Ga naar inhoud

Help, hoeveel CC van aa naar een c cup


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben bij Diana Gabriels voor consult geweest voor een vergroting. Ik heb nu 70 aa, kortom, haast niets :( 170 lang en weeg 57 kg. Nu zou ik een kleine/midden C cup willen, ze moet iig nog in een blouse passen. Ze mogen niet te groot worden want dat past niet bij mij. Nu adviseerde ze me 350cc mentor, rond aan. Na het rond zoeken op internet zie ik dat je met 350 cc best een grote cup kan krijgen . Volgens Diana kan minder uiteraard wel maar dan zou ik misschien spijt krijgen omdat ze heel snel wennen. Ze heeft fotos gemaakt met de pas bh met 350 cc, ik moet zeggen dat het mooi staat maar ik vind ze zo groot vergeleken met nu, maarja van niks naar een c is natuurlijk even wennen haha ;). Heb ze aan een aantal mensen laten zien en de reacties lopen uiteen van, het zal je echt heel mooi staan tot aan het is echt veel te groot voor jou!

Binnenkort naar de PC voor een gesprek met hem maar ik wil mezelf even goed verdiepen wat ik wil zodat ik weet waar ik over praat bij de PC. Ik weet dat ieder lichaam anders is maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, ik wil geen grotere cup dan een C.

Alvast bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Allereerst zou ik niet teveel afgaan op wat Diana zegt, zij is geen chirurg en weet dus niet wat bij jou past en wat niet. Alleen je pc kan bepalen wat er gaat passen en wat daar ongeveer uit zal komen. Ik zou je dan ook zeker willen aanraden om bij meer dan 1 chirurg langs te gaan, iedere arts heeft zo zijn voorkeuren voor plaatsingen en grootte en het is belangrijk om je goed te oriënteren!

Op de cupmaat die je wilt zou ik me niet teveel blind staren, neppe borsten zien er heel anders uit dan echte en hebben al snel een grotere cup nodig, ook al zien ze er bloot misschien een stuk kleiner uit. Je zal dan qua cupmaat misschien groter uitkomen maar ze ogen dan toch echt een C. Daarnaast hebben heel veel meiden naderhand spijt dat ze niet groter zijn gegaan, je nieuwe borsten wennen heel snel!

Voor de rest raad ik je aan om niet teveel de mening te vragen van anderen, die hebben altijd wel iets te zeggen en het is uiteindelijk jouw lichaam en jouw keuze. Ga lekker op consult en bespreek met je pc de mogelijkheden dan komt het helemaal goed :)

Succes met je zoektocht! (Bij welke pc ga je op consult via Diana?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga bij frans Straten op gesprek.

Ben ook bij de contour kliniek geweest maar daar had ik echt een slecht gevoel bij. Veldhuis ben ik ook geweest maar daar had mijn man een fake gevoel bij.

Bij Diana heb ik een goed gevoel en mijn man ook. Maar ben bang dat ze er te grote in willen proppen haha.

Woendag naar Frans dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

Ik ben zaterdag op consult geweest bij diana
Zij adviseerde mij mentor prothese rond 375 cc
Ik heb van mezelf een kleine a dus bijna helemaal niks en wilde ongeveer uitkomen op een c
Woensdag heb ik consult bij frans straten dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi liesselotte

allereerst fijn dat je iemand hebt gevonden waar je een fijn en goed gevoel bij hebt dat is belangrijk

Stel voor jezelf goed de vraag...Wil je dat het eruit ziet als een c cup of wil je kwa bh maat een c cup

Daar zit namelijk nog.al wat verschil in.

Stel je wil dat het oogt als een c cup dan is 3350cc een goede keuze maar schrik niet als je straks met je bh uitkomt op een d of misschien wel een e! Siliconen borsten zijn breder waardoor ze een grotere cup nodig hebben maar ze ogen wel kleiner snap je;)

Maar overleg maar even goed met je pc:)

Niet teveel aan de cupmaat vasthouden en gewoon passen en kijken wat je mooi vind:) dat is het belangrijkste :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn situatie nu is een À en ik wil uitkomen op een volle c

Ik krijg mentor rond high profile 325 of 350 cc dual plane .

Mijn gewicht is 65kg en mijn lengte 1,67

Ik heb mijn wensen verteld aan de pc omdat hij dat dagelijks dit werk doet weet hij het beste dus ik heb vertrouwen in hem. Mijn operatie datum is 18december

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een E met BH maat?! Op dit moment verzuip ik daar in, zelfs met wc rollen hahaha :154: .

Als het eruit ziet als een C dan ben ik al tevreden, BH maat label kan ik eruit knippen ;).

Ik kan haast niet wachten tot woensdag! Kan zelfs misschien al de 11de geopereerd worden.. Maar denk dat ik hem later doe, zodat ik nog aan het idee kan wennen... B)

Daisy spannend zeg! zal voor je duimen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lieselotte, Tegen mij zei Diana 375 CC. Ik wil van een A naar een C. Woensdag spreek ik de chirurg (Frans Straaten), ben benieuwd wat hij zegt. Ben ook in Veldhoven geweest, daar zei de chrirurg dat 250CC maximaal mogelijk was bij mij omdat ik heel smal ben (omvang is 70). Ben benieuwd waar jij op uit gaat komen!

@Daisy"*, wie is jouw chirurg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.67 m en weeg 57 kg, had ook een A cup, 75A. Ik ben bij Frans Straten geweest 3 weken geleden en heb 325cc rond dual plane genomen, heb nu van sportbh maat 75c en ben er super blij mee!! Ik vind het een mooie grootte bij mijn lichaam, heb ook 375 cc gepast maar vond het geen gezicht hihi.. Gewoon lekker passen! Succes meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis!Lastig hè die cc's!!Ik had ook een aa.Heb 400cc genomen,en mijn bh maat is een E geworden.Maar dit ziet er totaal niet zo uit.Het lijkt eerder op een volle b.Ik ben klein,1.64 en slank en heel tevreden met het resultaat.Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Spannend allemaal ! Ja die cc's is altijd een moeilijk punt! Want is het te klein heb je zeker spijt en ja te groot ook.

Ik heb ook heel erg getwijffeld maar ik wist in het begin ook totaal niet hoe of wat. En na veel lezen en tips kwam ik er idd ook achter dat je met nep borsten altijd kleiner oogt dan de bh maat zegt! En achteraf zeg ik ook beter te groot als te klein...

Mij werd 295 geadviseerd want ik ben 1.76 en weeg 56 kilo. Ik heb een heel smal postuur en ik zei ook te groot staat me niet! Maar uiteindelijk heb ik toch gezegd ik wil op een D uitkomen. Ik heb 345 cc dual plane rond gekregen en ik heb bh maat 70 E. Bij iedereen weer anders hoe het oogt en omdat ik vrij smal ben ogen ze toch wel als een grote volle C kleine D ! Maar het staat me echt goed al zeg ik het zelf... Ik denk dat 350 cc wel goed is en je zeker niet kleiner moet gaan... Je betaald toch een hele smak geld en kun je t beter meteen goed doen ;). Als je mijn fotos wilt zien kun je me toevoegen als vriend ! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Tegen mij is er gezegd dat je eigenlijk met het aantal cc's nooit precies de maat
kunt voorspellen. Ligt schijnbaar heel erg aan de breedte etc. van de borsten.
Ik kon zelf kiezen tussen 390cc (maar dan zouden de borsten aan de zijkant heel erg tegen mn armen
aankomen, en hij wist pas tijdens de operatie of het zou gaan lukken) of 345cc.
Heb net laten weten dat ik de 345CC wil. 11cm breed. (is eigenlijk al iets te breed bij mij) en de PC dacht
dat ik daarmee wel op een goede C uit kon komen maar zeker weten/beloven doet ie het niet.
16 december is de grote dag! Ik hoop dat je wat inzicht krijgt in hoe het zal worden na de operatie :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden voor de tips en uitleg.. Het stomme is dat ik eerder bang ben dat ze te groot worden dan te klein....

Morgen avond naar Frans straten ben echt zo benieuwd naar wat hij erover te zeggen heeft! En dan meteen de operatie datum vast zetten, het kon 11 nov al maar dat is volgende week al!! Ik denk dat ik hem naar eind vd maand probeer te zetten.

Hoe lang konden jullie niet tillen? Volgens Diana heb ik 3 dagen hulp nodig met de kinderen (zijn alle 3 onder de 3 jaar). Maar dat lijkt mij nogal positief??

Wanneer zou ik zonder mega veel pijn de jongste van 9 kg kunnen tillen? Dat het pijn doet snap ik maar ik bedoel wanneer je weer in staat bent zeg maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden voor de tips en uitleg.. Het stomme is dat ik eerder bang ben dat ze te groot worden dan te klein....

Morgen avond naar Frans straten ben echt zo benieuwd naar wat hij erover te zeggen heeft! En dan meteen de operatie datum vast zetten, het kon 11 nov al maar dat is volgende week al!! Ik denk dat ik hem naar eind vd maand probeer te zetten.

Hoe lang konden jullie niet tillen? Volgens Diana heb ik 3 dagen hulp nodig met de kinderen (zijn alle 3 onder de 3 jaar). Maar dat lijkt mij nogal positief??

Wanneer zou ik zonder mega veel pijn de jongste van 9 kg kunnen tillen? Dat het pijn doet snap ik maar ik bedoel wanneer je weer in staat bent zeg maar..

Je mag 6 weken lang niet tillen dus dat verhaal van Diana is inderdaad wat apart.. Het is echt heel belangrijk om rustig aan te doen de eerste weken om goed te kunnen herstellen. Reken er maar op dat je een week lang niks kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Nou,ik kom ook van haast niks en heb nu 350 cc rond.

In het begin is het wel wennen omdat je geen borsten gewend bent.Je raakt er heel snel aan gewend.

Vond ze eerst ook groot maar nu vind ik ze toch wel weer iets te klein.

Ik heb juist gekozen voor de 350 cc....het maximale wat toen bij mij kon.Heb er ook goed over na moeten denken want wou eerst ook minder dan 350 cc.

Ben blij dat ik dat niet heb gedaan.Zou gewoon de 350 cc doen,en wat anderen zeggen moet je niks van aan trekken.

Tis jouw lichaam.

En je mag 6 weken niet tillen...echt niet na 3 dagen zoals Diana dat zegt.

Hoe ze daar bij komt,geen idee maar het mag niet.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.