Ga naar inhoud

SvP : 27 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Graag gedaan. k dacht meld het even.. ik heb 'blind' vertrouwen in hem. Dus zelf ben ik 50e lichter omdat ik eigenwijs de anna en de Lipo had gekocht.. nu alsnog de Triumpf kopen

Jaa dat is inderdaad zonde.. Ik volg jou vertrouwen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tri-action dus, jeetje, wat een verwarring, maar goed dat dit nu hier ook staat.. Misschien kun je daar ook nog een topic van maken SVP, zodat het duidelijk is voor anderen ook?

Wat betreft jouw boobies he..

Als je die bolling bovenop wilt houden, zullen je tepels wat naar beneden blijven wijzen.

Wil je je tepels op goede hoogte, dan moet je dus de bh wat lager gaan dragen.. Tis maar net wat je wilt :)

Als er genoeg ruimte is in je pocket, dan zal er ook geen verhoogde kans bestaan op meer kapsel, dus daar hoef je het niet voor te laten :)

Lastig om dat nu zelf te beslissen he? hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tri-action dus, jeetje, wat een verwarring, maar goed dat dit nu hier ook staat.. Misschien kun je daar ook nog een topic van maken SVP, zodat het duidelijk is voor anderen ook?

Wat betreft jouw boobies he..

Als je die bolling bovenop wilt houden, zullen je tepels wat naar beneden blijven wijzen.

Wil je je tepels op goede hoogte, dan moet je dus de bh wat lager gaan dragen.. Tis maar net wat je wilt :)

Als er genoeg ruimte is in je pocket, dan zal er ook geen verhoogde kans bestaan op meer kapsel, dus daar hoef je het niet voor te laten :)

Lastig om dat nu zelf te beslissen he? hihi

xxx

Zal ik doen :-) Inderdaad lekker verwarrend.. maar zoals hij zei.. soms wordt iets een hype.

Maar makkelijk ook, V&D is overal :-)

Ja ze wijzen NU nog naar voren haha.. maar idd dat zei hij ok. En DAT wil ik ook niet. Ik wil beetje zoiets als die meiden in pabo boekjes, wanneer ze een shirtje aan hebben.

Ga zo ff foto uploaen zie je het hoe t nu is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net 2 bh's à €120, vindt het wel even mooi, Nio zei dat ik die kon gebruiken dus vertrouw hem daar op.

Just some info,.. wat jij ermee kunt is aan jou. Maar ik zag je oproep om die lipo en wilde je van dienst zijn met deze info..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de anita aan.. was niet goed,.. Hij zei letterlijk. Ik zei je toch je moet naar de v&d gaan1

misschien ff mailen? Ik ga volgende week ff kijken, moet toch in grote maten zijn

Dr.Nio gaf mij 10 jaar geleden al het advies om deze BH te kopen ik heb hem toen bij de Wehkamp besteld

Een fijne BH en lekker zacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, alleen er is geen Triumph te krijgen op dit moment in mijn maat.

Dat heb ik Nio voor de operatie gemaild, en dat de Anita wel. De maat te krijgen was, doe dan die maar heeft hij gezegd.

Bb heeft mijn oproepjes ook gesloten.

Koop geen lipoelastic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Svp waarom zou de lipo niet goed zijn volgens nio? De bandjes kun je ook in hoogte verstellen ja.. En twee standen strakker of losser... Of heeft het met de voorsluiting te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Svp waarom zou de lipo niet goed zijn volgens nio? De bandjes kun je ook in hoogte verstellen ja.. En twee standen strakker of losser... Of heeft het met de voorsluiting te maken?

Ik had de Anna aan en juist die gekozen om aan te doen, omdat ik niet wist hoe die hoe die stellen. De lipo wijst zichzelf. (De Anna eigenlijk ook maar ach.. ik d8 misschien weet hij iets wat ik niet weet)

En toen begon hij over die hype vd Lipo's en Anna's. Hij zei bloedhard ook gewoon. Ik zei je toch welke je moest kopen. Jij bent eigenwijs met als die anderen.

Hij gad aan het moet los en 2cm onder je borsten komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Svp waarom zou de lipo niet goed zijn volgens nio? De bandjes kun je ook in hoogte verstellen ja.. En twee standen strakker of losser... Of heeft het met de voorsluiting te maken?

Ik had de Anna aan en juist die gekozen om aan te doen, omdat ik niet wist hoe die hoe die stellen. De lipo wijst zichzelf. (De Anna eigenlijk ook maar ach.. ik d8 misschien weet hij iets wat ik niet weet)

En toen begon hij over die hype vd Lipo's en Anna's. Hij zei bloedhard ook gewoon. Ik zei je toch welke je moest kopen. Jij bent eigenwijs met als die anderen.

Hij gad aan het moet los en 2cm onder je borsten komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit die triaction niet zo heel strak dan? Ik vind de lipo nu wat strakker gaan , de maat M.

Maar mijn omtrek is nog hetzelfde ..vreemd

Heeft hij die pleister ook bij jou verwijderd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.