Ga naar inhoud

SvP : 27 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Wat een vuile vieze oplichters zijn er toch zeg! bah!! Gelijk afgedaan, als ik er dan toch een consult had lopen. Geloof me!! Blokkeren die handel.

ikke ben blij met mijn NioMio hoor!

Ja he , zo voelt het dan , en je haalt de woorden uit mijn mond :91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahahaha bij Straten krijgt iedereen die voor een wissel komt, acute kapselvorming.

SVP, je vroeg toch om schietecatte? Nio is niet zo ver vandaan, amsterdam en hij is goedkoper dan Straten. Straten zou mij € 3.350,- kosten en Nio vraagt maar € 3.100,- . bespaar je € 250,- en je heb je een bekwame arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt!! Ik ging al gelijk niet meer naar hem toe. Ook hij is een oplichter. Kijk met Bergmann..graag of niet he? Ik heb hun niet nodig, maar zij hebben ons nodig!! :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gatverdamma... wat moeten we hier nou mee?!

Ik zei gisteren al aan de balie. Julie adverteren met 2690 ik kan me veronderstellen dat een wissel duurder is. Maar waarom bij mij een prijs van 3300? Dat meisje zei, omdat u kapselvorming heeft. Dan duurt het langer.

Maar hij zelf zei dat de operatie een uur zou duren. Zolang was mijn 1e ook geloof ik.

Is er een manier om uit te vinden of je wel of geen kapselvorming heb? Dan kan ik hem, mocht dit niet het geval zijn, zeggen de prijs te laten zakken.

Ja ... Nou precies zo , dat zij de dame ook aan de balie tegen mij ! de operatie duurt langer door je kapselvorming ..

Mijn operatie was minder dan een uur ! Dus absoluut niet langer ..

Net wat Barb hier boven aangeeft , Second opinion bij een andere arts en op papier laten zetten .

En nu begin ik ook te snappen waarom ik mijn vorige implantaten onder geen beding mee kreeg , hij wilde er alleen een foto van maken ... Die liet hij mij zien en met de vraag of hij mij deze foto wilde door sturen , was het antwoord , nee .....

De woorden van Sylleke beginnen nu wel heel erg naar boven te borrelen bij me ...... :81:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha bij Straten krijgt iedereen die voor een wissel komt, acute kapselvorming.

SVP, je vroeg toch om schietecatte? Nio is niet zo ver vandaan, amsterdam en hij is goedkoper dan Straten. Straten zou mij € 3.350,- kosten en Nio vraagt maar € 3.100,- . bespaar je € 250,- en je heb je een bekwame arts.

Ik keek via de parkkliniek, maar dan kom ik al boven de 4500 (!)

Waar ben jij met Nio geweest?

Ps, mijn foto's staan online, van hoe ze er nu bij'hangen'

Second opinion bij een andere arts en op papier laten zetten...dit kan je dan zwart op wit onder zijn neus douwen...

Ik moet binnenkort toch naar dr. Blecourt. Zal het hem meteen vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ... Nou precies zo , dat zij de dame ook aan de balie tegen mij ! de operatie duurt langer door je kapselvorming ..

Mijn operatie was minder dan een uur ! Dus absoluut niet langer ..

Net wat Barb hier boven aangeeft , Second opinion bij een andere arts en op papier laten zetten .

En nu begin ik ook te snappen waarom ik mijn vorige implantaten onder geen beding mee kreeg , hij wilde er alleen een foto van maken ... Die liet hij mij zien en met de vraag of hij mij deze foto wilde door sturen , was het antwoord , nee .....

De woorden van Sylleke beginnen nu wel heel erg naar boven te borrelen bij me ...... :81:

En dit zei hij precies ook tegen mij.

Ik vroeg of ik de oude mee mocht. Hij hing een verhaaltje op dat dit tegen hun hygiëne regels waren. En ook hij zei hetzelfde mbt een foto maken. He bah.. dr. v Straten die zo goed te boek staat.. bah bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongelooflijk he dat ze zelfs daar mensen in het zak zetten...alsof het al niet duur genoeg is...sommige meiden moeten hier heeeeel erg lang voor sparen...afzetters!!!

Mijn 1e x was bij een echte horror praktijk, vele hier zullen de verhalen nog kennen. Toen juist zo mijn best gedaan, op zoek te gaan naar een goede arts. En werd het bijna mijn dood.

En nu deze arts, die dus ook alweer zo met ons omgaat, terwijl hij zo goed te boek staat. Echt zonde!

Ik heb dit inderdaad jaren bij elkaar gespaart, de eerste x had gewoon goed moeten gaan. Maar ja..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eerst bij Bergmann geweest voor een consult. Volgens haar kon ik niet meer hebben dan 245cc. Toen ben ik eens gaan mailen met wat vragen, daar moest ik 2 weken op wachten, ondertussen heel die operatie afgezegd. Toen kreeg ik wel ineens een mail met de antwoorden. En, als ik nog een keer wilde komen passen, dat mocht altijd! Ehh hallo!! ik kom niet meer bij jullie voor de operatie hoor...DUH! Volgens mij wacht ze nog op mij :45:

Dus second opinion bih mijn favooo arts NioMio! Die heeft alles zo duidelijk uitgelegd. Alles erop en eraan. Ik kon 400cc of meer als ik dat zou willen. Ik ben voor de 400cc gegaan.

En ik ben in de parkkliniek geweest.

Bij NioMio heb ik 3970,- euro. En daar gaat die 50,- euro nog vanaf van het consult. Dus uiteindelijk 3920,- euro incl vest.

En natuurlijk is Parkkliniek duurder, maar, voor mij het dichtsbij, veiliger vond ik zelf. En idd, in Amsterdam bij NioMio scheelt het 800,- euro. Maar ik vond de afstand belangrijker. Bergmann was nog duurder hoor, dus het geld had ik al. En ik ben blij dat ik naar Parkkliniek bent gegaan. Ook al was dit dan duurder dan het SLAZ, maar dat kan mij niet schelen. Ik voelde me daar op mijn gemak en daar ga ik voor.

Liefs mij

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, alle erg bedankt!
Ik heb net consult ingeboekt voor maandag aanstaande in SLAZ. Hij nam net aan de telefoon al heel veel de tijd.
ik zei hem over de kapselvorming, die ikzelf nooit eerder heb geconstateerd. Hij gaf aan dat dit heel vaak wordt gezegd. Hij zei, dat is een manier voor de artsen om de prijs stiekem toch omhoog te schroeven.
Hij nam alle tijd voor het telefoongesprek, ook was het 16.30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je bij slaz een consult hebt staan :35:

Wat betreft huisarts. Ach, maak er war van hihi. Als het een conservatieve arts is, zeg je dat je last van je vergroting hebt en een verwijsbrief nodig hebt voor een goede PC. Huisartsen hoeven niet alles te weten ;)

Maar goed... Dat antwoord komt misschien ook een beetje doordat mijn huisarts toen nogal een ...viool was :45:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je bij slaz een consult hebt staan :35:

Wat betreft huisarts. Ach, maak er war van hihi. Als het een conservatieve arts is, zeg je dat je last van je vergroting hebt en een verwijsbrief nodig hebt voor een goede PC. Huisartsen hoeven niet alles te weten ;)

Maar goed... Dat antwoord komt misschien ook een beetje doordat mijn huisarts toen nogal een ...viool was :45:

Xx

Hahaha, ja mijne is altijd via oerarrogante assistente. Die net hyena's zijn en niks toelaten.

Ik zal even nagaan,.. wordt vast verhaal van het afvallen en nu niks meer hebben.

Ps, 2 verwijzingen worden vast niet afgegeven? (ik zou dinsdag eigenlijk naar Blecourt moeten) (maar misschien zeg ik die wel gewoon af)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee met die twee verwijzingen...

Maar blecourt zou mijn tijd niet waard zijn bij een wissel :)

Er zijn echt mensen tevreden over hem, begrijp me niet verkeerd. Maar hij is geen PC die meegaat in 'graag groter'

Lacht ze ook als een hyena? ;)

:80: Meer zo 1. Alles op haar manier.. Denk maar niet dat je smiddags moet bellen voor welke vraag dan ook. Ze neemt wel op,.. maar nee antwoorden die krijg je alleen tussen 8 en 9.30. (als je door de lijn heen komt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens met BB! Ben ook bij Blecourt geweest. Als ik jou was zou ik het afzeggen. En vooral omdat als je niet door Blecourt wordt geopereerd, toch een factuur krijgt voor het consult. Moest toen 170 euro betalen. Bij haaglanden kliniek is het € 131,-. Dus denk er goed over na.

Ik zeg je het nog een keer, ga naar Nio!! Beste keuze. Blecourt wou me 380cc geven en van Nio heb ik 700cc gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans Straten werkt bij privekliniek, vandaar. Alleen bij ziekenhuizen en ZBCers moet je verwijsbrief meenemen omdat ze verplicht zijn om volgens het DBC/DOT systeem te declareren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, alle erg bedankt!

Ik heb net consult ingeboekt voor maandag aanstaande in SLAZ. Hij nam net aan de telefoon al heel veel de tijd.

ik zei hem over de kapselvorming, die ikzelf nooit eerder heb geconstateerd. Hij gaf aan dat dit heel vaak wordt gezegd. Hij zei, dat is een manier voor de artsen om de prijs stiekem toch omhoog te schroeven.

Hij nam alle tijd voor het telefoongesprek, ook was het 16.30

Ohh wat geweldig!! Ik ben blij voor je!

Nio is een geweldige man, echt waar!! je bent echt in goede handen bij hem

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De huisarts hoeft helemaal niet te weten waarvoor, je vraagt gewoon om een verwijsbrief voor dr.nio in het slaz op afd plastische chirurgie...klaar.

Succes maandag! Idd je staat er versteld va pn hoe hij de tijd voor je neemt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt L-girl... Maar er zitten flink wat nieuwsgierige apen onder de huisartsen van tegenwoordig haha.

Ik vertelde mijn huisarts niks van mijn bv, maar toen ik even ging voor een flebitis tgv het infuus, wilde hij weten waarom ik een infuus gehad had. Vervolgens zei hij dat het geen flebitis maar een ganglion was... Nou... Ten eerste heb ik hem in het ongewisse gelaten en ten tweede ben ik overgestapt naar een andere huisarts omdat dit al de tweede foute diagnose was binnen een paar weken.

Even geheel off topic, sorry haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.