Ga naar inhoud

boobiemex : 15 december 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw super ,,Gefeliciteerd !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een goede nacht gehad! Heerlijk geslapen! Alleen opstaan gaat wat moeilijk.. dan komt de spierpijn naar boven.

maar zolang ik niet veel doe of stil zit/lig voel ik me echt prima.

ik moet er echt op letten dat ik niet teveel wil doen al.. heb bijv al actief was uitgezocht, gesorteerd etc. maar mn man laten wassen hoor en ophangen!

gaat allemaal door he.. heb zoveel was elke dag met 2 kids hihi!

ik plaats trouwens vanmiddag of einde dag een uitgebreid operatie verslag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb afgelopen maandag een bv gekregen bij frans straten. er is 400 cc hp rond ingegaan!

Ik weet t.. heb geduld maar toch vind ik dit een raar iets en hoop echt op tips en advies van jullie..

zoals ik al eerder aangaf heb ik echt een dikke opgezwolle buik gekregen na de bv.. ik denk vocht..

maar nu heb ik net mn omvang.opgemeten, en deze voelt erg bekneld natuurlijk door de operatie en de strakke bh.. lipoelastic M..

Echter had ik vorige week 74 gemeten en kom nu op 70 uit.. kan dit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, ja heel gek he!

Ik herinner me ook dat het nogal verschilde in het begin.... Maar meid, dat is niks om je druk over te maken :) Komt echt allemaal goed!

Toen ik van mijn 450 medium profile, naar mijn 450 high profile ging, waar ik dus bijna een cm meer projectie mee kreeg, dacht ik eerst ook dat mijn borsten gekrompen waren. Ik werd wakker uit de narcose en eerste wat ik zei was: niemand de deur uit, wie heeft mijn borsten verkleind?????

6 weken later bleek toch dat ze niet verkleind waren ;)

Geduld is een rotwoord, maar een andere tip heb ik niet voor je hihi :P

Een goed herstel!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok je berichtje stelt me enigszins gerust, thnx bb!

maar ik erger me zo dood aan die opgezwollen buik. houd ik mn buik in dan heb ik mooie borsten, sta ik normaal, dan lijk ik echt net zwanger ofwel de borsten vallen weg in kleding :(

Vind t gewoon raar.. haaha

kan er ook weinig over vinden.. hoop echt dat r wegtrekt! Heb voor 2 bulten betaald.. niet voor 3 ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh!! Die buik!!

dat is vocht meid, dat gaat echt weer weg (tenzij je hele dagen zit te snaaien ;) )

Probeer heel veel water te drinken, want het komt echt heel vaak voor na een bv!! (volgens mij na elke operatie )

door de narcose ga je vocht vasthouden. Door veel vocht tot je te nemen, ziet het lichaam niet in, waarom het vocht vast zou houden, omdat het goed voorzien wordt.. Dus dan gaat dat extra vocht uiteindelijk weg :)

Het gaat dus niet weg van 1 dag meer drinken, maar van consequent meer drinken, de eerste periode na een bv :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat herkenbaar...!!!

Ik lijk wel 6 maanden zwanger!!! Afgelopen dinsdag een BV gehad, dus 1 dag later dan jou en ook ik houd dus ontzettend veel vocht vast in mijn buik.

Veel drinken idd en ik ben vandaag begonnen met Groene thee tabletten te slikken, dus hopelijk helpt dat snel...

Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt? Twee weken of langer?! Pfff... Haha Ziet er niet uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag controle gehad..

De verpleegkundige gaf aan dat t allemaal netjes eruit zag, pleisters verwijderd en 1 hechting eraf geknipt, die puilde wat uit.

Verder gaf ik aan dat alles.goed ging, dat ik nauwelijks tot geen pijn heb, maar wel een dikke pens heb gekregen ;-)

Waarom ze reageerde :, dat vind ik vreemd om te horen, heb ik nog nooit gehoord??!'

Ik dacht huh?? Als ik t hier op t forum hoor lijkt t niets raars en zij deed net of ik iets raars vertelde!?

Verder de borstband om gekregen, wat ik al zei.. ik HAD geen pijn of last.. echter nu wel dankzij die band. Is dit normaal?

Jeee alsof iemand op mn rechterborst staat (deze staat ook nog veel hoger dan links)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.