Ga naar inhoud

double bubble


Boebje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Nu bijna 8 weken p.o. zakt mijn borsthuid steeds verder over de protheses. De tepel hangt ver beneden het midden van de borst dus neerwaarts en de prothese zit grotendeels in de bovenborst. De onderrand van de tepel hangt ter hoogte van de onder-borstplooi. Het lijkt alsof de borsthuid te ruim is voor de protheses. Ik zie geen double-bubble (nog). Toch zag het er net na de operatie mooi en heel goed gevuld uit. Maar nu dus echt niet meer.

Mijn operatie dual-plane met 310 cc round tezamen met een lift rond de tepel, vind ik dus mislukt. Super jammer.

Morgen laat ik het resultaat aan de plastisch chirurg zien die mij heeft geopereerd. Ze ziet me voor het eerst na de operatie.

Ik vraag me af wat er anders had gemoeten. Het aantal cc? Higher profile (was nu medium). Dus de huid nog meer vullen zodat de borsthuid houvast heeft? Voor de spier plaatsen i.p.v. dual-plane?

Ik wil liever geen foto plaatsen want ik schaam me te erg. Ik ben best verdrietig. Het heeft erg veel en lang pijn gedaan en nu nog voel ik stenen in mijn borsten. De pijn is wel wat minder. Hoop geld gekost etc..

Morgen weet ik meer en hoe nu verder...

Liefs Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, wat naar! Ik had ook zoiets, maar het was me minder snel opgevallen, ik ben er dus jaren en jaren mee door blijven lopen. De prothesen lijken me te hoog geplaatst, maar vlak na de operatie waren je borsten mooi, vertel je. Misschien was dat de zwelling, misschien ook hebben je spieren de prothesen naar boven gedrukt.

Ik hoop echt dat je pc je snel zal opereren, want dit gaat niet verbeteren. Trap niet in verhalen als " het gaat nog zakken", want dat gebeurt niet als je borsten er zo uitzien als jij beschrijft. Laat je ook geen band aanmeten, dat werkt misschien in lichtere gevallen, maar bij jouw situatie niet.

Er is een fout gemaakt en ik hoop echt dat je pc deze gaat herstellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dit best veel hier op het forum, dat prothesen te hoog geplaatst zijn. Meestal kun je vlak na de operatie wel zien of het mooi gaat worden. Ik begrijp die duidelijk veel te hoge plaatsingen niet, dat is toch echt een inschattingsfout van de pc.

Ja, wat voelt dat rot hè, als je merkt dat de operatie je niet geeft waar je op hoopte. Je geeft er toch een hoop geld aan uit, en je bent zo blij en ook nerveus als het zover is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Francien. Echt niet leuk. Ik zie dat de implantaten op hun plaats zijn gebleven en dat de oorspronkelijke borst erover heen zakt naar beneden. Mogelijk had meer volume in combinatie met hogere projectie die steun aan de borst gegeven die nodig was. Ik weet dat niet zeker maar verneem dat morgen, hoop ik.

Ik wil niet zo ankerlift of iets dergelijks maar ik hoop dat het met de juiste implantaten opgelost kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boebje, vóór de spier is ook niet altijd de oplossing. Kijk maar eens bij mijn foto's, ik heb precies het tegenovergestelde van jou.

Mijn eigen borst zit nog op de zelfde plaats, maar de protheses zakken steeds verder naar beneden. Mijn tepels zitten nu bovenop mijn borst en alle vulling bovenin is weg..

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, Linny. Ik vind ze desondanks heel mooi, hoor. Mooier dan bij mij :-)

Best lastig om het goed te krijgen, soms. Wij vrouwen moeten soms behoorlijk lijden voor wat schoonheid... Nou ja, ik hoop dat het goed komt allemaal en voor iedereen, natuurlijk.

Ik ben erg benieuwd wat de chirurg ervan zegt, morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lieve meiden,

Ik ben heel blij met jullie reacties en steun.

De plastisch chirurg heeft de borsten gezien en vond ze er goed uitzien in deze fase. Inderdaad; een gevulde boven-pool en een nog legere onder-pool. Dit omdat de boel nog moet zakken. Ze heeft dit even goed uitgetekend wat er dan gebeurt met een borstvorm. Ook is acht weken dan nog echt te kort voor een eindconclusie.

Zij zei, dat met een jaar alles op zijn plekje moet zitten en er dan niets meer zal veranderen. Maar op zeker zes maanden uitlopend naar een jaar veranderingen kun je rekenen bij dual plane. Ook weer afhankelijk van patiënt, leeftijd etc.

Mocht ik na een paar maanden na nu toch vinden dat de tepels te laag zitten t.o.v. de borst dan kunnen met een kleine en eenvoudige ingreep de tepels ietsje hoger geplaatst kunnen worden door aan de bovenkant rond de tepel iets huid weg te halen.

Ook noemde ze nog even; doe zelf niets waardoor je de borst forceert te zakken. Dus niet erop drukken/duwen etc. Het indalen/zakken gebeurt vanzelf.

Ik vond haar goed luisterend, betrokken, heel vriendelijk en zeer bereidwillig om alles tot een goed einde te begeleiden en te brengen. Ik heb dus ook vertrouwen gekregen in wat ze vertelde en heeft uitgelegd en ik ben ook opgelucht dat als het ik het nog niet mooi vind na een aantal maanden, dit op een makkelijke manier kan worden opgelost via een kleine ingreep.

Eindelijk een beetje happy... :) Liefs van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo ladies,

Nu 11 weken p.o. dual-plane borstvergroting.

Wat ik me afvroeg; ik heb zachte 'buitenborsten' en stevige 'binnenborsten'. Dus je eigen borsten en de implantaten. Wordt dit meer één versmolten massa? Of blijf je dit verschil altijd voelen?

Mijn borsten voelen nu net zachte buitenballen waar stevigere binnenballen in zitten. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn en hoe dit verder gaat.

Groetjes, Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boebje,

Haha, wat een titel voor je topic!

Ik voel, na een 7 maanden PO geen verschil meer. Ik begrijp wat je bedoelt.
Mijn borsten zijn wel wat steviger dan gewone borsten, maar ik kan ze niet meer onderscheiden van de prothese en mijn eigen borstweefsel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee waar dit eindigt maar heb het gevoel dat alles nog niet zo is al dat het wordt.

Toch heb ik (denk ik) spijt van het feit dat ik geen higher profile heb laten plaatsen.

Ik weet niet wat er nog gaat veranderen maar volgens mij is wat ik nu zie, dat wat het wordt. En dat er niet veel meer zal veranderen. Uiterlijk gezien. Om maar enige verwarring te zaaien...:-) Wij dual-planers vertoeven een langere tijd in onzekerheid, zweven tussen de melkweg en aarde om weer terug te moeten keren naar zon of maan. Hoe wij uiteindelijk zullen landen weten wij nog niet. :-)

Ik ga in een volgende stap toch naar een higher profile om de boel toch wat netter gevuld te krijgen.

Ik had kleinere ongevulde niet lelijke wat hangerige borstjes. Ik heb nu wat grotere ongevulde niet lelijke wat hangerige borsten. Dat is is het verschil maar heb ik daar nu 5000 euro voor neergeteld? (lift en vergroting). Nee dus. Sparen maar weer!

X Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je niet echt tevreden bent .

Ik heb hier wel gelezen dat je veel geduld moet hebben het kan nog veranderen tot een jaar.

Ik krijg ze ook dual plane . Ik heb wel gekozen voor high profile . Pas stuurde een meisje mijn een privé bericht met een voor en na foto die dual plane zijn geplaatst. je borsten gaan na een tijd wat na voren steken zeg maar. .zal je die morgen even sturen als ik thuis ben . .zit nu op me telefoon vandaar.

Hoop voor je dat het nog veranderd

Liefs my

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat je nu met zo'n gevoel zit! Dat bedenk je je toch ook niet als je eindelijk het besluit hebt genomen. Hoeveel CC heb je gekregen? En wat voor merk en profiel dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja, ik ook veranderen tot 1 jaar.... Maar ja, als het nu al niet meer verandert...

Ik heb Natrellle 310 cc achter de spier dual plane.

De inhoud zit nog steeds boven in en de oude borst valt over het implantaat heen, zo lijkt het. Dus het lijkt nu alsof de inhoud van het implantaat onvoldoende inhoud en steun biedt t.o.v. de oudere borsthuid. De tepel hangt beneden het middelpunt van de borst. Ook zijn ze beiden nogal verschillend in grootte en stevigheid.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk vind die gene het niet erg dat ik haar naam hier zet

Maar weet niet hoe ik een foto in een bericht krijg.

Haar naar is lesley81 zij heeft een foto van 1 week en 7 weken en het lijkt wel dat die eerste week haar voorsituatie is. Dus ze komen nog verder naar voren .

Jij bent 11 weken po maar het is natuurlijk bij iedereen anders

Haar foto s staan openbaar dus neem aan dat het niet erg is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.