Ga naar inhoud

SvP : 27 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Maar bij de 1 valt de cc anders uit dan bij de ander he? Dat moet je wel goed voor ogen houden en dat wordt wel eens onderschat.

Mijn 400cc bijvoorbeeld? valt soms groter uit dan bij iemand die meer dan 400cc heeft. En dat geldt dus voor alle maten. Iedereen is anders gebouwd.

En nio? Die gaat geen voorbeeldfoto's sturen want die heeft hij niet. Daar zal je zelf mee moeten komen.

En die pas sessie? Niks aan eigenlijk. Je ziet het pas echt als ze gezet zijn en dus nog mooier vind ik. En ik bedoel mijn pas sessie he? hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar bij de 1 valt de cc anders uit dan bij de ander he? Dat moet je wel goed voor ogen houden en dat wordt wel eens onderschat.

Mijn 400cc bijvoorbeeld? valt soms groter uit dan bij iemand die meer dan 400cc heeft. En dat geldt dus voor alle maten. Iedereen is anders gebouwd.

En nio? Die gaat geen voorbeeldfoto's sturen want die heeft hij niet. Daar zal je zelf mee moeten komen.

En die pas sessie? Niks aan eigenlijk. Je ziet het pas echt als ze gezet zijn en dus nog mooier vind ik. En ik bedoel mijn pas sessie he? hahahahaha

Check even mijn foto's even.

Ik heb zelf 325cc en ben er vrijwel niks mee opgeschoten.

Heb nu weer 75B (daar begon ik mee) voor mijn operatie in 2007.

Ik hoor wel wat Nio mij vertellen kan, hij is erg bereidwillig geweest in het consult.

Ik keek net via http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_photos/xl_breast_augmentation_photos.html

hier kun je je maat en gewicht plus minus vinden en zie je de foto's van andere die deze maten ook hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check even mijn foto's even.

Ik heb zelf 325cc en ben er vrijwel niks mee opgeschoten.

Heb nu weer 75B (daar begon ik mee) voor mijn operatie in 2007.

Ik hoor wel wat Nio mij vertellen kan, hij is erg bereidwillig geweest in het consult.

Ik keek net via http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_photos/xl_breast_augmentation_photos.html

hier kun je je maat en gewicht plus minus vinden en zie je de foto's van andere die deze maten ook hebben.

Ik ga je foto's even sjekken hoor hahahaha

Maar NioMio is een schatje. Hij is goed!!

Klopt..vandaar dat ik ook wist hoe de mijne zouden worden....ongeveer. En ze zijn zelfs nog mooier dan die foto's daar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga je foto's even sjekken hoor hahahaha

Maar NioMio is een schatje. Hij is goed!!

Klopt..vandaar dat ik ook wist hoe de mijne zouden worden....ongeveer. En ze zijn zelfs nog mooier dan die foto's daar :D

:45::45: :45: :45:

Ik vertrouw ook op deze man. Hij was erg aardig en grappig ook.

Maar nog.. ik kan me gewoon geen enkele beleving maken en dat maakt me nerveus ....

Jaaaa je hebt mooie meiden hoor :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En of dat mijn meiden mooi zijn hahahaha

Dus de jouwe zullen dat ook gaan worden bij NioMio hoor

En is idd wel moeilijk om een voorstelling te maken hoor.

Maar als je idd even op die site ga kijken en dan bij jou maat dan weet je wat je ongeveer gaat krijgen he? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat merk dat je bedoelt, waar meer projectie in zit, dat is Sebbin.. Echter.. ik denk dat je dan toch nog beter voor Motiva kunt kiezen dan voor Sebbin. Er zijn chirurgen die de Sebbins niet zo goed vinden, qua silicoon.

Even de cijfers op een rijtje:

700 cc Eurosilicone: 13,4 breed met 7,1 projectie

750 cc Eurosilicone: 13,5 breed met 7,4 projectie

800 cc Eurosilicone: 13,6 breed met 7,7 projectie

925 cc Motiva: 14,5 breed met 7,5 projectie

1050 cc Motiva: 15 cm breed met 7,8 projectie

1000 cc Eurosilicone schijnt volgens iemand hier op het forum niet meer gemaakt te worden, maar wie weet kan Nio dat wel nog bestellen, geen idee. Die maten zijn: 15,1 breed met 8,1 cm projectie

Vanuit dit oogpunt gezien, lijkt mij, met het oog op dat je niet te breed wilt, dat je het beste kunt kiezen voor de 800 cc van Eurosilicone. Verhouding breedte x projectie is het meest gericht op de projectie. Dus deze geven in verhouding de meeste volume naar voren.

Bij jou vind ik dit de beste oplossing. Barb is wat langer, die kan die 1050 volgens mij gemakkelijk hebben hihi.. Het valt natuurlijk bij elka lichaam anders...

Wat je uiteindelijk doet is natuurlijk aan jou. Ik heb alleen eens ff de maten erbij gepakt, zodat je op papier hebt staan wat het verschil is :)

xxx

Met deze cijfers kun je niks? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de slaz site kun je een mail sturen (poli plastische ) en ze sturen hem dan door naar nio en dan antwoord hij zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

knip...

ikzelf ben 163 en weeg 58kg.

Dit gewicht schommelt wel tussen 55 en dit in. Maar dat weet hij verder niet en is tevens onbelangrijk.

knip....

Hoi, misschien kun je hier eens kijken bij de foto's. Even je maten omgerekend met een weight/height converter en jij bent dan 5.4 inch en 128 pounds en zo kun je jezelf vergelijken met vrouwen van jouw lengte en gewicht, met verschillende CC's. Ook staat erbij of het onder of boven de spier is gedaan.

Succes :)

http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_photos/xl_breast_augmentation_photos.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vind ik qua 'model' heel mooi

En deze had ik Nio laten zien en uitgelegd dat ik zo juist NIOET mooi vond. Niet 'hangend'

Oh die eerste foto vind ik juist wel mooi, prachtig zelfs! Haha nou smaken verschillen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, misschien kun je hier eens kijken bij de foto's. Even je maten omgerekend met een weight/height converter en jij bent dan 5.4 inch en 128 pounds en zo kun je jezelf vergelijken met vrouwen van jouw lengte en gewicht, met verschillende CC's. Ook staat erbij of het onder of boven de spier is gedaan.

Succes :)

http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_photos/xl_breast_augmentation_photos.html

Dank je wel schat, spuit 11 is juist de leukste!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag Nio bestookt met vragen via de email.

En natuurlijk vergat ik de helft.. Dus een uur later nog een keer gemaild..arme man

Waar het op neer komt, ik heb hem mijn droom exemplaar gestuurd en hem gevraagd om met zijn kundige kijk, zo goed mogelijk in de buurt van die foto te komen.

En of dat dat gaat lukken met 800 of met meer, laat ik aan hem over.

Jeetje,.. Tis zo verdomde spannend. Ik wou dat het achter de rug was. Is alweer zolang geleden toen ik mijn bv kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik ook wel hoor. Lekker door mailen als dat jou gerust maakt he hahahaha

Dan weet je zeker dat het allemaal goed komt. En NioMio is een schatje..komt allemaal goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dus mijn 2 DROOM borsten..
Vooral de bovenste vind ik ZOOOOO MOOI!

Maar oke, die meid is smaller dan mijn taille. Dat betekend dat ze bij mij waarschijnlijk niet uitsteken aan de zijkant. (of zeg ik nu iets totaal verkeerd?)

Ik heb Nio het volgende gemaild:

Beste Nio,

Ik heb u maandagavond gesproken op consult.

Ik heb de 700 en de 800cc gepast en vond beide te klein.
U heeft toen de 1050cc van Motiva voorgesteld.

Maar nu is het zo dat ik me totaal geen voorstelling kan maken van deze maat in mijn lichaam.
Ik zoek me suf op google maar kom nergens een afbeelding tegen die mij verder kan helpen.

U gaf aan dat ik wat breder van postuur ben, vandaar dat ik het wel kon hebben.
Mijn huidige prothesen leren mij, dat ik met een 325cc achter mijn spier totaal niks ben opgeschoten, waar andere er 3 cupmaten bij krijgen.
Dat geeft aan dat ik inderdaad wel wat extra cv's mag hebben wil ik een mooi effect hebben.

Ik kan het me alleen niet voorstellen. Ik zie dan van die afbeeldingen op google met vrouwen die voetballen als borsten hebben. Dat vind ik zo fake. Ik wil geen gedrocht worden zoals u zelf al aangaf. (Dat u mij dit niet zou laten worden)

Ik wil veel projectie en ik wil een mooie ronde bovenkant die lekker vol zit.
Mijn droombeelden zijn deze twee.

De 800cc van Eurosilicone heeft een grote projectie, dat is een plus.
Maar is de maat niet te klein? Ik las dat Motiva ook een 925cc aanbied, maar daar is de projectie weer kleiner van. Misschien nog een andere optie? Eurosilicone 1000cc zijn niet meer te verkrijgen heb ik gelezen.
En mocht u de Motiva kiezen dan zag ik zoveel verschillende types?
En fin, ik weet het ik vertrouw op u... Maar haha het is toch spannend.
Bedankt voor uw aandacht.

Hier dus mijn 2 DROOM borsten..
Vooral de bovenste vind ik ZOOOOO MOOI!

Maar oke, die meid is smaller dan mijn taille. Dat betekend dat ze bij mij waarschijnlijk niet uitsteken aan de zijkant. (of zeg ik nu iets totaal verkeerd?)

Ik heb Nio het volgende gemaild:

Beste Nio,

Ik heb u maandagavond gesproken op consult.

Ik heb de 700 en de 800cc gepast en vond beide te klein.
U heeft toen de 1050cc van Motiva voorgesteld.

Maar nu is het zo dat ik me totaal geen voorstelling kan maken van deze maat in mijn lichaam.
Ik zoek me suf op google maar kom nergens een afbeelding tegen die mij verder kan helpen.

U gaf aan dat ik wat breder van postuur ben, vandaar dat ik het wel kon hebben.
Mijn huidige prothesen leren mij, dat ik met een 325cc achter mijn spier totaal niks ben opgeschoten, waar andere er 3 cupmaten bij krijgen.
Dat geeft aan dat ik inderdaad wel wat extra cv's mag hebben wil ik een mooi effect hebben.

Ik kan het me alleen niet voorstellen. Ik zie dan van die afbeeldingen op google met vrouwen die voetballen als borsten hebben. Dat vind ik zo fake. Ik wil geen gedrocht worden zoals u zelf al aangaf. (Dat u mij dit niet zou laten worden)

Ik wil veel projectie en ik wil een mooie ronde bovenkant die lekker vol zit.
Mijn droombeelden zijn deze twee.

De 800cc van Eurosilicone heeft een grote projectie, dat is een plus.
Maar is de maat niet te klein? Ik las dat Motiva ook een 925cc aanbied, maar daar is de projectie weer kleiner van. Misschien nog een andere optie? Eurosilicone 1000cc zijn niet meer te verkrijgen heb ik gelezen.
En mocht u de Motiva kiezen dan zag ik zoveel verschillende types?
En fin, ik weet het ik vertrouw op u... Maar haha het is toch spannend.
Bedankt voor uw aandacht.

Zijn antwoord was het volgende:

Het eerste voorbeeld krijgt u met 800cc ES. Het tweede voorbeeld heeft bredere borsten en die krijgt u met 1050 cc motiva. Ik zou voor de 800cc ES gaan. Die zijn wat smaller en geven goede projectie. Want de motiva geeft niet meer projectie maar een bredere borst. Verder niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals jij ook al aangaf BB :35:

Alleen dat 'duiveltje' in mijn hoofd hé.

800, is dat dan wel genoeg? Wordt het wel groot? Krijg je genoeg bolling bovenop? Vallen de cc's niet weg dual plane.

Krijg ik genoeg decolleté? Kan men wel zien dat ik lekkere tieten heb :154:

Pfff.. serieus.. ik ben geloof ik onderhand knetter gek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dus mijn 2 DROOM borsten..

Vooral de bovenste vind ik ZOOOOO MOOI!

Maar oke, die meid is smaller dan mijn taille. Dat betekend dat ze bij mij waarschijnlijk niet uitsteken aan de zijkant. (of zeg ik nu iets totaal verkeerd?)

Ik heb Nio het volgende gemaild:

Beste Nio,

Ik heb u maandagavond gesproken op consult.

Ik heb de 700 en de 800cc gepast en vond beide te klein.

U heeft toen de 1050cc van Motiva voorgesteld.

Maar nu is het zo dat ik me totaal geen voorstelling kan maken van deze maat in mijn lichaam.

Ik zoek me suf op google maar kom nergens een afbeelding tegen die mij verder kan helpen.

U gaf aan dat ik wat breder van postuur ben, vandaar dat ik het wel kon hebben.

Mijn huidige prothesen leren mij, dat ik met een 325cc achter mijn spier totaal niks ben opgeschoten, waar andere er 3 cupmaten bij krijgen.

Dat geeft aan dat ik inderdaad wel wat extra cv's mag hebben wil ik een mooi effect hebben.

Ik kan het me alleen niet voorstellen. Ik zie dan van die afbeeldingen op google met vrouwen die voetballen als borsten hebben. Dat vind ik zo fake. Ik wil geen gedrocht worden zoals u zelf al aangaf. (Dat u mij dit niet zou laten worden)

Ik wil veel projectie en ik wil een mooie ronde bovenkant die lekker vol zit.

Mijn droombeelden zijn deze twee.

De 800cc van Eurosilicone heeft een grote projectie, dat is een plus.
Maar is de maat niet te klein? Ik las dat Motiva ook een 925cc aanbied, maar daar is de projectie weer kleiner van. Misschien nog een andere optie? Eurosilicone 1000cc zijn niet meer te verkrijgen heb ik gelezen.
En mocht u de Motiva kiezen dan zag ik zoveel verschillende types?
En fin, ik weet het ik vertrouw op u... Maar haha het is toch spannend.
Bedankt voor uw aandacht.

Zijn antwoord was het volgende:

Het eerste voorbeeld krijgt u met 800cc ES. Het tweede voorbeeld heeft bredere borsten en die krijgt u met 1050 cc motiva. Ik zou voor de 800cc ES gaan. Die zijn wat smaller en geven goede projectie. Want de motiva geeft niet meer projectie maar een bredere borst. Verder niets.

Ik denk dat jij dit prima aan Nio kan overlaten.....echt hoor. Jij draai dalijk helemaal door joh hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk echt dat je die 800 moet nemen. Als je bredere prothesen gaat nemen, en ze gaan uitsteken aan de zijkant, dan ga je dus krijgen dat er projectie gaat weg vallen, in verhouding...

Ik zou dat risico niet nemen. De 800 is echt de beste keuze.

Jij gaat met de 1050 teleurgesteld zijn en met de 800 niet.

De bolling is bij de 800 meer, omdat er minder cc in de breedte gaat zitten. Alle voordelen zitten in die 800 :)

Ik ben het volledig met Nio eens (en Nio met mij :45: zoals je al zei)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.