Ga naar inhoud

Miranda80-03 : 12 januari 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Gast Miranda80-03

Aanbevolen berichten

Gast Miranda80-03

Whaat, tot maart al vol :P doet ie goed!

Whaat, tot maart al vol :P doet ie goed!

ja echt he!!=) had gevraagd voor januari, maar helemaal vol! 20 stuks per week doet hij. Maar heb ook gehoord dat er ook wel wat uitvalt, ik sta op de w8lijst, mocht er een plekje eerder vrijkomen, bellen ze me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Miranda80-03

eeeh, nee, ik bedoel dus 20 paar per week, 5 vrouwen op 1 dag, opereert niet op woensdag...;);)

20 stuks..woow drukke man haha :5:

en dat in 4 dagen EN nog de consults!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad dan best veel..

Heeft ie in elk geval heel veel ervaring..

Ik vroeg me nog af..Wij hebben hetzelfde gewicht en lengte en voorsituatie. Ik heb 410cc gekregen. Draag nu 75f. Hij adviseert jou 600+ toch? Zei hij ook waar jij dan op uit gaat komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Dat is inderdaad dan best veel..

Heeft ie in elk geval heel veel ervaring..

Ik vroeg me nog af..Wij hebben hetzelfde gewicht en lengte en voorsituatie. Ik heb 410cc gekregen. Draag nu 75f. Hij adviseert jou 600+ toch? Zei hij ook waar jij dan op uit gaat komen?

nee, heeft niet precies verteld waarop ik zal uitkomen. hij zei alleen 600cc, kan ook 590 of 625 zijn, zou hij tijdens operatie beslissen. had voorbeeld fotos meegenomen wat ik mooi vond, heb gezegd dat ik wel minstens DD/E wilde. hij heeft daarna ook mn borsten bekeken en opgemeten, maar ik denk dat ik door mijn sporten ook behoorlijk wat borst ben kwijtgeraakt. ik draag nog wel b75, maar die bh's zijn vanaf de binnenkant nog "leeg"... dus ik denk zelf dat mij borsten kleiner zijn, maar ik durf ze niet op te laten meten in een winkel, denk dat als ik hoor dat het nu een A is, ik bij dr. plovier naar binnen ren en er niet meer uitga totdat hij ze heeft gezet!!! hahahahahahahah, maar goed, ik heb mijn datum staan, hoop alleen dat het wat eerder wordt. we zullen het zien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!!! 600 je hebt zelfde.lengte en gewicht als mij dus erg benieuwd hoe het bij jou wordt.. ik heb zelf 400 genomen maar achteraf had het misschien wel ietsje groter gekund.. maar ben pas op week 4 dus mijne moeten ook helemaal vormen... Misschien ooit als ik ga wisselen dat ik voor groter ga;) hahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Wauw!!! 600 je hebt zelfde.lengte en gewicht als mij dus erg benieuwd hoe het bij jou wordt.. ik heb zelf 400 genomen maar achteraf had het misschien wel ietsje groter gekund.. maar ben pas op week 4 dus mijne moeten ook helemaal vormen... Misschien ooit als ik ga wisselen dat ik voor groter ga;) hahahha

ja ik ben ook zeer benieuwd!! maar vlg mij ligt het ook aan wat je dus vooraf hebt. plovier heeft wel gezegd het echt lang de tijd te geven voordat je echt het resultaat zal zien. t is zo jammer dat je niet kan proberen/passen van te voren, ik heb nl ook geen idee wat het voor mij zou kunnen betekenen die 600, maar als ik dus zeg hoe groot ik ze wil en voorbeelden meeneem, dan zal het toch wel in die richting zijn?? ik was trouwens eerst op consult bij beaucare, en die gaven me450cc als optie.... maar ik had daar niet zo'n god gevoel als bij Be-clinic.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Miranda80-03

nee, geen pasprothese gehad, maar ik weet het eerderdan verwacht!! ik kon pas 23 maart, nu hebben ze me vrijdag gebeld dat ze een afzegging hadden op 12 januari!!! dus vandaag nog 7 weken en dan heb ik ze!! zo gaat de tijd echt snel!! na alle drukte van december, heerlijk in de chill naar mn operatie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gesprek met plovier zal niet veel doen aan je keuze denk ik.

Dat is vrij kort. Ik heb voor hem gekozen op basis van dit forum en korter bij huis dan bv. Demeyere.

Jezelf goed verkopen tijdens een gesprek is nog geen mooie borsten maken.

Bv bij nelissen kwam ik buiten met een wauw gevoel, hier laat ik het doen.

Maar bekijk zijn foto's maar eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Victoria , ik ga me laten behandelen door Dr Lagey , ze is idd wel duurder maar het is niet aan de lopende band , ik heb 100 % vertrouwen in haar , mijn bv zal plaatsvinden op 12 januari (weeral verschoven) maar ik had schrik van 2 narcoses zo dicht op elkaar dus nu BWC op 2 dec en Boobies op 12 januari ... begin wel te trillen voor de buikwandcorrectie .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Victoria , ik ga me laten behandelen door Dr Lagey , ze is idd wel duurder maar het is niet aan de lopende band , ik heb 100 % vertrouwen in haar , mijn bv zal plaatsvinden op 12 januari (weeral verschoven) maar ik had schrik van 2 narcoses zo dicht op elkaar dus nu BWC op 2 dec en Boobies op 12 januari ... begin wel te trillen voor de buikwandcorrectie .

groetjes

Hopelijk ben je op 12 januari al een beetje hersteld :(. De narcoses volgen nog snel op elkaar, niet?

Gefeliciteerd met jouw datums ;).

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej victoria! Ik ga ook bij Danau. Mijn operatie is verplaatst naar 24/12( fijne kerstavond wordt me dat!) maar ik kon niet anders.

Normaal was het bij Van Zele, dus nu ga ik je zeker blijven volgen! Want heb met Danau nog geen enkel contact gehad, en dat schrikt me wel een beetje af. Ik hoop dat alles goed komt :)

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Miranda, bij plovier moet je lang wachten. Dacht dat het nu al tot 23 maart ofzo was.

Ik heb ook 4 maanden moeten wachten

Hi Belgium!

klopt! ik stond ook op 23 maart! was de eerste plek, maar ben borige week gebeld dat ik al 12 januari kan omdat er een uitvaller was.... :):) ik ga dus gewoon toch volledig voor Plovier! bij hem heb ik zo'n gesprek gehad, waarvan ik dacht JA! dit gaat m worden! en dat gevoel had ik bij beauvare niet. 2 vriendinnen van mij waren ook bij Plovier. Heb zijn werk uitgepluist op internet, ook de klachten. daarna uiteindelijke keuze gemaakt! ik zeg nog 6 weken en dan BAM!! new boobies!!!! :):):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Miranda80-03

Dames, nog ruim 1 week en dan is t bij mij zover! My new girls! Ben bijna in staat om geboortekaartjes te maken voor deze dag!!:) hihihi,

Maar ff zonder grap, ik weet dat ik ergens op dit forum een checklist heb zien staan met dingen die je het beste van te voren gedaan kan hebben/klaar moet leggen. Maar ik kan deze helaas niet meer vinden. Kunnen jullie mij daar nog aan helpen!?!? Zou echt heel fijn zijn!!!!

Tnx!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik lees net dat je al heel snel mag. Dat is helemaal geweldig!

Ook zie ik dat je nog helemaal geen "officiële" titel heb gekregen? Dat ga ik gelijk even voor je regelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Ho esma! Tnx! Het is echt heel spannend! Nog 11 daagjes... Heel snel!!

Eehh "officiële" titel? Wat is dat en waarvoor?

Weet jij toevallig waar de checklist staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen die een datum heeft staan krijgt een titel met naa, datum en door wie de operatie zal worden uitgevoerd. Deze is ook bij iedereen hetzelfde zo is het makkelijke vinden voor iedereen. Dit topic is dat gelijk een vast topic waar je "alles"over je jou bv neer kunt zetten. Als je straks je operatie heb gehad is het ook leuk om evt een verslagje hier te plaatsen. Is voor iedereen leuk om te lezen, want we leven hier ook met elkaar mee natuurlijk ;)

Ik weet niet welke checklist je precies zoekt maar hier http://www.borstenforum.com/forum/11-algemene-informatie-over-borstvergroting/ kun je veel vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

tnx esmiralda!! ik ga daar ff rondneuzen of ik de checklist kan vinden.

wat leuk zeg! die topic. ik ga daar zeker verslag uitbrengen als het eenmaal zover is, de tijd gaat nu echt snel! SPANNEND!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.