Ga naar inhoud

Miranda80-03 : 12 januari 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Gast Miranda80-03

Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Miranda

Dr Plovier is natuurlijk al een hele goede keuze. Ikzelf ben bij Dr de Meyere in Gent geweeest, ook een zeer goede arts. Verder als je uit NL komt, kan je er ook eens over nadenken om naar Nio te gaan Slaz Amsterdam), ook hele mooie resultaten hier. Deze zijn allemaal in de prijsklasse van 3000, en 3100 euro.

Succes met je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

dames, bedankt voor jullie berichtjes. eindelijk even rustig de tijd om een verslag te schrijven.

vanmorgen om 0645 @ de kliniek. alles administratief verder afgehandeeld. daarna naar mn prachtige kamer. daar badjas en slippers gekregen. dr plover kwan na ongeveer 15 minuten alles aftekenen en fotos nemen. hij dat hij over ongeveer 30/45 minuten ging starten. de anasthesist zou me komen halen. samen met mijn man gewacht tot ze kwam, ondertussen heerlijk filmpje gekeken, ik was echt nog steeds relaxed en niet zenuwachtig. mn man was zenuwachtiger!! en daarwas. de anasthesiste.... allerlei vragen weer beantwoord, toen zei ze: nou daar gaan we dan....

toen dacht ik: oh, t gaat gewoon ECHT gebeuren!! mn man een dikke zoen gegeven, en huppa naar de ok. daar mocht ik op hetbed gaan liggen, narcose prik in mn arm, vlak daarna een maskertje en weg was ik!!

ik werd pas weer wakker op mn kamer, in mn badjas met de bh en martelband. poeh! wat had ik het warm!! de verwarming van het bed stond ook nog aan.... ik was toch nog best half versufd, want volgens mijn man wilde ik mn badjas uitdoen, maar. mocht niet van de zuster... hihihhii, en ik zei tegen mijn man: gefeliciteerd met de tweeling!!!! hahhaahhahahahaha, hij dacht echt: die is gek!!

daarna nog heerlijk2 uur mn roes uitgeslapen, een glaasje cola gekregen (tegen midselijkheid). af en toe geprobeerd op te staan, ging pas goed na 2e x. we hebben de medicijnen van de zuster gekregen, ik ben aangekleed, en toen de auto in weer naar huis. nu lig ik heerlijk in mijn bedje!! moet zeggen dat de pijn meevalt, zolang ik maar wel mn pillen inneem.... woesndag mag ik een korte douche nemen, dan mag de bh even af, ga dan ook fotos maken. oh trouwens, er zit 605cc dual plane, high profile in.

ik hoop datik nu een heerlijke nacht tegemoet ga!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt toch allemaal onwijs prima!!! Nu op naar een goed herstel.

Gefeliciteerd met je boobs!! Nog genoten van je avondje Brussel?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Oh proficiat ! Bij jou is het dus ook al gebeurd , geniet lekker en hopelijk heb je niet teveel last xx

ja, ik heb ze ook! 605 cc dual plane, high profile, ik lees in je ondertekst dat jij ze ook hebt? gefeliciteerd! waar heb jij het laten doen en hoeveel heb je gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Hoi Miranda

Dr Plovier is natuurlijk al een hele goede keuze. Ikzelf ben bij Dr de Meyere in Gent geweeest, ook een zeer goede arts. Verder als je uit NL komt, kan je er ook eens over nadenken om naar Nio te gaan Slaz Amsterdam), ook hele mooie resultaten hier. Deze zijn allemaal in de prijsklasse van 3000, en 3100 euro.

Succes met je zoektocht.

bedankt voor de tip Margriet..... mocht ik ooit een wissel willen, dan zal ik daar naar kijken,,,,, :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Dat klinkt toch allemaal onwijs prima!!! Nu op naar een goed herstel.

Gefeliciteerd met je boobs!! Nog genoten van je avondje Brussel?

X

jazeker! heerlijk uiteten geweest @ hardrock cafe, gewandeld door de stad, en natuurlijk overheerlijke chocolade voor thuis meegenomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Miranda, ik heb het laten doen in Medipolis door Dr Lagey (vrouw) xx

hoe gaat het nu met je?? kom je de nachten goed door? veel pijn of valt het mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mirande,

het gaat super goed met me , neem zelf al paar dagen geen pijnstiller meer , heb wel warme gevoel aan borsten en wat jeuk, maar ik denk dat het aan de sport-bh ligt ... en ben al bij Hema gaan kijken en is zelfde materie , voor één van kwaliteit vind ik niet onder de 89 euro , en dat is wat teveel van het goeie :-) ...pff ;, Polyester hou ik niet van ... tegenwoordig is alles in polyester en voor katoen betaal je stukken van mensen !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Mirande,

het gaat super goed met me , neem zelf al paar dagen geen pijnstiller meer , heb wel warme gevoel aan borsten en wat jeuk, maar ik denk dat het aan de sport-bh ligt ... en ben al bij Hema gaan kijken en is zelfde materie , voor één van kwaliteit vind ik niet onder de 89 euro , en dat is wat teveel van het goeie :-) ...pff ;, Polyester hou ik niet van ... tegenwoordig is alles in polyester en voor katoen betaal je stukken van mensen !

xx

jeetje!! dat is al snel dat jij geen pijn stillers meer neemt!! heb je smorgens na het slapen dan niet nog een "stijf" gevoel? als ik 8 uur in dezelfde houding lig, heb ik best last hoor! ik neem ook nog steeds braaf iedere 4 u mijn medicijnen...ik heb gelukkig geen jeuk aan mn borsten, geen last van de polyesther, maar ik denk niet dat ik al zonder pjjnstillers kan......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je dames!

Leuk verslag om te lezen.

Ook ik heb lang geslikt hoor.

Ga me ditmaal weer lam slikken,

langlevedepijnstilling :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Gefeliciteerd met je dames!

Leuk verslag om te lezen.

Ook ik heb lang geslikt hoor.

Ga me ditmaal weer lam slikken,

langlevedepijnstilling :P

Dank je wel hoor!! Ben er blij mee!

Ik kan zeker nog niet zonder pijnstiller, vooral smorgens niet, overdag gaat nog wel....

Jij veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heej meis..

Ja gaat allemaal heel goed met me.. Alweer ander halve week aan het werk en dat gaat prima eigenlijk. Nog wel steeds erg snel moe. Je zou dan zeggen dat ik in de nacht wel lekker door kan slapen, maar niks is minder waar :) Ben nu een beetje in een fase dat ik telkens op mijn buik wil rollen en me dan ineens bedenk uhm.. misschien is dit nog niet zo verstandig of mag het nog helemaal niet.

Volgende week kan ik eindelijk mijn martelband ritueel verbranden! :)

Hoe gaat het nu met jou? Ook alweer Dik 2 weken geleden voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

hi chica!

ja hier gaat t ook prima! ben as maandag 3 weken PO. moet zeggen dat het echt goed gaat, op wat gevoeligheid na, vooral rechts. links heb ik echt geen last, totaal niets! voelt ook helemaal goed, alleen rechts heb ik wat meer last...

verder ben ik al 2 weken aan t werk, 1week was best ff zwaar, vooral bekaf als ik thuis kwam, en nu.... pppfff ik weet niet beter!!

as maandag mogen eindelijk de pleisters van mn littekens af! ben heeeeeel benieuwd hoe dat eruit ziet! ga dan meteen weer een 3weken PO foto's maken en zal ze erop zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Hoi

Heb eens een vraagje, die band hoelang moet je die omdoen?

Zou 2 weken verlof nemen, maar ben bang als ik terug ga werken dat je die band dan ziet zitten onder de kleding? Of is dit geen probleem?

Hoi!!!

Ik heb een zwarte band gekregen, die moet 4 weken omblijven. Ik heb veel zwarte truitjes, die kan je erover doen. Je zal net een randje zien, maar als j een sjaal of iets omdoet, valt het niet eens op! Ik heb de eerste week met sjaal gelopen en 2e week d8 ik: FUCK IT dan zien ze maar m'n band, maar t is echt nog steeds niemand op gevallen. Waarschijnlijk ook omdat ik zwarte truitjes draag.

Ga jij ook bij Plovier??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga ook bij plovier, alleen ng afspraak maken

Ik draag veel zwart, dus dar zal dan wel in orde komen met die band, je moet hem toch ovover de sportbh dragen , dus onder de kleding, met kleding tot hoger dicht is vanboven zie je het dus niet, of met een losse bloes ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.