden we niet verwijdert als we ze showen whahahahaha!

Ik wordt natuurlijk pas 28 nov geholpen, dus weet niet zeker of ik er wel bij kan zijn..

Xxx

Nee flow!! We wachten wel op jou!!

Efteling kan altijd daarvoor met ons allen, gewoon om elkaar al te kunnen zien en dan het dansen totdat iedereen al een beetje genezen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou in de sauna kom ik ni in...dan loopt men make up uit whahahaha... :45:

Whahahaha jij met je make-up!!! Neem je maar waterproof. Maar nee hoor. Ik hou ook absoluut niet van de sauna!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk idee...

Als we naar de efteling gaan, gaan we dan met ze alle in de achtbaan en dan bij de camera na de looping trekken we allemaal ons shirt omhoog;)

Haha nee maar zonder dollen lijkt me een leuk idee ik hoor het wel:)

Whahahahahahahaa geweldig joyce!!!!!

Maarre....zouden onze boobies niet om onze oren gaan dan in die achtbaan!!!!!

Ik zie allles voor me!!!! Oh my gosh!! Geweldig dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahah heb je weer blauwe oren syl whahahah

Joyce leuk idee HHaha

Oke weer helemaal gevouwen hier!

Misschien mogen we wel niet naar binnen daar, zoveel vrouwen met dikke bollen onder hun jas, denken ze straks dat we wat verstoppen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De datum's van onze matinee...

Ik zal hier de datum's opschrijven en dan kunnen we kijken voor wie het uit komt.

Zondag 14 november

Zondag 7 december

Zondag 11 januari

Zondag 8 februari

Zondag 8 maart

Zondag 12 april

Zondag 10 mei

Het is dus altijd de 2e zondag van de maand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahah heb je weer blauwe oren syl whahahah

Joyce leuk idee HHaha

Oke weer helemaal gevouwen hier!

Misschien mogen we wel niet naar binnen daar, zoveel vrouwen met dikke bollen onder hun jas, denken ze straks dat we wat verstoppen!

X

Gosh ja!! Mijn blauwe oren whahahahaha

Geweldig!!

Trouwens, voor diegene die er niet van houden om in de achtbaan te gaan (zoals ik) Kunnen we ook in Droomvlucht want daar doen ze ook foto's maken en dat gaat er iets rustigers aan toe. Dus kunnen we ook met onze tieten bloot :45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe mee, kan iedere zondag :) alleen is dit voor het dansen? Dat kan ik helemaal niet haha

Als je niet wilt dansen hoeft het niet he? Dan alleen lekker kletsen en mensen kijken, en anders leer ik het je wel. Ik kan ook als man dansen hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gosh ja!! Mijn blauwe oren whahahahaha

Geweldig!!

Trouwens, voor diegene die er niet van houden om in de achtbaan te gaan (zoals ik) Kunnen we ook in Droomvlucht want daar doen ze ook foto's maken en dat gaat er iets rustigers aan toe. Dus kunnen we ook met onze tieten bloot :45::45:

Ik deal... wel pakken carnaval festival! Stel dat de medewerkers er dan wat van zeggen zeggen we gewoon dat we dachten dat we ons mochten verkleden voor carnaval.ofso.. lulletje wel ons eruit;)

Zie het al helemaal voor me;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahah ik kan ook echt niet dansen :-p

Syl in droomvlucht, vallen alle elfjes van hun stokje hihihihi

Xxx

:45::45:

Ja of die trollen!!! whahahaha

En jou leer ik ook wel dansen. Maar....je kan altijd mee doen aan de workshops, die hebben we eerst altijd! Dus dan leer je altijd wel iets.

Maar het is zo gezellie altijd, dat lekker kletsen met muziek op de achtergrond ook zo leuk is. En dan later met ons alles naar de Mac. Die zit er precies tegenover.. Jammieeeeeeeeeeeeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet wilt dansen hoeft het niet he? Dan alleen lekker kletsen en mensen kijken, en anders leer ik het je wel. Ik kan ook als man dansen hahahahaha

whaha wel ff die kanonnen van je wegtapen he :P anders is het niet geloofwaardig dat jij de mannelijke rol hebt haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

whaha wel ff die kanonnen van je wegtapen he :P anders is het niet geloofwaardig dat jij de mannelijke rol hebt haha

Oh ja. die tapen we voor dat moment wel ff in dan hahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk idee zeg!!! Ik wil wel dansen hoor maar denk eerst dat ik een beetje bij je af moet kijken sylleke haha, mag wel toch :P

Maarruhh hoe zit dat dan met die nieuwe boobies in de achtbaan enzo? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.