Ga naar inhoud

joyce1988 :15 oktober 2014 : Dr. Staudt : Kliniek Bloemingdeal


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Heemskerk de waterrakkers?

Ik heb wel wat vriendinnen in omgeving Den Haag zal.wel even vragen of hun hun ogen en oren open houden op de praktijk betreft werk:)

Dank je! Super lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meiden...ik word zo gek van mezelf

Vandaag mijn pc gemaild

Twijfel nu toch om.misschien 400 te nemen die zijn namelijk wat breder 0.5cm en hoop met deze dat ze iets iets dichter bij elkaar komen.

Heb alleen geen reactie terug en maak.nu mezelf helemaal gek:(

Pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoop ik ook maar op vrijdag werkt ie volgens mij in het rkz dus weet niet of hij dan zelfde mail heeft:(

Anders dus pas volgende week en weet niet hoelang ze die siliconen van te voren nog kunnen bestellen of dat ze op voorraad zijn;(

Anders bel ik morgen wel naar de kliniek Hoe dat zit:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ik ben nog niet zo thuis op dit forum maar krijg ook in non bv bij dr staudt in kennemergasthuis.

Ik ben ook al weken aan het twijfelen hoeveel cc.

Begon met 300 cc eurosiliconen 80% fill high profile. Maar nu ik beetje ah passen ben met zakjes meel, begin ik er al aan te wennen. En omdat ze dual plane worden geplaatst ben ik bang dat ze kleiner uitvallen. Nu kan ik ook kiezen voor 350cc of 375. Het is zoooo moeilijk in te schatten hoe groot ze nu worden. Wil ook niet te groot maar ook zeker niet te klein. Oefffff ik weet t ff niet meer.

Joyce ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden en je ervaring en gevoel er bij.

Hoop meer van je te kunnen zien op het forum.

Misschien helpt het in mijn keuze. Vind het zooooo spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn niet de eerste de beste pc's, onze pc's hebben echt goed verstand van hun werk. Vraag gewoon wat het maximale, natuurlijkste is. Bij mij past er echt niet meer dan 375, anders worden ze te breed en zitten ze onder m'n oksel.

Zij geven echt goed antwoord, vraag goed na, zonde als je spijt krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij vond 375cc ook mooiste volgens mij kwa breedte bij mijn borst. Hii zei dat 400cc een stuk groter zou worden maar ik twijfelde tussen 350 en 375 dus 400 is verder niet echt ter sprake gekomen...

ga morgen even bellen benieuwd wat ze zeggen!

Thanx voor jullie steun meiden:)

Sara77 ik Heb je een privé bericht gestuurd:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha doe je goed!

Dat is wel echt een hele goeie om gewoon dan te kijken wat t mooiste is. Qua projectie scheelt t echt heel weinig, ze worden alleen zo veel breder.

Ben echt zo benieuwd naar jouw resultaat x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop dat hij ermee instemt:)

Heb van een meisje die in december is geopereerd bij hem gister foto's ontvangen Hoe het is geworden nu

Zij had 350 in de ene borst en 375 in de andere en vind ze echt super mooi gezet! Ben dus sowieso blij dat ik voor deze kliniek ben gegaan resultaten zijn mooi:) als hij dinsdag instemt om ook die andere te bestellen ben ik helemaal een tevreden mens:)

Ik heb gister geprobeerd foto's op te laden van het passen maar het lukt me niet vanaf me mobiel:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahhah ik heb mezelf beloofd geen twijfels meer te hebben ik vind 375 mooi maar sommige foto's klein uitvallen dus speel save 400....

En weet je je went er toch wel aan;)

En het ligt er gewoon heel erg aan wat je aanhebt. ...

Bij de helft van me shirtjes valt het hartstikke mee helemaal met winterkleren. ..

Dus als het straks zomer is ben je gewend en vind je het hartstikke mooi;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk! Plus wat is nou 25cc! Bijna niks. Maar had het er ineens benauwd van! Hahahaha zullen wel.de zenuwen zijn! Net gebeld of er al een tijd bekend was. Moet me om 08u melden in kliniek Heyendael. Nu echt vlinders in mn buik!! Straks hotel boeken. Ook alles voorbereiden voor de kids die dan gaan logeren. Is ook gelijk de eerste keer dat de jongste gaat logeren. Echt extra spannend dus!

Weet jij al een tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.