Ga naar inhoud

Help, hoeveel CC van aa naar een c cup


Aanbevolen berichten

helemaal mee eens victoria1105

het gaat er niet om of het pijn doet met tillen het gaat erom dat je niet mag tillen!

het kan zoveel schade aanbrengen!!

de chirurg gaat dit zeker vertellen!

wat betreft de grote ( cc ): bij mij zijn mijn borsten en ribbenkast geheel opgemeten en heeft de pc met de die afmetingen berekend wat er maximaal aan cc in kan.. dus binnen mijn lichaamsbouw.

wat mij ook opvalt is dat de meeste die bij Diana Gabriels zijn geweest met het advies : ronde prothese terug komen..... dit valt mij zomaar op hier op het forum??

ik had zelf ook ronde prothese in gedachten!! maar de pc raadde dit af! sterker nog hij zou het dan niet opereren! zijn motivatie was heel duidelijk

mijn borsten hangen al iets.. en ze zitten op de grens wel of niet liften.. wanneer hij er ronde prothese in zou plaatsen dan zou ik laag hangende ballen krijgen en liet dit ook duidelijk zien.... ik was blij met deze uitleg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

helemaal mee eens victoria1105

het gaat er niet om of het pijn doet met tillen het gaat erom dat je niet mag tillen!

het kan zoveel schade aanbrengen!!

de chirurg gaat dit zeker vertellen!

wat betreft de grote ( cc ): bij mij zijn mijn borsten en ribbenkast geheel opgemeten en heeft de pc met de die afmetingen berekend wat er maximaal aan cc in kan.. dus binnen mijn lichaamsbouw.

wat mij ook opvalt is dat de meeste die bij Diana Gabriels zijn geweest met het advies : ronde prothese terug komen..... dit valt mij zomaar op hier op het forum??

ik had zelf ook ronde prothese in gedachten!! maar de pc raadde dit af! sterker nog hij zou het dan niet opereren! zijn motivatie was heel duidelijk

mijn borsten hangen al iets.. en ze zitten op de grens wel of niet liften.. wanneer hij er ronde prothese in zou plaatsen dan zou ik laag hangende ballen krijgen en liet dit ook duidelijk zien.... ik was blij met deze uitleg!

Over het tillen ben ik helemaal mee eens! Dit is idd sterk af te raden. De 6 weken staan er niet voor niks.

Maar over de ronde protheses? Ik begrijp juist niet waarom hij dan bij jou geen ronde zou zetten.

Dat hangen? Anatomische is al een druppelvorm en als jouw borsten al enige hang hebben dan wordt het meer.

Ronde dus niet. Met wat ik allemaal over ronde had gehoord.

Ik had altijd anatomische in gedachten en niet gedaan, omdat anatomische juist het natuurlijke nabootst. Dus platter van boven en meer volume aan de onderkant.

Ronde, in mijn geval, dual plane gezet is bij mij juist meer natuurlijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hangen zou het sowieso ook met rond zakt altijd.

het heeft te maken met de plaats waar nu mij tepel zit..

wanneer ik een ronde prothese zou nemen zou de prothese laag zitten omdat de tepel in het midden van de ronde prothese moet komen dus: lange decolleté met daaronder de borsten (laag hangende ballen noem ik het even)

met anatomische onder de spier zou het hang effect iets minder ogen..

tja het is moeilijk uit te leggen hihi..... maar zoals hij het vertelde en het ook aan mij liet zien klopte het wel wat hij zei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden wat super van alle tips enzo, voelt echt als een grote steun... :)

Gisteren geweest... Ik kon kiezen uit 320 (geloof ik), 350 en 400!

Nou 400 schrok ik van, al zag ik de ogen van me man oplichten hahah! Maar het is te voor mij..

Volgens Frans is 350 het beste maar ik kan kiezen totdat ze me onder narcose brengen. Maar ik moet echt wennen aan het hebben van borsten.. misschien vind ik ze daarom ook zo groot... :)

Had een goed gevoel bij hem, als is hij wel erg zakelijk maarja moet ook wel..

volgens hem is 6 weken het te onthouden getal, 6 weken niet sporten, tillen met je ellebogen in je zij, 6 weken bh aan ect. dus makkelijk te onthouden. We hebben 3 jonge kinderen dus ben nu aan het kijken hoe ik mezelf zo min mogelijk kan belasten ect. Ik plan de eerste weken totale rust dus dan zijn de kinderen bij de opvang, oma en papa. Ik verwacht dat ik na 2 weken wel weer iets kan, behalve tillen maar bv een jasje aan doen ect.

Zou je na 2 weken wel weer je armen normaal kunnen bewegen? Daarmee bedoel ik broodsmeren, zappen, alles tot schouder hoogte? Ik verwacht niet dat ik al kan gaan juigen bv ;)

Voor de operatie ect ben ik niet zenuwachtig, verwacht eigenlijk dat het allemaal wel goedkomt. Ben alleen beetje onzeker over de tijd erna, pijn is prima, ben 3 keer bevallen dus dat doorsta ik wel.

Ben beetje bang dat ik 6 weken niet voor de kinderen kan zorgen... Eigenlijk is dat niet echt haalbaar. maar misschien zie ik beren en kan ik na 2 weken wel weer met ze kleien ect maar niet tillen.

Niet tillen zal een hoop aanpassingen vragen maar ik denk niet dat het onhaalbaar is. Als ik alleen maar de jongste zelf op bed kan leggen van 8.5 kg, maar als ik me armen in me zij zet, zoals Frans voorgedaan heeft kan het wel.

Nouja zoals jullie merken is het niet kunnen tillen dus een puntje.. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fem 86, Ik heb 300 CC inderdaad overwogen maar volgens Frans is dat te "klein" en dan zou ik snel spijt gaan krijgen. Diana had fotos gemaakt van de 350 cc en dat heb ik dus aan mensen laten zien (mensen die eerlijk zijn) en daar krijg ik positieve reacties over.. Behalve van mama maar of die nou echt objectief is ;).

Ik twijfel erg tussen 350 en die lagere volgens mij was dat 325 nu ik het bij jou lees! Maar heb weer niet op zitten letten omdat ik zo bezig was om naar me "nieuwe" borsten te kijken haha.

Pff lastig he die cc's? Volgens hem kom ik met 350 op een C uit maar het kan wel een bh maat van D worden maar door de verhalen vd meiden hierboven snap ik hoe dat komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Blijft altijd erg lastig om het aantal cc te bepalen. Zelf ben ik Geholpen door de Dr van der Weij in de Boerhaave kliniek. Mijn consult was erg fijn verlopen, ik wilde niet te groot en moest bij mijn lichaam passen. Heb 340cc mentor cohesie lll (anatomisch) voor de spier.

Inmiddels 6 dagen po en nu al erg tevreden, eindresultaat duurt uiteraard nog even. Denk dat ik uitkom op een mooie C.

Kan niet wachten om lingerie te gaan kopen. :-)

Succes met de keuze, blijft wederom erg moeilijk. Je moet doen waar je het prettigst bij voelt, het blijft een persoonlijke keuze.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Het verschil tussen 300 en 350 is echt niet groot hoor. Laat staan tussen 325 en 350! Ik zou dan sowieso voor de 350 gaan, want je gaat sowieso nog een aantal cc's verliezen achter de spier ;).

Wat ik niet begrijp is dat ronde meer zouden gaan hangen. Mijn PC heeft juist het omgekeerde verteld. Hij sprak dat anatomische meer gaan hangen omdat daar al het gewicht naar beneden zakt :(. Ik ga sowieso mijn PC volgen en voor de ronde gaan. Ronde geven juist meer bolling naar boven toe ;).

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nou maandag geholpen en heb geen moment pijn gehad!

Eigenlijk heb ik alleen last van spierpijn in me nek....

Ben er nu al helemaal blij mee. Douchen, uit bed komen, brood smeren, alles gaat super goed.

Krijg nog elke dag hulp voor de kinderen en til niets, s middags ff paar uurtjes slapen zodat ik helemaal in de rust stand lig..

Op deze manier raad ik het echt iedereen aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Bij je beslissing gebleven? Blij met het resultaat?

Ik ben 3 weken PO en heb ook 3 kids, zat met dezelfde dingen. Gelukkig gaat mijn herstel ook zo goed. Maar het zo lang niet kunnen tillen vind ik wel lastig hoor! Ik had 2 weken hulp maat moet nu toch weer een hoop zelf doen. Probeer zo min mogelijk.

Heb je foto's? Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben bij me beslissing gebleven...

Ik ben er tot op heden erg blij mee, woensdag terug voor controle.

Gelukkig heb ik bijna 6 hele weken overdag hulp, alleen het s avonds op bed leggen zal ik een paar keer zelf moeten doen maar daar zijn oplossingen voor..

Bedankt allemaal voor alle tips en op naar het herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.