Ga naar inhoud

joyce1988 :15 oktober 2014 : Dr. Staudt : Kliniek Bloemingdeal


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

10uur heb ik me gemeld.in het ziekenhuis en 12 uur was ik aan de beurt. ..Eerst richting de kamer waar dr staudt me af ginf tekenen...jeetje was wat ik zenuwachtig! Tranen over me wangen en bang voor het infuus..infuus werd in me hand geprikt maar liep niet waardoor ze hem er weer uithaalden. Toen maar naar de operatie kamer gereden waar ik werd geopereerd..ik begon heftig te beven en te klappertanden. Al me spanning kwam eruit. Dr staudt zei na afloop dat ik erbij lag alsof het -20 was! Nja infuus erin en ik was zo weg.

Toen ik bij kwam was het eerst wat ik voelde een branderige pijn op me borst. Net alsof er een olifant op me zat! En weer begon ik te tillen. Ze hebben me extra morfine gegeven om de pijn een beetje te verzachten en toen het nog niet weg was nog een beetje als toetje.

Later op de afdeling ging het allemaal opzich wel maar toen ik wat had gegeten werd ik misselijk. Ik heb 4x overgegeven en opweg naar de wc ben ik flauwgevallen. Daardoor dus een beste klap op me borsten gehad omdat ik vanonder me oksels weer opgetild ben. Ik lig nu heerlijk in bed net weer 2x pijnstillers gehad en ga strakjes lekker slapen. Pijn is nu een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Morgen krijg ik ze eindelijk te zien!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb de mijne laten doen in de welnesskliniek bij Dr Verdonck..

Hij had me 330 cc aangeraden als maximum omdat ik redelijk smal ben, en op de operatietafel sloeg de paniek me toe en ik heb ik nog voor 300 cc gekozen..

Waar ik nu precies al een beetje spijt van heb, maar of die 30 cc verschil nu zoveel gaan verschillen in maat dat weet ik niet..

Ik zit nog tot volgende week vrijdag in de tape, dus heb ze nog niet echt gezien..

Ben al wel is langs boven gaan piepen in het verband, ja tis afwachten hoe groot ze zijn..

Pijn is nu wel aan het afnemen, alleen 's morgens rechtstaan uit bed kan ik nog niet alleen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij wou hij echt niet groter dan 330 gaan, omdat het dan onnatuurlijk ging zijn..

achteraf gezien zou 350 cc me volgens mij ook wel gepast hebben maar dat is nu te laat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Hier even een update van mij:)

Woensdag 15 oktober was het zover:

10uur moest ik mij melden in het ziekenhuis en 12 uur was ik aan de beurt.

Eerst richting de kamer waar dr staudt me af ging tekenen.

jeetje was wat ik zenuwachtig!

Tranen over me wangen en bang voor het infuus.

het infuus werd in me hand geprikt maar liep niet waardoor ze hem er weer uithaalden. Toen maar naar de operatie kamer gereden waar ik werd geopereerd.

ik begon heftig te beven en te klappertanden.

Al me spanning kwam eruit.

Dr staudt zei na afloop dat ik erbij lag alsof het -20 was!

Nja infuus erin en ik was zo weg.

Toen ik bij kwam was het eerst wat ik voelde een branderige pijn op me borst.

Net alsof er een olifant op me zat!

En weer begon ik te trillen.

Ze hebben me extra morfine gegeven om de pijn een beetje te verzachten en toen het nog niet weg was nog een beetje als toetje.

Later op de afdeling ging het allemaal opzich wel maar toen ik wat had gegeten werd ik misselijk.

Ik heb 4x overgegeven en opweg naar de wc ben ik flauwgevallen.

Daardoor dus een beste klap op me borsten gehad omdat ik vanonder me oksels weer opgetild ben en nu een blauwe knie.

ik was best moe dus lekker gaan slapen en af en toe wakker Door alle gekke geluiden in het ziekenhuis.

Dr. Staudt was nog even bij me wezen kijken en alles zag er goed en rustig uit.

Dr volgende ochtend kwam zijn assistent en de drains mochten verwijderd worden 3 het verband mocht eraf. .wauw ik zag boobies!

Sport bh aan en ik mocht naar huis:)

Thuis de hele middag geslapen en savonds wat gegeten en me vriend heeft me gewassen. Heerlijk!

Ik moet zeggen dat het beetje bij beetje beter gaat. Ik kan nog niet zelfstandig gaan zitten als ik lig maar voor de rest wordt de pijn steeds dragelijker.

Ik ben erg tevreden met mijn borsten en zelfs in mij sport bh heb ik al een mooi decolleté! Jammer genoeg lukt het mij niet om foto's up te loaden via mijn telefoon op het forum.

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat en houdt jullie op de hoogte.

Bij deze wil ik ook gelijk iedereen bedanken die mij gesteund heeft en mij lieve berichtjes heeft gestuurd voor en na de operatie! Jullie zijn top!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doe ik zeker!

Ik heb echt het liefste vriendje Van de hele wereld. De zuster zat s nacht 3 uur aan me bed, ze gaf me een ijsje en zei ook dat ik echt trots mag zijn op zo een zorgzaam vriendje♡ hij helpt me echt overal bij echt fijn!

Wat fijn!

Ma de vriendjes moeten er ook wat voor over hebben he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb gisteren mijn bv gehad.

Het rillen bij het ontwaken herken ik! Toen vroeg ik al voor extra pijnstillers.

Om 10u mocht ik vandaag naar huis. Het lukt me wel om uit de zetel te komen maar veel meer niet. Bijvoorbeeld gordel losmaken, deur open doen ofzo lukt me niet.

Branderig gevoel, liggen doet geen deugd maar recht zitten ook niet. Ademen is moeizaam.

Zie er lijkbleek uit en dat bevestigd mijn vriend ook (dat ik er niet uitzie :-)).

Borsten zien er reusachtig uit. Ik kom van een 75A.

Hopelijk betert het snel want ik zit met 2 kindjes van 4en 2j oud en zou het voor de buitenwereld stil willen houden! (Uiteraard zijn we in het ziekenhuis al 3bekende tegengekomen...).

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb gisteren mijn bv gehad.

Het rillen bij het ontwaken herken ik! Toen vroeg ik al voor extra pijnstillers.

Om 10u mocht ik vandaag naar huis. Het lukt me wel om uit de zetel te komen maar veel meer niet. Bijvoorbeeld gordel losmaken, deur open doen ofzo lukt me niet.

Branderig gevoel, liggen doet geen deugd maar recht zitten ook niet. Ademen is moeizaam.

Zie er lijkbleek uit en dat bevestigd mijn vriend ook (dat ik er niet uitzie :-)).

Borsten zien er reusachtig uit. Ik kom van een 75A.

Hopelijk betert het snel want ik zit met 2 kindjes van 4en 2j oud en zou het voor de buitenwereld stil willen houden! (Uiteraard zijn we in het ziekenhuis al 3bekende tegengekomen...).

Gr.

Hiiii

Ja heftig he! Met mij gaat het elke dag een stukje beter:) ben nu op visite bij me ouders:)

Waar ben jij geweest en wat heb je gezet? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Ceulemans. Heel goede begeleiding vind ik! 255 cc denk ik.

Het slapen wil niet lukken, snel pijn aan de schouders van het liggen.

Mijn vriend helpt me fantastisch: daarstraks een hele menu gekookt opdat ik toch maar iets zou eten, mijn haren gewassen en gedroogd etc. Weet niet wat ik nu zonder hem zou doen. Voel me toch hulpeloos bij de kleinste dingen pff.

Woensdag moet ik terug op controle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is al snel!

Ik heb de dag erna controle gehad in het ziekenhuis voor ik naar huis toe mocht en moet nu 30 okt terug komen voor me eerste controle:)

Ben erg benieuwd hoe ze zullen reageren!

Slapen is inderdaad vervelend maar door die pijntillers word ik wel heel duf waardoor ik wel aardig moe ben steeds... alleen het opstaan! OMG! Ik ben nu weer zo stijf als een plank!

Heb je voor of achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.