Ga naar inhoud

SvP : 27 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi SvP... ik heb hetzelfde advies gehad mbt dragen van bh. Geen strakke lipo. Maar goed verstelbare sportbh. Hema (maar die passen we niet gaat tot 80D) of een triumph. Dr nio heeft.mijn bh gesteld op mijn eerste controle... bandjes heel los en de onderrand genoeg ruimte om de boel te laten zakke.. vraag het de 5e aan hem..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Dr. Nio zegt geen bh die de boel te strak inpakt. Ik heb 10 dagen in een strak compressie vest rondgelopen. Daarna moest ik het vest in de prullenbak gooien..ook de lipo was niet goed.. maar ik was toen 10 dagen PO... koop voor je consult een triumph sportbh triaction en vraag of hij hem wil stellen voor je. Bh kan je kopen bij v&d. Ik heb een 80E..maar staar je niet blind op de maat... pas nu ook 80f hi.hi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus 10 dagen echt strak zoals ik begrijp en daarna losser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Nio zegt geen bh die de boel te strak inpakt. Ik heb 10 dagen in een strak compressie vest rondgelopen. Daarna moest ik het vest in de prullenbak gooien..ook de lipo was niet goed.. maar ik was toen 10 dagen PO... koop voor je consult een triumph sportbh triaction en vraag of hij hem wil stellen voor je. Bh kan je kopen bij v&d. Ik heb een 80E..maar staar je niet blind op de maat... pas nu ook 80f hi.hi

Zoals L-Girl vroeg,.. Moet het de eerste dagen dus wel STRAK.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist ik het maar... ik had pas na 10 dagen controle bij hem. Gewoon naar nio luisteren. Alles wat hij zegt heb ik ondervonden. Had links strakker in de bh getrokken omdat ie sneller zakte en die tepel gaat inderdaad naar beneden wijzen. Dus nu ook links weer losser gezet. Dat trekt wel weer bij. 2 borsten, twee genezingsprocessen. De eerste dagen rust en voorzichtig. Bij de controle, dr nio laten bepalen wat te doen en wat te dragen. Ik moet 23 december weer op controle (8 weken PO) terwijl bij andere de vervolgafsraak over 3 maanden is... mijn spieren zijn nog aan het protesteren tegen het aantal cc's... en echt alles moet op de plaats komen... geduld is moeilijk maar het komt echt goed. Bij mijn vorige operaties heb ik 6 weken in een strak vest/sport bh gelopen. Andere chirurg. Was ook eng met de lossere bh nu in het begin. Altijd het advies van je PC volgen... elke operatie en situatie is anders. Maar dr nio weet en begrijpt echt hoe je genezing gaat verlopen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dit vind ik wel heel interessant! Het is dus helemaal niet goed om langer dan 2 weken in die Lipo Extra New te lopen? Ik heb dat wel gedaan, ben nu 3,5 weken PO en mijn nieuwe sport BH is net binnen. Heb wel de laatste dagen een andere soft sport BH aan, die zat ook wel oke (beetje laag). Maar ik zit ook met een borst die minder goed wil zakken dan de andere. Jij zegt dus eigenlijk dat ik dan dat bandje zo los mogelijk moet doen? Om die borst de kans te geven lager te komen? Ik wist dat helemaal niet! Ik heb pas eind februari weer een controle bij dr. Nio dus kan niet vragen of ik het zo goed doe met die bandjes enzo. Maar rechts zit hoger dan links. Moet ik dan rechts losser stellen dan links, doe ik het dan goed denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dit vind ik wel heel interessant! Het is dus helemaal niet goed om langer dan 2 weken in die Lipo Extra New te lopen? Ik heb dat wel gedaan, ben nu 3,5 weken PO en mijn nieuwe sport BH is net binnen. Heb wel de laatste dagen een andere soft sport BH aan, die zat ook wel oke (beetje laag). Maar ik zit ook met een borst die minder goed wil zakken dan de andere. Jij zegt dus eigenlijk dat ik dan dat bandje zo los mogelijk moet doen? Om die borst de kans te geven lager te komen? Ik wist dat helemaal niet! Ik heb pas eind februari weer een controle bij dr. Nio dus kan niet vragen of ik het zo goed doe met die bandjes enzo. Maar rechts zit hoger dan links. Moet ik dan rechts losser stellen dan links, doe ik het dan goed denken jullie?

Wat ik begrijp wat Dr.Nio bedoeld is de BH bandjes zo te laten zakken dat de onderkant dan 2 cm lager zit dan de littekens.

En dat dan de borsten meer de tijd krijgen om in te dalen.

Suus dat doe je goed om het bandje rechts losser te stellen :1:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dat de steun alleen de zijkanten betreft en niet echt de onderkant, begrijp ik het goed? Ik heb de bandjes nu op z'n lost gedaan en vannacht zonder BH geslapen. Was overigens heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus de extra new is ook voor de eerste 2 weken toch, daarna komt de Unique , zo las ik het op de site van online care..

Ik heb de bh ook niet heel strak staan, maar moet nio maandag toch mailen, zal hem dan ook een foto mailen van met bh aan, kijken wat ie zegt ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja weet ik, maar die had ik toen nog niet. Ik moest toch wat aan :) Bovendien zijn er ook vrouwen die die Extra New gewoon 6 weken gedragen hebben. Hij zat ook niet mega strak bij mij hoor. Maar toch, die sport BH zit wel anders idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist ik het maar... ik had pas na 10 dagen controle bij hem. Gewoon naar nio luisteren. Alles wat hij zegt heb ik ondervonden. Had links strakker in de bh getrokken omdat ie sneller zakte en die tepel gaat inderdaad naar beneden wijzen. Dus nu ook links weer losser gezet. Dat trekt wel weer bij. 2 borsten, twee genezingsprocessen. De eerste dagen rust en voorzichtig. Bij de controle, dr nio laten bepalen wat te doen en wat te dragen. Ik moet 23 december weer op controle (8 weken PO) terwijl bij andere de vervolgafsraak over 3 maanden is... mijn spieren zijn nog aan het protesteren tegen het aantal cc's... en echt alles moet op de plaats komen... geduld is moeilijk maar het komt echt goed. Bij mijn vorige operaties heb ik 6 weken in een strak vest/sport bh gelopen. Andere chirurg. Was ook eng met de lossere bh nu in het begin. Altijd het advies van je PC volgen... elke operatie en situatie is anders. Maar dr nio weet en begrijpt echt hoe je genezing gaat verlopen xxx

Gek he al die verschillende adviezen van de chirurgen. Zelfs ik dacht huh, over 10dgn terug?! Bij mijn 1e x moest ik na 3mnd terugkomen en daarna nooit meer. Top service die Nio
Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus de extra new is ook voor de eerste 2 weken toch, daarna komt de Unique , zo las ik het op de site van online care..

Ik heb de bh ook niet heel strak staan, maar moet nio maandag toch mailen, zal hem dan ook een foto mailen van met bh aan, kijken wat ie zegt ..

Ik had hier gelezen dat de meeste hem aanhouden. Ik heb ook alleen deze en de Anna gekocht. Bij eerste x had ik 1bh die ik verplicht bij hun moest kopen voor 75,-!!! En dat was't

Wat ik begrijp wat Dr.Nio bedoeld is de BH bandjes zo te laten zakken dat de onderkant dan 2 cm lager zit dan de littekens.

En dat dan de borsten meer de tijd krijgen om in te dalen.

Suus dat doe je goed om het bandje rechts losser te stellen :1:

xxx

Bij mij lukt dat niet helemaal.. Borst is te groot denk ik. Vrijdag ff navragen. Dan weet ik het ladies
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, het is PRECIES 7dagen geleden dat ik werd weggereden naar de OK in het SLAZ.

Meiden wat gaat dat snel!

De dames helen voorspoedig, wel vind ik ze nog erg klein. Onder mijn kleding zie je er bijna niks van. Dat vind ik erg jammer. Ze zijn wel mooi qua vorm.

Ik heb het gevoel dat ze ook goed gelijk op herstellen.

Pijn vrij weinig. Links totaal niet. Rechts wel, voornamelijk bij t litteken en de zijkant onder. Vandaag ook soort drukkend gevoel rechtsboven op de borstkas. Verder trekt t rechterlitteken. Gisteren en vandaag geen pijnmedicatie genomen, maar ik ga dat zo wel doen.

En het slapen nekt me,... Lukt moeilijk.

Straks weer even fotootje uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden ze nog meer gaan groeien?? Ook hydrogel? Jihaaaaaa * maakt vreugde dansje* ;)

Idd in kleding zie je bij mij ook Weindig verschil , zelfde als voor die tijd met mes push up. Maar zonder kleding vind ik ze wel weer groot. ;)

Ja een week alweer svp, ongelofelijk snel gegaan vind ik.

Mooi dat je ook weinig pijn hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ladies, ik ben door de 1e APK keuring gekomen :-p

Ik ben vanavond meegeweest met mijn vriendin. En nadat hij haar alle tijd geschonken heeft, keek hij naar mij.

Mooi, hij was er heel tevreden mee. Gaan gelijk op, zijn goed symetrisch. Hij zei wel dat ik 6 weken een opgerold washandje tssen de borsten moet dragen de hele tijd. Om die plek te laten slinken, is nog opgezet. Ook zei hij en nu komt ie...

Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar al die vrouwen komen met de verkeerde bh's. het lijkt wel een rage!

His words.. doelende op de bh's van Care-Online die hier goed geliefd zijn.

Hij vind ze slecht omdat je ze niet apart kunt stellen, qua hoogtemogelijkheden. Hij zei mij dan ook dat ik mijn bh lager en losser moet dragen, om het onder voller te krijgen. Toen ik vroeg of de bolling van boven blijft, zei hij nee dat wordt dan minder. Maar dat vind ik nu juist zo mooi. Hij zei, dan moet je het zo laten en niet losser en lager gaan dragen. Hmm.. dat is voor mij nu even een gedachte.. hij weet wat hij zegt hij doet het elke dag.. maar wat wil ik dan? Hoog en bol, of lager en zoals de meeste het als perfectie zien..

Maar goed, morgen maar naar V&D voor de triathlon bh. Dom eigenlijk, wordt mijn 3e sportbh. Dus meiden.. bedenk GOED voor je die andere bh's besteld.. het is tegenstrijdig en je kunt beter naar de V&D, volgens Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij raadde mij de lipoelastic bij mij ook af.

De Triumph triatlon vond hij erg goed, alleen niet in grote maten te krijgen.

Anita was ook goed volgens hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem al gemaild, de Triumph gaat maar tot F geloof ik, ik moet minimaal h hebben of een grote g en die maat is er niet.

Ik heb van te voren gemaild en toen zei hij dat ik die moest nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem al gemaild, de Triumph gaat maar tot F geloof ik, ik moet minimaal h hebben of een grote g en die maat is er niet.

Ik heb van te voren gemaild en toen zei hij dat ik die moest

*** das moeilijk inderdaad. Ik heb met de 800cc denk net geluk

Ik heb hem al gemaild, de Triumph gaat maar tot F geloof ik, ik moet minimaal h hebben of een grote g en die maat is er niet.

Ik heb van te voren gemaild en toen zei hij dat ik die moest nemen.

Maaar wat ziet mijn oog,.. OOK in GROTE maten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tip SvP! V&D it is!! :)

Graag gedaan. k dacht meld het even.. ik heb 'blind' vertrouwen in hem. Dus zelf ben ik 50e lichter omdat ik eigenwijs de anna en de Lipo had gekocht.. nu alsnog de Triumpf kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.