Ga naar inhoud

SvP : 27 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ik heb meteen even gemeten. Nu onder 82 (voor de operatie 79) en boven 100.

Ik heb mijzelf net gemeten, onder 74 en boven 89, ik heb een F cup dus jij zal zeker die kant op gaan hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Jij krijgt echt geen d met 800cc! Dan zou ik op een b uitkomen met 400.. ;)

Geduld meid, met 5 weken pas bh's kopen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom volgens "de tabellen" uit op een 75B... moest daar ook best even van slikken. Maar in de winkel was een 75C me alweer te klein, van de normale BH's dus.

Ik heb het idee dat van de sport BH's de maten anders liggen. Daar heb ik nu wel een 75C van besteld, ik denk dat die goed zit. Een 80B past ook al wel, maar is te breed in omvang eigenlijk. Dus een 75C zal perfect zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: ik zou volgens de tabellen uitkomen op een b cup.. Nou geloof mij daar kom ik echt niet in hoor...

Dat bedoel ik.

Trek je nou niks aan van die tabellen :45:

Ik ging na mijn bv naar de hunkemuller. Komt die doos met een c-cup aan :45:

Uiteindelijk werd het daar toen een F. Geloof ons nou :45:

We houden je niet voor de gek, echt niet! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik.

Trek je nou niks aan van die tabellen :45:

Ik ging na mijn bv naar de hunkemuller. Komt die doos met een c-cup aan :45:

Uiteindelijk werd het daar toen een F. Geloof ons nou :45:

We houden je niet voor de gek, echt niet! :53:

Ik gelooooof jullie ook wel.. maaaaaar ik vind ze zo 'normaal'. Ze zien eruit als wanneer ik een goede plunge/push up bh aan had. Terwijl bijv zelfs Barbie 800 heeft. En daar lijken ze niet op. Ik ga het straks wel beleven. Even rondneuzen in de Hunkemuller strakjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi

Ik snap je ook wel :)

Het beeld van jezelf is ook eigenlijk altijd anders dan het beeld dat we van anderen hebben.

Ik zie hier meiden met een prachtige C-cup in BH, en denk dan: mooie maat!! Maar ik heb zelf een volle E in BH, en denk soms: had best nog wat groter gemogen :)

Je herstelproces is niet alleen lichamelijk :)

Ben benieuwd als je bh's gaat passen, of ze bij de hunkemuller uberhaupt iets voor je hebben haha :P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was ik voor t eerst alleen thuis. Daar ik gisteren niet meer aan douchen was gekomen, heb ik dat vandaag gedaan.

Het ging eigenlijk vrij gemakkelijk. Met links mijn haren gewassen, want rechts doet nog steeds pijn. Het litteken trekt en met links heb ik totaal geen probleem.

Lekker haren gewassen, masker erin gedaan. Ondertussen met Zwitsal mijn huid voorzichtig gewassen. Ging prima, ze staan natuurlijk strak. Maar ik had geen duizelingen of angstgevoelens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker ff douchen he. Ik had ook geen problemen ermee hoor, voelt alleen vreemd als je ze uit de bh doet ..haha net of ze eruit gaan valken

En ik heb vanaf mijn tepel naar beneden nog geen gevoel weer, jij dan?

Heb je nog wat gehoord over je Co afspraak met je vriendin ?

Hoe gaat het verder bij je thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou he, dat moment van opendoen.. Maar haha ze doen eigenlijk alles behalve vallen :45:
Ze zitten goed vastgeplakt :4::4:

Heel toevallig kreeg ik net een mail terug van Nio,
Het kwam erop neer dat ze nog 3 maanden vorm moeten aannemen. dat de dan dichter tot elkaar kunnen gaan komen.
Dat ik altijd een bh moet dragen die laag zit anders kunnen je tepels naar beneden gaan staan.
En dat hij het prima vindt dat ik vrijdag meega :-) En dat de hechtingen oplosbaar zijn (wauw!!!)

Mijn vriend zei dat hij een lintje verdiend.
Thuis, tsja.. meid. Mijn vriend heet nog niet het gevoel dat ik het ga doorzetten. Hij zegt ik werk er toch aan. Hij is juist net achter dat hij misschien medicatie kan krijgen tegen autisme. Hij laat zich woensdag testen voor zijn hart, vanwege dat medicijn.

Ik ben nog niet helemaal bezig met doorzetten, omdat ik mijn herstel nu belangrijker vind. Maar ik heb hem wel verteld dat het echt beter is als ik een tijd alleen kan gaan wonen met de kids.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei.. eerste keer dat ik iets lees over jouw thuissituatie.. Sterkte!!

Wat betreft die bezem: zet nog maar ff terug idd ;) Ook bij een 80 omtrek, ga ik er nog steeds vanuit dat je zeker een F krijgt (ik ging eigenlijk van 75 uit, maar oke dan, 80 mag ook :P) (en zelfs nu is die E al te klein, wahct maar tot ze gaan zakken en die E nog veel meer te klein gaat worden haha)

Probeer idd eerste ff je herstel te doen, en dan verder met waar je gebleven was, wat betreft relatie..... Lastige situatie zoals ik het lees..

Toi toi toi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou BB die bezem zet ik voorlopig nog maar even terug in de schuur :-)

De medewerker zei dat ze denk dat ik een 75E en heel misschien een F krijg. De bh die ik aankreeg was te klein

Ik krijg het uploaden van een foto even niet voor elkaar. Had heel symbolisch het kaartje van de maten gefotografeerd hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei.. eerste keer dat ik iets lees over jouw thuissituatie.. Sterkte!!

Wat betreft die bezem: zet nog maar ff terug idd ;) Ook bij een 80 omtrek, ga ik er nog steeds vanuit dat je zeker een F krijgt (ik ging eigenlijk van 75 uit, maar oke dan, 80 mag ook :P) (en zelfs nu is die E al te klein, wahct maar tot ze gaan zakken en die E nog veel meer te klein gaat worden haha)

Probeer idd eerste ff je herstel te doen, en dan verder met waar je gebleven was, wat betreft relatie..... Lastige situatie zoals ik het lees..

Toi toi toi!!

(was een keer iets wat ik mij in een shout heb laten ontvallen..)

Ja 75 E of 75 F dacht de medewerkster. Maar die had ze niet hangen, vandaar dat ik een 80 E aankreeg. Deze was volgens haar te klein.

Ook zei ze dat de Plunge het beste bij mijn borsten zou passen.. en dat ik pas na 6 tot 8 (<<<?) weken een beugel bh aan mag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bh die laag zit, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Was dat autisme al bij hem bekend of nog maar net gediagnostiseerd ?

Erg moeilijk om te leven met iemand die dat heeft lijkt me, doe rustig aan meid, en denk nu eerst ff om jezelf he;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bh die laag zit, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Was dat autisme al bij hem bekend of nog maar net gediagnostiseerd ?

Erg moeilijk om te leven met iemand die dat heeft lijkt me, doe rustig aan meid, en denk nu eerst ff om jezelf he;)

Hierbij de mail, ik heb geen idee. Ik stel me er een bh bij voor die laag op de borsten valt?

Beste mevr van Pelt,

De borsten hebben 3 maanden de tijd nodig om hun vorm te krijgen. De spieren zijn zich een ongeluk geschrokken en staan loei strak. Als ze zich wat meer ontspannen zakken de borsten meer naar elkaar uit. Ook is er natuurlijk nog zwelling in het midden. Wacht rustig af. Draag de bh laag!! De borsten niet omhoog duwen anders zakken de tepels naar beneden. De borsten moeten onder vrij staan om in te dalen. Dus bh band 1 a 2 cm onder borstplooi. Zeker geen bh die borsten teveel inpakt.

Natuurlijk bent u 5 dec welkom samen met u vriendin in rdam.

Hechtingen zijn oplosbaar

Mvg

nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bh die laag zit, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Was dat autisme al bij hem bekend of nog maar net gediagnostiseerd ?

Erg moeilijk om te leven met iemand die dat heeft lijkt me, doe rustig aan meid, en denk nu eerst ff om jezelf he;)

Ja het is heel heel erg moeilijk. Jarenlange ruzie. Mijn oudste die eronder ging lijden, omdat die juist ADHD heeft.

Mijn vriend is een controlfreak en kan zich moeilijk in andere verplaatsen. We gaan NOOIT samen weg. Ik hoor NOOIT iets liefs en wordt NOOIT aangeraakt behalve voor seks) Dat is heel moeilijk.

Nu hij weet dat ik er klaar mee ben is hij ineens van ja ik ben mijn best aan het doen, ik ben bezig er iets tegen te doen enzo. Maar ik weet niet of ik het nog kan.

Het is nog maar heel kort gediagnostiseerd. Nadat hij al jaren bij diverse instanties heeft aangeklopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij de mail, ik heb geen idee. Ik stel me er een bh bij voor die laag op de borsten valt?

Beste mevr van Pelt,

De borsten hebben 3 maanden de tijd nodig om hun vorm te krijgen. De spieren zijn zich een ongeluk geschrokken en staan loei strak. Als ze zich wat meer ontspannen zakken de borsten meer naar elkaar uit.

Natuurlijk bent u 5 dec welkom samen met u vriendin in rdam.

Hechtingen zijn oplosbaar

Mvg

nio

Nou... Weet je dat ook weer: je spieren zijn zich een ongeluk geschrokken! :45:

Hij maakt niet alleen mooie borsten, maar is ook nog grappig, die Nio!!

Jeetje meid, dat moet idd vreselijk moeilijk zijn... Een man met authisme...Sterkte!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.