Ga naar inhoud

Een date met onze boobies


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste Reactie

Super leuk idee...

Als we naar de efteling gaan, gaan we dan met ze alle in de achtbaan en dan bij de camera na de looping trekken we allemaal ons shirt omhoog;)

Haha nee maar zonder dollen lijkt me een leuk idee ik hoor het wel:)

Au een achtbaan! Au die veiligheid ding dat ze komen vast zetten

Au au au :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh kan da niet op men tablet dan..ja je ziet het,ik ken daar niks van...:-)

Men telefoon is samsung galaxy

Daar kan de whatsapp ook op, Ik heb hem ook niet op mijn tablet hoor.

Met de Samsung moet je dan even naar de Play store gaan en bij zoeken whatsapp intypen en dan zie hem wel vanzelf en dan even downloaden op je foontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook wel willen gaan, maar ik zit dus met het probleem dat ik geen auto/rijbewijs heb..... :104:

Als mn boobies en ik ook mogen komen,...dan zou ik jou op kunnen halen Nies! Mn ouders wonen in Rdam, dan logeer ik gewoon gezellig bij hen!

Leuk idee Syll! Maar nov en dec kan ik absoluut niet. Jan, feb moet lukken als het niet mn werk-weekend is. Zo ja, dan probeer ik wat te ruilen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik me af vraag...of ik jullie wel ga verstaan...:45:

Hoop dat ik niet de hele tijd zit ja te knikken en te lachen maar in men eigen denk 'huh,wat zeiden ze nou'?whahaha...:-)

Of wij zitten de hele dag ja te knikken en schaapachtig te lachen....zo zielig die Barb....ze is niet te begrijpen! ;-) :-P haha! Niet druk om maken joh! Met handen en voeten komen we er wel hoor! En anders schrijven we het op! Hier begrijpen we je ook hoor skattie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mn boobies en ik ook mogen komen,...dan zou ik jou op kunnen halen Nies! Mn ouders wonen in Rdam, dan logeer ik gewoon gezellig bij hen!

Leuk idee Syll! Maar nov en dec kan ik absoluut niet. Jan, feb moet lukken als het niet mn werk-weekend is. Zo ja, dan probeer ik wat te ruilen...

Leuk leuk!!! Lein!! Jij en je boobies mogen ook komen hoor!!

Dan zet ik jou op de agenda voor Jan en Feb. Leuk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaahahaha...ja da kan ook natuurlijk dat jullie mij niet verstaan...had ik nog niet aan gedacht!!!

Al spreek ik wel mooi ABN hoor :45:

Al spreek je 't niet ABN! Oh, wat is het dan? ABB? ABV? Effin,...ik baal dat ik op mn Iphone geen smiley's toe kan voegen, berichten zijn minder vrolijk!!!!

Morgen lees ik de rest vd topics bij als ik achter de laptop kruip. Maar nu ben ik net lkkr mn bed in gedoken met een chicklit ('Mag ik je nummer even'- Sophie Kinsella).

Sweet dreams ladies xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe mee, kan iedere zondag :) alleen is dit voor het dansen? Dat kan ik helemaal niet haha

En nee niet alleen dansen hoor, ook gezellie naar de Efteling hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Datums voor mij op zondag kan ik altijd...:-)

December of januari zou mooi zijn...mijn man mag toch wel mee he,anders geraak ik er niet,geen rij bewijs...kheb zo'n bang in de auto...tsss

Kom je maar lopen whahahahaah

Nee zonder dollen, maarre....kan jouw man wel allemaal zoveel boobies aan dan???? :45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan ook. En anders die groepchat en dan kunnen we elkaar ook foto;s zenden in de chat


Goed idee!!! Zo'n mooie, fluoriserende button met "tweede jeugd"....Je zult maar aangehouden worden onderweg ;-)

:45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat mijn man zijn salsa moves voor deze keer vast ook wel weer zou willen proberen. Maar mijn grote vraag is....Hoe zal ik jullie gaan herkennen???

Cool!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.