Ga naar inhoud

Hoe ziet jullie dag er uit Mét kids en je mag Nièt tillen?!


Aanbevolen berichten

Na een week autorijden durf ik niet te zeggen , in mijn papieren staan 2 wk..

Oke dus als je je armen over je hoofd doet voor kleding is geen groot probleem..

Dan moet ik nog maar wat makkelijke broeken aanschaffen zonder knoop haha

Qua eten koken: kan je wel een glazen pot opendraaien de eerste dagen ? En lopend boodschappen doen moet ook wel lukken toch , alleen dan zit ik weer met de buggy die ik moet drukken (-->drukken/duwen valt ook onder tillen , of 'mag' dit wel gewoon?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb na 5 dagen 6 potten pastasaus opengedraaid, ik voelde het wel maar heb er verder niet echt last van gehad (er heeft ook niemand tegen me gezegd dat dat niet mocht), de buggy heb ik de eerste 2 weken helemaal niet geduwd maar ik ben wel vanaf de 3e dag (naar de winkels) gaan wandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6potten?! Haha een groot eters gezin?

Gister kelly en dan vandaag al alleen met een baby? Respect! Maar hoe doe je dat met tillen? In/uit bed?

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

grrr ik heb zo'n spijt echt een Kelly actie, heb die kleine uit bed getild.. en teveel gedaan.. nu afgezworen het niet meer te doen.. heb het idee dat de hechting op mijn tepel er uit is want zie een spleet.... grrr wat voeel ik me dom!!!! en ik maak me al zo snel zorgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel wat handige tips voor bij gekomen, en zo te zien ben ik dus niet de enige die niet onder tillen uitkomt ...

Hebben jullie idd nog ideeën voor koken? Wat kan je van te voren al makkelijk maken en in de diepvries doen? Kan toch ook niet op magnetron maaltijden gaan leven haha...

En dan nog kleding, als je je armen dus 6 wk niet omhoog mag doen, wat voor kleding draag je dan? Alleen maar vesten?

Barwire : 6 kids? Sodeju, respect voor jou, en dan ook nog 3 kleinen, hoe doe je dat? Haha vind 2 al druk genoeg

Hahaha,ja is met momenten wel lekker druk maar dat ben je snel gewoon,scheelt ook wel dat ik lieve brave behulpzame kids heb,ik ken er andere....:-)

Maar,zes is genoeg hoor...haha...echt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Proudmom hoe is het je afgegaan de laatste weken? Met je kleine kiddie, niet moge tillen enz??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,ja is met momenten wel lekker druk maar dat ben je snel gewoon,scheelt ook wel dat ik lieve brave behulpzame kids heb,ik ken er andere....:-)

Maar,zes is genoeg hoor...haha...echt!!!

Hoe oud zijn je kids barb? Is je buik nog vrij strak gebleven? Ik heb 2 gehad maar die buik is nog niet weer als wat het was helaas.... Sportschool ben ik er te lui voor hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud zijn je kids barb? Is je buik nog vrij strak gebleven? Ik heb 2 gehad maar die buik is nog niet weer als wat het was helaas.... Sportschool ben ik er te lui voor hahah

Ik heb geluk gehad met dat,kheb vrijwel geen buik en niks geen enkele striem...

Heb me wel altijd ingesmeerd met olie of creme...

En,ik doe men sit ups...

En uiteraard goeie genen he...van men moeders kant...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op dag 19 PO.

Zoontje van bijna 3 jaar.

heb hem al van te voren alles aan geleerd, zoals staand/of op de grond verschonen, zelf ze truitje uit doen of bukken om een truitje aan te doen, zelf in de auto klimmen in zijn auto stoel, peuterbed waar hij zelf in en uit kan, klein stoeltje voor aan de salon tafel zodat hij daar aan kan eten.

gelukkig heeft hij al leeftijd dat hij veel zelf wil doen en dit nu goed uit komt :)

van de week wel in paniek hem op getild, omdat hij met zijn vingers tussen de deur zat. Was actie reactie, daarna gelijk op de grond gezet en hem al zittend getroost.

het is even behelpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo barb, de jongste 7mnd, dan kom jij wrs ook niet onder tillen uit,of wel?

En ook nog geen buik eraan over gehouden wat een geluk!! Elke dag situpps?

Ik doe wel vaak buikspieren en benen/billen , maar schiet er vaak bij in..

Nieuweling: 3 jr is idd nog weer makkelijker om dingen uit te leggen ,en kan idd al wat zelf.

Mijn jongste is 10mnd, maar dat word nog afzien 6 week denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo barb, de jongste 7mnd, dan kom jij wrs ook niet onder tillen uit,of wel?

En ook nog geen buik eraan over gehouden wat een geluk!! Elke dag situpps?

Ik doe wel vaak buikspieren en benen/billen , maar schiet er vaak bij in..

Deze week is men man thuis,kheb nog geen één keer moeten tillen..

Vanaf volgende week is het wat anders,dan ben ik alleen thuis met de twee jongsten...

Sit ups normaal elke dag,nu even niet uiteraard...:-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zolang je man er is, kijk je wel uit natuurlijk,maar na 1,5 week moet je dus ook wel tillen..? Wat zei je pc daarvan?

Elke dag, en dat met 6 kids,respect hoor,

Ik met 2, ben allang blij als het savonds rustig is en ik na 20hr languit op de bank kan..whaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 2 dagen PO en ik heb nog wel een aantal daagjes hulp, dat ik de kleinste (1,5) niet hoef te tillen. Maar voelde me vandaag alweer zo goed dat ik al veel zelf kan. Broeksknoop dichtdoen geen problemen mee gehad. WC doortrekken, deuren openen, gaat ook allemaal prima. Soms even met twee handen. Oudste van 10 en middelste van 4 kunnen al veel zelf en mij ook goed helpen. Kleintje vindt het wel raar dat ik hem niet til (ik til hem normaal heel vaak), hij strekt zijn armpjes steeds naar me uit. Maar dan hurk ik bij hem en knuffelen we even en dan lopen we gewoon samen. In en uit zijn bedje wordt een probleem als ik alleen met hem thuis zou zijn, de rest zou wel lukken. Maar in een uiterst geval bel ik gewoon iemand in de buurt (buurvrouw ofzo) of ze even komt. Tot nu toe weinig problemen ondervonden van de borstoperatie, had het allemaal veel erger en extremer verwacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Plovier mocht het,maar niet lang...dus van zen bedje zen park in...hij kan gelukkig zelf wel zen flesje leeg eten en zen park is hoog genoeg om hem daar te verschonen...dus als men dochter hem s'morgens al ff in zen parkje legt moet ik hem in principe niet tillen,juist voor zen patatjes even rechtop zetten...

En men zoontje van twee is heel zelfstandig al,moeten enkel een paar spijlen uit zen bedje halen,dan kan hij er zelf uit...

Geloof me...ik ben s'avonds ook blij als ze in hun bedje liggen te dromen hoor....haaaaa...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ff voor de duidelijkheid, die kleine eet al patat ? En wat is een park? Dat is hier een stuk gras met bossen en evt een vijver ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa suus hoe is het mogelijk he, sommigen zijn dagen k.o als je dat lees, en jij doet 1 dag po bijna alles weer, zelf je broek enz omhoog.,, super!!! Zou haast denken dat ze voor de spier zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha L-Girl, mijn gedachten :45: Grappig dat Vlaams vs Nederlands af en toe :)


Nou echt he??? Zou hij ze niet stiekem toch voor de spier hebben gedaan? Ze zitten ook zo dicht op elkaar! Is ook wel gek voor DP. ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ff voor de duidelijkheid, die kleine eet al patat ? En wat is een park? Dat is hier een stuk gras met bossen en evt een vijver ;)

Ow hahaha...patatjes zijn bij ons aardappeltjes..hij krijgt echt nog geen frieten hoor :45:

en een park is een box..of hoe noemen jullie dat juist?

Zo grappig die verschillen met belgische benamingen en die van jullie...hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.