Ga naar inhoud

Miranda80-03 : 12 januari 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Gast Miranda80-03

Aanbevolen berichten

hi chica!

ja hier gaat t ook prima! ben as maandag 3 weken PO. moet zeggen dat het echt goed gaat, op wat gevoeligheid na, vooral rechts. links heb ik echt geen last, totaal niets! voelt ook helemaal goed, alleen rechts heb ik wat meer last...

verder ben ik al 2 weken aan t werk, 1week was best ff zwaar, vooral bekaf als ik thuis kwam, en nu.... pppfff ik weet niet beter!!

as maandag mogen eindelijk de pleisters van mn littekens af! ben heeeeeel benieuwd hoe dat eruit ziet! ga dan meteen weer een 3weken PO foto's maken en zal ze erop zetten.

Oh grappig.. Bij mij is links juist gevoeliger.. Jeetje zo snel al weer aan het werk. Heftig zeg! Ik ben nog steeds gebroken na het werk. Maar goed dat zal vanzelf wel beter worden.

Jaa ik ben benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik las je berichtje over de martelband :)

Maar volgens mij is de intentie dat die vervelend moet zitten. :) Misschien moet je hem dan wat strakker aantrekken. Waarschijnlijk zakken je borsten dan wel. Ik heb zelf ook nog wel wat zakken te doen.. Maar ik ben van mening dat dat ook zonder die band kan aangezien genoeg mensen het helemaal niet krijgen. En ik ga op het advies van mijn pc af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Ik las je berichtje over de martelband :)

Maar volgens mij is de intentie dat die vervelend moet zitten. :) Misschien moet je hem dan wat strakker aantrekken. Waarschijnlijk zakken je borsten dan wel. Ik heb zelf ook nog wel wat zakken te doen.. Maar ik ben van mening dat dat ook zonder die band kan aangezien genoeg mensen het helemaal niet krijgen. En ik ga op het advies van mijn pc af ;)

jouw pc zegt dus dat ie gewoon na 4 weken afkan?? hhhmmm is toch ook geen touw meer aan vast te knopen al die andere dingen die de pc zeggen.... maar goed, ik ga m iets langer en strakker dragen, kijken over 3 weken of ik dan wat meer resultaat zie.

wat heeft jouw pc gezged over littekencreme? ga jij dat over je littenes smeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.