Ga naar inhoud

Wellness Kliniek Belgie


Gast Wellness Kliniek Belgie

Aanbevolen berichten

Gast Wellness Kliniek Belgie

In de Wellness Kliniek worden jaarlijks ruim 2000 Monobloc Silicone SoftOne implantaten succesvol ingebracht.

Door het ruime aanbod van patiënten kan Wellness Kliniek Belgie borstvergrotingen met het Monobloc Silicone SoftOne prothesen aanbieden tegen een bijzonder tarief !

Lees meer speciale prijzen borstvergroting

Op de website www.wellnesskliniek : meer informatie over borsten liften - borsten verstevigen - borstverkleining - tepelcorrectie - borsten verkleinen heren - borstkasvergroting heren met pectorale implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het raar dat u in een ander topic de anatomische prothese 'afkraakt'.

Door te zeggen dat de ronde altijd mooier zijn dan de druppelvormige.

Dat lijkt me niet in alle gevallen zo, ander zou hij ook niet bestaan ;)

Om dan vervolgens reclame te maken voor de monoblock.

Wat voor mij gewoon een prothese is voor 'bange' mensen die geen vloeibare siliconen in zich willen hebben.

Het zal best een aardig alternatief zijn maar heeft toch ook wel nadelen hoor:

Monobloc implantaten met hydrogel vulmateriaal bestaat voor 96,3% uit zoutwater en voor 3,7% uit het verdikkingsmiddel carboxy methylcellulose (CMC).

Nadelen van een hydrogel prothese gel oplossing:

Het probleem bij de Monobloc prothese zijn de risico’s bij lekkage. Het nadeel van de Monobloc hydrogel is dat het voor kan komen dat het water opzuigt uit het lichaam bij een lekje. Het kan dus gebeuren dat als uw hydro gel prothese een lek heeft uw borsten onberekenbaar kunnen opzwellen.

Bij de monobloc hydrogel kan er ribbeling worden gezien zijn aan de boven en binnenzijde van de borst, wanneer de bedekking te dun is. Dit is te verhelpen door de monobloc hydrogelprothese aan de decolleté zijde gedeeltelijk onder de borstspier te plaatsen, zodat er meer bedekking is voor de prothese of door een lift-operatie van de borst. Bij deze laatstgenoemde ingreep krijg je wel littekens op de borst, meestal doe je dit d.m.v een “coup-naatje”, waardoor de huid strakker wordt. Een ander bijkomend nadeel van de monobloc hydrogel, is dat het net als de zoutwaterprothese spontaan kan ruptureren.. Wanneer zich dit voordoet, zal de borst in 2 á 3 dagen in omvang toenemen en krijg je een asymmetrie en waarschuwt de prothese je zelf dus, dat het niet meer in orde is. Dit komt omdat de prothese vocht gaat aantrekken, wanneer er wat van de gel ontsnapt en ook kan het kapsel rondom de prothese vocht gaan produceren. Er zijn microscopisch gezien nl groepen cellen aanwezig in dit type kapsel die zich als zweetklieren gedragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wegens de uitblijvende donatie's zat er weinig anders op denk ik :unsure:

Als't je dwarszit : niet op reageren > kan je wél doen bij de moderators (namen in blauw kleurtje) Admin of mezelf :141:

@Butterfly , denk dat je niet mee bent wat vulling v/d protheses betreft want er zit cohesieve siliconengel in LINK

Deel wel je mening over hydrogel (wordt dat nog gebruikt?) en anatomische protheses (ben er geen voorstander van maar ze 'moeten' er zijn) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

B cupje je heb helemaal gelijk ;)

Ik was niet up to date, bij monoblock dacht ik meteen aan de prothese van vroeger wist niet dat er een silicone monoblock bestond.

Maar de monoblock hydrogel wordt nog steeds gebruikt, ook bij de wellness kliniek ;)

Ik vind de reclame niet zo heel erg, zoals je al zei het forum moet toch geld hebben om te bestaan.

Ik moet wel altijd wennen aan de aanbiedingen, speciale tarieven voor 1 week en stuntweken die vooral belgische klinieken aanbieden.

Maar ach waarom ook niet?

Wegens de uitblijvende donatie's zat er weinig anders op denk ik :unsure:

Als't je dwarszit : niet op reageren > kan je wél doen bij de moderators (namen in blauw kleurtje) Admin of mezelf :141:

@Butterfly , denk dat je niet mee bent wat vulling v/d protheses betreft want er zit cohesieve siliconengel in LINK

Deel wel je mening over hydrogel (wordt dat nog gebruikt?) en anatomische protheses (ben er geen voorstander van maar ze 'moeten' er zijn) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals dames ...

We blijven onafhankelijk.

Er worden geen voorkeursbehandelingen gegeven aan bepaalde klinieken.

Ik heb gewoon een niet geld aanbieding gekregen waarvan ik gebruik wilde maken in ruil voor een banner op de site.

De aanbieding was gratis gebruik mogen maken van borstenforum.be en borstenforum.eu

Andere klinieken mogen ook banners plaatsen in ruil voor iets terug, zoals vb een dokter die de plastisch chirurgen vraagbaak antwoorden komt geven.

Elke kliniek mag hier reclame komen maken voor zijn praktijk.

Hopend hiermede iedereen van dienst te zijn

Vriendelijke groeten

Admintje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.