Ga naar inhoud

Rosinha : 24 oktober 2014 : Dr. Kappel : KEM Kliniek : Renswoude


Aanbevolen berichten

Net Lipoelastic gepast in maat M maar die zit toch nog beetje te strak voor mijn gevoel, omdat die alles heel erg naar elkaar toe drukt maar mijn borsten zijn nog erg hard dus dat voelt niet prettig. Ook stiekem even een bh in maat 75D gepast (ik heb er nog vele van toen ik die maat had) en hij zat zo mooi! Veel mooier als toen ik van mezelf een 75D had, nu was het echt alsof ik een push up aan had maar het was gewoon een normale bh... Helemaal happy :1bouncingboobs: en :wub::33:

hihi :3::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had denk ik het onderwerp anders neer moeten zetten. Zoals bij de andere operatieverslagen. Weet iemand hoe ik dat kan aanpassen? Ik heb trouwens alles in delen geschreven omdat ik bang was dat alles in 1 keer weg zou zijn haha en wou niet alles overnieuw hoeven schrijven.

Ik wil je titel wel even aanpassen, want je staat al in de goede rubriek :)

In welke kliniek werkt dr. Kappel eigenlijk? Dan zet ik dat er meteen bij.

Gefeliciteerd met je boobs he!! Een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je titel wel even aanpassen, want je staat al in de goede rubriek :)

In welke kliniek werkt dr. Kappel eigenlijk? Dan zet ik dat er meteen bij.

Gefeliciteerd met je boobs he!! Een goed herstel gewenst!

xx BB

Heyy,

Dankjewel! Ze heeft een eigen praktijk in Zwolle maar de operaties zijn in het KEM Kliniek in Renswoude (Utrecht).

xx Rosinha :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat wist ik niet! Moest je voor het consult wel naar Zwolle?

Ja en voor controle ook naar Zwolle. Als de operatie in Zwolle was geweest had ik het waarschijnlijk niet gedaan want ik woon zelf in Rotterdam. Maar Renswoude is maar iets meer als een uurtje rijden dus was wel te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosinha, sorry ik had je laatste bericht niet gezien. Ik heb 3 december een afspraak bij Kappel voor een eerste consult. Het liefst laat ik het bij haar doen dus ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Layd K, spannend! Ik ben ook expres niet meer bij anderen op consult geweest want dan was ik echt heel erg gaan twijfelen en aangezien zij heel graag en veel met monobloc hydrogel werkt voelde ik mij daar ook wel het veiligste bij.

Ik ben benieuwd wat ze zal adviseren 3 december :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo, ben ik weer :P

Vandaag controle gehad en alles was goed! Pleisters zijn eraf gehaald en de littekens zien er echt heel mooi uit :)

Nu hoef ik pas in februari terug te komen.

Vandaag 17 dagen PO en ik heb niet echt erge pijn ervaren, gelukkig! Wel heb ik vorige week enkele ontstekinkjes in me oksels gehad maar die gingen gelukkig na een paar dagen weer weg. Ik ben nog steeds erg snel moe en buiten adem maar kan niet alles hebben met 17 dagen PO hé :P

Vanaf wanneer mag je precies je littekens gaan verzorgen? want ze zijn bij mij wel dicht maar er zit nog een soort van korstje op.

Zometeen zal ik foto's plaatsen van de afgelopen 2 weken en me voorsituatie.. ff uitvogelen hoe ik het alleen voor vriendinnen zet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Rosinha, hoe is het nu met je? Zou ik ook jouw foto's mogen zien? Ik wil voor een intake bij drs Selms langsgaan in het SALZ, maar na het lezen van jouw positieve verhaal wil ik misschien ook wel op consult bij dr Kappel. Heb jij de prothese achter of voor de spier? Want daar ben ik ook nog niet uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roshina, ik ben ook wel benieuwd hoe het met je is! Heb jij geen last van rimpels of bobbels van de protheses aan de bovenkant? Daar ben ik heel nieuwsgierig naar. Ik heb aan de onderkant van mijn borsten (waar de spier er dus niet overheen zit) dat ik de prothese heel goed voel, en dat is soms best bobbelig/kreukelig. Dus ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik dat aan de bovenkant niet voel. Maar aan de andere kant zouden ze wel natuurlijker vallen denk ik, als ze op de spier zouden zitten.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook suus, die bobbels/rimpels, zou dat nog vocht zijn of de prothese?

Voel het ook aan de buitenzijkant , bij m'n oksels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.