Ga naar inhoud

Rosinha : 24 oktober 2014 : Dr. Kappel : KEM Kliniek : Renswoude


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen dinsdag consult gehad bij dr. Kappel en was eigenlijk op zoek naar andere die door haar geopereerd zijn en ook monobloc hydrogel hebben (want die ga ik sowieso nemen). Ik heb een 75D gehad maar ben gestopt met de pil en heb nu een hangende 75B/ 70C en ik ben nooit echt blij geweest met de vorm van mijn borsten (tubulair) maar nu ze ook hangen en klein zijn wil ik echt een vergroting.

Maar dr. Kappel denkt dat een borstlift het beste is omdat ze toch best wel hangen maar omdat ik dan 2 operaties moet en veel littekens krijg heeft ze gezegd dat ik het ook kan proberen met alleen een vergroting maar dan maximaal 300cc voor de spier en dan aankijken want het kan zijn dat ze door het gewicht weer gaan hangen maar dat hoeft niet zo te zijn dus ze zei dat ik na de operatie maar 2 a 3 jaar moet wachten of het mooi blijft en anders toch nog een borstlift achteraf zeg maar. Maar ik hoop dus dat 300cc genoeg is om van 75B/ 70C naar een 75D/ 70E te gaan.

Ik ben (bijna) 20 jaar en 162/ 163 lang en ik weeg 55 kilo.

Ik hoop dat ik me in augustus kan laten opereren maar moet het ff wachten dus weet dat waarschijnlijk pas volgende maand ongeveer.

@eBB! Ik kan nog geen privéberichten sturen maar bedankt voor je reactie en heb hier boven alles beetje beschreven :) is heeeel mooi geworden bij jou en ik hoop dat het bij mij ook zo wordt!!

Gr. Rosinha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Even een update. Ik ga een afspraak voor de operatie maken, dit wordt (hopelijk) in oktober. Ik heb vandaag de offerte op de bus gedaan. Ik ga voor de 295cc en ben erg benieuwd naar meer ervaringen met de monobloc hydrogel!

Gr. Rosinha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hé! Ik heb ook tubulaire borsten Ben je van België of Nederland? Ik woon in België en heb het geluk gehad dat de ingreep betaald werd door de ziekenkas. Heb 330 cc (anatomische) laten plaatsen voor de spier. Ik kom uit op een C geloof ik. (heb nog geen lingerie gekocht want ik moet nog 3 weken met een sport BH lopen) Maar ik had dan ook maar een 80A voor de ingreep. Ik heb echter geen monobloc hydrogel implantaten. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

Succes in ieder geval en ik hoop dat je er heel tevreden mee zal zijn!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie!

Ja zeker spannend! Ik woon in Nederland. Wanneer ben je geopereerd @eentweedrie? Met passen dmv rijst in zakjes kwam ik met 275cc op een 70E/ 75D uit en met 295cc ook maar dan paste het nog net, de bh's waren dan een beetje aan de kleine kant. Maar omdat ik veel berichten heb gelezen van mensen die ze toch te klein vinden of dat ze kleiner uitvallen neem ik toch 295cc. Hoe zijn jou borsten qua vorm geworden na de operatie @eentweedrie?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben 3 weken geleden geopereerd. In het begin waren ze ontzettend opgezwollen en véééél groter dan ik had verwacht. Ze hadden alle kleuren van de regenboog. (ben nogal gevoelig aan blauwe plekken) Nu zijn ze al helemaal ontzwollen en hebben zien ze er natuurlijk en vol uit. Maar niet meer zo opgeblazen ;-). Bij mij is het implantaat via de tepel ingebracht dus in het begin zag dat er nogal vies uit omdat ze de tepel helemaal hadden verkleind enzo. Maar nu ben ik al een week bezig met littekenzalf en het begint er echt mooi uit te zien. Eén borst is al volledig in vorm en de andere moet nog een ietsiepietsie zakken volgens mij. (mijn vriend ziet het zelfs niet).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wel fijn dat het dan zo mooi geneest! Is altijd afwachten natuurlijk. Welke littekenzalf gebruik je? Heb je misschien nog tips voor bh's voor na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hee sorry dat ik nu pas reageer ben op vakantie geweest en heb nu net een datum vastgesteld! Ik krijg 22 oktober mijn nieuwe borsten

Ik wil de lift niet gelijk doen omdat ik dan met littekens zit en ik wil aankijken of het zonder lift ook kan. Dr. Kappel doet een borstlift en vergroting ook niet in 1 operatie dus dan moet ik sowieso 2 operaties en dat wil ik nog niet.

Groetjes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hé! Ik heb ook tubulaire borsten Ben je van België of Nederland? Ik woon in België en heb het geluk gehad dat de ingreep betaald werd door de ziekenkas. Heb 330 cc (anatomische) laten plaatsen voor de spier. Ik kom uit op een C geloof ik. (heb nog geen lingerie gekocht want ik moet nog 3 weken met een sport BH lopen) Maar ik had dan ook maar een 80A voor de ingreep. Ik heb echter geen monobloc hydrogel implantaten. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

Succes in ieder geval en ik hoop dat je er heel tevreden mee zal zijn!

Groetjes

Spannend hé! Ik heb ook tubulaire borsten Ben je van België of Nederland? Ik woon in België en heb het geluk gehad dat de ingreep betaald werd door de ziekenkas. Heb 330 cc (anatomische) laten plaatsen voor de spier. Ik kom uit op een C geloof ik. (heb nog geen lingerie gekocht want ik moet nog 3 weken met een sport BH lopen) Maar ik had dan ook maar een 80A voor de ingreep. Ik heb echter geen monobloc hydrogel implantaten. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

Succes in ieder geval en ik hoop dat je er heel tevreden mee zal zijn!

Groetjes

Heb je enkel littekens in je borstplooi of meerdere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

Ik zal na mijn operatie een verslag schrijven, echter zit ik nu een beetje met een dilemma. Ik krijg 295cc wat voor mij het maximum is wegens kans op nog ergere hangende borsten door het gewicht. Ik ben paar maanden geleden gestopt met de pil en had toen nog maar een slappe 75B over maar nu neig ik weer een beetje naar een 75C dus zit ik te twijfelen om 275cc te nemen omdat ik uit wil komen op 75D en met passen was 295cc echt een hele volle 75D/70E. Dus wat denken jullie? Ik twijfel echt heel erg want ik wil ze niet te groot! Ik ben maar 163 en ik vind 75D echt groot genoeg en wil ook niet dat ze meer gaan hangen.

Groetjes Rosinha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook maar 1.58 en krijg 305 en 320 CC. Twijfel ook veel over de maat, maar iedereen raadt me aan vooral niet kleiner te nemen. Nu kom ik wel van een A/B dus zal iets kleiner worden dan bij jou. Maar ook ik ben een ietsiepietsie bang dat het misschien te groot gaat worden. Toch zou ik te klein ook niet leuk vinden, dus ik laat het zo.

Waar laat jij het doen? En komen ze voor de spier? Spannend, het is al bijna!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Rosinha,

Waarom heb je besloten dat je grotere borsten wenst? Je hebt een prachtige maat en je bent echt nog piepjong! Als je borsten nu al te veel hangen voor je smaak... Dan wil je in de toekomst misschien een lift als je ze nu zwaarder maakt... Het spijt me als ik je in de war breng...

Als je er volledig achter staat... Dan: die 20cc maakt geen verschil. Kijk maar eens naar de afmetingen van de MH implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Wonka, ik snap de reactie ook wel en ik zag dat je in me ander topic hebt gereageerd. Ik ben sinds april ook 1 kilo aangekomen en ik ben gisterenavond ongesteld geworden dus misschien zijn mijn borsten daarom ineens ietsjes groter. Ik pas nog steeds 75B maar een kleine 75C staat niet meer zo open/ te groot als voorheen dus dat bedoel ik meer.

Ik heb ook heel lang zitten twijfelen over een borstvergroting vanwege mijn leeftijd en het geld dat het kost, nog steeds twijfel ik soms door zenuwen. Maar elke keer als ik in de spiegel kijk zit het mij zo dwars. Mijn moeder begrijpt het opzich ook wel maar ze vindt het niet nodig dat ik geopereerd wordt en zegt ook elke keer dat het reuze mee valt in vergelijking met vrouwen in Afrika die geen bh dragen...

Maarja ik doe ik voor mezelf, mijn leeftijd is juist ook iets waarom ik het nu wil doen en niet 10 jaar wil wachten. Ik ben nu jong en kan nog doen en laten wat ik wil en dalijk wil ik graag kinderen en hopelijk een vaste baan dan wordt dat toch lastiger...

Groetjes Rosinha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Layd K ja ik ben echt super zenuwachtig maar heb er ook super veel zin in! Mijn operatie datum is verzet van 22 naar 24 oktober. Ik moet half 11 aanwezig zijn en om half 12 begint het dan echt... weet je al waar je geopereerd wil worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Rosinha,

Ik snap het hoor! Ik heb ook "makkelijk praten". Als je zo klein bent als ik (70AA) is het makkelijker inleven voor de omgeving.

Nog een paar daagjes spanning en dan zit het er al weer op en ga je bezig me herstellen en beginnen met genieten!

Heel fijn dat je arts duidelijk is geweest over wat je zou kunnen verwachten... anders kan het zo'n teleurstelling worden alsnog.

Nog even volhouden met die zenuwen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ze en ben echt zo nieuwsgierig hoe ze eruit zien en aan de andere kant durf ik ook niet te kijken omdat ik bang ben dat ze niet zo zijn geworden als de bedoeling is

Hihi...

Vanochtend was ik al om half 6 wakker want mijn vriend moest er toen uit en ik was zelf ook klaar wakker. Ik nog een uur op forum zitten lezen of ik wel echt goede keuze heb gemaakt aan cc's enzo en ook tips en ervaringen gelezen om mezelf beetje te ontstressen haha. Mijn vader ging met mij mee omdat mijn vriend helaas zelf belangrijke afspraak had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus wij gingen er naar toe was vrij druk op de weg dus we kwamen om 10:35 aan. Toen moest ik wachten wachten wachten want liep helaas beetje uit met vorige operatie dus ik werd 12 uur opgehaald en ik 12:20 werd ik de OK ingereden. Ze hadden infuus algeprikt en wat bloed afgenomen. Ik was super zenuwachtig maar had in me hoofd gezet dat het zo voorbij is en ik voordat ik weet thuis op de bank/ in bed lig.

Eenmaal in dr OK kreeg ik vrij snel de narcose, de anesthesist zei neem maar een diepe zucht en dan spuit ik het er nu in..... DAT DEED ZEER!!! Ik kreeg echt pijn in mijn arm en de anesthesist zei het kan een beetje brandend gevoel geven en hij vroeg of ik het voelde, dus ik: ja het doet echt pijn en mijn arm verkrampte helemaal. Toen diepe zucht genomen en ik zei in me hoofd: ik ben zo weg... En toen was ik gelijk weg op het moment dat ik dat dacht xd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik wakker werd was ik erg verward en duizelig maar ik wist heel goed wat er gebeurd was maar voelde me verder prima. Ik zei gelijk dat ik mijn moeder en mijn vriend moest spreken en reikte met mijn hand naar me tas om me mobiel te pakken. De verpleegkundige zei dat ik even rustig moest doen en dat ik dat zo kon doen... Toen kwam me vader even binnen kijken en ging ik weer even verder rusten. Toen gelijk me telefoon gepakt en me me moeder geappt dat alles goed was en mijn vriend gebeld met mijn mega suffe hoofd, ik zeg ik ben net wakker en hij zei ja dat hoor ik xd haha nouja toen wel even traantje gelaten en gezegd tegen de verpleegkundige dat ik gewoon jammer vindt dat mijn vriend niet met mij mee kon en toen kreeg ik natuurlijk weer te horen dat ik rustig moest blijven... Ik moest ook heel nodig plassen maar ik moest wachten van de verpleegkundige maar ik was echt super ongeduldig. Ik vroeg hoe lang ik er nou eigenlijk al lag en ze zei: nog geen ander half uur... En ik dacht echt dat ik er pas een kwartiertje lag en ik nog vaag had meegemaakt dat ik de OK werd uitgereden maar niet dus haha

Nou een 3 kwartier verder had ik geplast en boterham en thee op en werd ik geholpen met aankleden. Ik vroeg wel of ik even mocht spieken dus in de spiegel stukje van de bovenkant mogen zien... De rest kan nog niet want moet even strak ingepakt blijven. Zag er echt HUGE uit maar komt denk door de zwelling en ik heb nooit vulling aan de bovenkant gehad en nu ineens wel!!! :D toen naar me vader/ lobby toe gegaan met die vervelende drains die elke keer tegen elkaar aan klinken en heel erg in de weg zitten met plassen maarja mijn vader vond het wel grappig en toen naar huis gereden. Pijnstillers in de auto genomen, moest eigenlijk thuis maar was erg druk op de weg dus we hebben er 2:15 over gedaan dus maar in de auto ingenomen.

Nu ga ik lekker slapen!! Ben benieuwd hoe ik me morgen voel maar ik zit nu al vol adrenaline want ik wil ze zien maar vind het ook zo eng!!!!!!!!!

Nou dat was het zo'n beetje haha... Owja en ik heb 305cc gekregen want 295cc hadden ze niet maar dr. Kappel zei dat het het verschil van een eetlepel is dus dat niks uitmaakt..

Bedankt voor alle berichtjes!

Groetjes Rosinha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de spier :) naar Zwolle is voor mij ook eigenlijk amper aan te reizen maar had echt zo'n goed gevoel op consult bij haar dus heb er toen bewust voor gekozen om niet bij anderen op consult te gaan want ik ben een ongelofelijke twijfelkont en dan kom 9 vd 10 keer toch weer uit op me eerst keus :P

Ben net wakker ik ga snel pijnstiller nemen want ik ben echt hartstikke stijf xd durf niet te bewegen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.