Ga naar inhoud

Rosinha : 24 oktober 2014 : Dr. Kappel : KEM Kliniek : Renswoude


Aanbevolen berichten

Ik had denk ik het onderwerp anders neer moeten zetten. Zoals bij de andere operatieverslagen. Weet iemand hoe ik dat kan aanpassen? Ik heb trouwens alles in delen geschreven omdat ik bang was dat alles in 1 keer weg zou zijn haha en wou niet alles overnieuw hoeven schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Rosinha,

Veel succes met jouw herstel!

Ik heb nu ongeveer dezelfde maat als jou en zou ook een volle D willen en bij mij spreken ze over 350 à 400 cc. Zo een verschil met jouw prothesen... Nu begin ik te twijfelen of ze bij mij dan niet te groot gaan uitvallen. Welke soort prothese heb jij gekregen? High profile? Bij mij spreken ze wel van moderate profile.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii Victoria,

Dankje!

Ik heb zelf monobloc hydrogel high profile en dan 305cc. Ik ben 163 en ik weeg rond 55 kg (schommel altijd beetje). Ik had gewoon een goed gevulde 75B en omdat ik niet zo groot ben verwachtte ik dat 300cc wel genoeg zou zijn voor 2 cupmaten. Ze zijn nu nog erg hard dus ik ga nog geen gewone bh passen. Ik denk wel dat ik nu uitkom op een D of een E maar aangezien iedereen zegt dat nep borsten er kleiner uitzien als echte hoop ik niet dat het een F is haha want dat vind ik te veel moeite met bh's shoppen. Ik ga me vanavond wel even op meten en dan laat ik weten wat mijn maten nu zijn, maar ik zal ook nog wel wat gezwollen zijn.

Ik vind het ook allemaal nog een beetje vaag want sommige mensen krijgen grotere borsten binnen 6 weken en bij andere slinken ze. Dus we zullen zien

Wat is jou lengte en gewicht? Want dat speelt ook een grote rol... Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik zal kijken of ik foto's van voor kan vinden want ik heb paar maanden geleden naakt fotoshoot gedaan voor een vriendin die zit op de kunstacademie. Want mijn borsten waren best wel gaan hangen. Nu niet meer zo, is meer een natuurlijke vorm dus beetje hang maar wel met volume zeg maar. Ik kan niet wachten wat het definitieve eindresultaat is over een paar weken/ maanden. en is het bij jou echt een vergroting of ook voor meer volume? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.58 en 52 kg en krijg ook die Monobloc Hydrogels. 320 rechts en 305 CC links. Ben heel benieuwd op welke maat ik ga uitkomen. Ik heb een 75A en mijn streven is een mooie volle C. Hoop dat dat het ook gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik 80C nu dus zal dan als de zwelling weg is op 75D uitkomen.. Dus klopt wel dan :D

Suus dat moet wel lukken hoor, lijkt mij tenminste... Ik kwam van 75B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii Victoria,

Als je van een B komt moet dat zeker wel lukken. Maarja er zijn altijd van die gevalletjes waar de cc's verdwijnen, gelukkig niet zo vaak! Krijg je voor of achter de spier? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii, ik heb nu lipoelastic maat L aan maar zit te twijfelen of deze op z'n wijdst of op z'n strakst moet, iemand ideeën? Eerste 2 is op z'n wijdst en laatste 2 op z'n strakst... Of toch gelijk een M aan doen?

Groetjes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roshina, ik denk dat je hem zo strak mogelijk moet doen, maar dat hij nog wel lekker zit. Weet je, ik heb nog gevraagd aan dr. Nio waarom je bij bijvoorbeeld de Parkkliniek een compressievest aan kreeg en bij het SLAZ niet, het is toch dezelfde operatie. Waarop hij antwoordde:

Het maakt niet zo heel veel uit wat er om de borsten gaat zolang u zich maar rustig houdt. Niet met de armen zwaaien of duwen of opdrukken of stofzuigen. Als u zich rustig houdt de eerste paar dagen is dat van veel groter belang dan of er nou een compressie vest sport bh of verband om zit. Dus sport bh is prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is denk ik ook zo.. Opzich ook wel logisch, maar mijn topje van de kliniek zat echt strak, was een soort elastische band en de lipo geeft wel meer ondersteuning maar voelt niet zo strak dus begon gelijk te twijfelen. De carefix Anna vind ik echt weinig ondersteuning geven, misschien heb ik em in een te grote maat..

Ik ga dalijk de M even passen misschien zit die beter en dan verkoop ik deze gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een L overgenomen van iemand maar daar verzuip ik in. Zowel in de breedte als in de omvang. Ik denk dat dat een miskoop is geweest, heb nu zelf 2 nieuwe M's besteld. Maar we zullen zien. Het is wel de bedoeling dat hij wat ondersteuning geeft natuurlijk. Ik zou gewoon kijken wat het fijnste zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dat zegt niks over de grootte, alleen over de projectie. Moderate profile is breder en platter. Dus als jij borsten hebt die ver uitelkaar staan of je brede borstkas heb of je borsten dichter bij elkaar wilt dan wordt dat meestal eerder gebruikt... Ligt ook aan het aantal cc's...

Ik ben geen professional ofzo maar dat is wat ik ervan begrepen heb

High profile is dat ze meer naar voren komen en meer volume boven op zover ik weet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.