Ga naar inhoud

joyce1988 :15 oktober 2014 : Dr. Staudt : Kliniek Bloemingdeal


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb een account voor mijzelf aangemaakt omdat ik 15 oktober geopereerd wordt en het allemaal toch wel erg spannend vind.

Al jaren twijfel ik om een borstvergroting te doen, maar uiteindelijk toch de grote stap gezet.toen ik bij het intake gesprek de protheses ging passen had ik echt het gevoel dat mijn lichaam er voor het eerst echt vrouwelijk uit kwam te zien! Ik was zo blij toen ik weer naar huis ging:)

Alleen hoe dichterbij we komen, hoe meer ik begin te twijfelen betreft de maat.

Ikzelf ben 1.72m lang, weeg 59 kilo en heb maat 70b.Tuurlijk wil ik grotere borsten maar het moet niet to much worden bij mijn lichaam, ik wil wel dat het me staat..

Ik twijfel tussen de 350cc high profile van eurosilicone en 375cc high profile. Nu ben ik weer op consult geweest en dr. Staudt zegt dat het verschil echt nehil is. Allebei even breed alleen projectie verschil van 0.2cm. Nou waar praten we over denk je dan? Neem voor je eigen gevoel de grotere als je twijfel is in advies want je went eraan en vaak hebben vrouwen na afloop spijt dat ze niet groter zijn gegaan....

Alleen lees ik op het forum allemaal verhalen over 85% gevuld (dat zijn die van mij) of 100% gevuld. Waar bazeren jullie je keuzes op? Of hebben jullie nog tips voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Joyce1988,

Ik ken het dillema! Mijn bv is 13 okt. Ik ga voor de 425cc mentor rond dual plane. Ik ben ook 1.72m en weeg 63 kg (kleine a cup). Ook ik heb lang getwijfeld over de maat. Maar aangezien ik hier op dit forum vaak lees spijt te hebben niet voor meer cc te zijn gegaan, denk ik dat ik wel goed zit. Had eerst 375cc in gedachte. Maar na wat passen toch op meer uitgekomen. Daarna weer de angst gehad dat het te groot zal zijn. Maar vertrouw maar op mn pc dat het bij mn lichaam past en aan mijn wensen zal voldoen. Plus met dual plane schijn je ook nog wat cc's te " verliezen" .

Maar blijft absoluut mega spannend!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden,

Ik wordt zelf op 16 oktober geopereerd door dr. Paris Melis . Hij werkt samen met dr. Staudt in die kliniek, ik wordt alleen zelf in het rkz geopereerd.

Ik ben zelf 1,75 en 58 kg. Dus ook slank en lang, mijn borst kas is erg smal rn het maximale wat bij mij kan is 375 cc, ik krijg ronde protheses en hp.

Ik zou als ik jouw was voor de 375 cc gaan.

Heel veel succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Wat ontzettend fijn dat jullie reageren...

En onze datums liggen dicht bij elkaar dus straks kunnen we de pijn delen;)

Ik kon idd ook in rode kruis maar door de herfstvakantie ga ik nu in Kennemer gasthuis Zuid

Hebben jullie enig idee wat voor cupmaat jullie krijgen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop op een kleine D, maar de pc zegt dat het erg moeilijk te zeggen is.

Ik ga even vriendjes met jullie worden. Zo kan ik jullie goed in de gaten houden :-)

Heel veel succes met de zenuwen XD

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Joyce, ik zou echt op je eigen gevoel af gaan als ik jou was. Misschien kun je nog een keer passen?

Heel spannend he? Ik ben juist bang dat ze te groot uitvallen terwijl ik voor 290 cc ga. Het moet gewoon in een keer goed voelen.

Zijn jullie ook zo nerveus? Ik ben er iedere dag mee bezig en bedenk me steeds wat ik precies moet verwachten en hoe ik er straks uit zal zien. Zo raar om straks borsten te hebben en niet steeds een push up aan te willen doen als je in je t shirt rond loopt. En dan straks in de zomer gewoon zonder gene in je bikini ;).

Ik wordt trouwens de 14e geopereerd. We gaan duimen voor elkaar he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja pffff de zenuwen heb ik al vanaf mijn 1ste consult hahaha!

Het klopt inderdaad dat de maat vaak wel groter is, maar t oogt kleiner dan met natuurlijke borsten! Ben zoooo benieuwd! We duimen zeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!!!! We gaan zeker duimen voor elkaar!

Vriendin van mij had eerst 350cc geplaatst maar heeft deze laten vervangen voor 650 cc

Ze vond de 350cc te klein en heeft ze als aandenken mee naar huis genomen.

Ik heb deze nu dus thuis liggen zodat ik die af en toe kan passen...klinkt gek en natuurlijk vallen ze dan nog kleiner uit maar dan heb ik een beetje een idee....

In shirt vind ik het hartstikke mooi maar ben bang dat het in bikini te groot wordt...

Waarom weet ik eigenlijk niet:(

Het is gewoon een gek idee dat het straks mijn eigen borsten zijn en dat ik idd geen vulling of push up meer nodig heb..

De zenuwen worden elke dag erger!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet waarschijnlijk mijn datum verplaatsen, mijn collega moet een knie operatie en is 7 weken weg:-( en een van ons moet aanwezig zijn. Hoop zo dat ik toch nog snel aan de beurt kan zijn, alles is betaald en wil echt niet met de feestdagen!

Ik blijf jullie uiteraard wel volgen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je al zo snel aan de beurt bent!

Ik pas je titel even een beetje aan zodat hij gelijk is met die van de andere en verplaats dit naar operatieverslagen.

Na je operatie kun je hier evt ook eeb verslagje neerzetten als je dit zou willen.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanaf vandaag werkloos. Had een jaarcontract dat door de bezuinigingen niet is verlengd. Hoop natuurlijk snel ander werk te vinden, maar kan de eerste paar weken wel herstellen en ondertussen door solliciteren.

Ik werkte in de kinderopvang en daarvoor in de zorg. Rot bezuinigingen! :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh!!! Wat ontzettend vervelend voor je! Hoop dat het allemaal snel gaat lukken met een nieuwe baan vinden. Mijn broertje en mijn vriend zijn contract zijn vorige week ook al niet verlengt bahbah bah. .. rot tijd is is.

Leuk flow werken in een zwembad! In Beverwijk?

Ik werk als fysiotherapeut en heb ook een tijdje tijdens mijn stage therapie in het zwembad gegeven in nieuw unicum voor mensen met ms echt heel leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is echt super leuk werk, van jong tot oud komt er!

Ik werk in een zwembad in Heemskerk.

Je hoort het helaas erg veel, dat mensen hun baan kwijt raken.

Ik ben zo blij met m'n werk, ik hoop zij ook met mij hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.