Ga naar inhoud

boobiemex : 15 december 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben een mama van 2 kindjes (2.5 jr en 6 maanden)..

Heb niet veel borst meer overgehouden! Heb nu een 'lege B'..

Ik ben verder erg slank en niet groot (1.61 en 51 kg)

Heb vorige week een consult gehad bij Frans..

Heb mn wensen verteld (natuurlijke borsten, niet al te groot, moet bij me passen..)

Nu kwam de uit op 390 cc anatomisch, onder de spier..

Echter vraag ik me af of dit niet mega groot is?!?! hoor graag jullie ervaringen!

ik heb volgende week een nieuw pas moment en ga 15 dec onder t mes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Boobiemex,

Ik ben vorige week dinsdag door Frans geopereerd. Ik had ook een kleine B, ben 1.68m en weeg 57 kg. Met passen had ik 390 cc en 330 cc gepast. 390 cc vond ik te groot, 330 vond ik te klein. Het is uiteindelijk 375cc geworden.

Misschien wat tips wat jouw uiteindelijke doorslag zal geven:

- Met passen lijkt het groter dan als je geopereerd ben, dit komt mede doordat het dual plane wordt geplaatst, dus er verdwijnt (als ik het goed zeg 25cc) wat cc.

- Als je eenmaal je nieuwe aanwinsten hebt, wen je er super snel aan.

- De ervaring leert dat vele meiden achteraf wel groter hadden gewild.

Ik denk dat ik nu uitkom op een D cup. Dit klinkt misschien groot, maar het valt in normale kleding geeneens op dat ik een borstvergroting heb gedaan (misschien komt dat ook door de super push up bh's die ik altijd droeg voor de borstvergroting). Als ik naakt ben, vind ik ze wel weer enorm! Maar ben er blij mee en ik zou ze eigenlijk wel groter willen. Ik zou echt voor die 390 cc gaan als ik jou was. Had ik dat maar gedaan ;-)

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobiemex.

Wat spannend!

Krijg je ze dual plane of echt achter de spier? Ik dacht dat anatomisch alleen gebruikt wordt voor de spier?

Ik ben zelf wat langer, 1,76 en 65 kg, had nog een lege c over en heb 400 cc rond duale plane. Ik had voor mijn zwangerschappen 70e/f en wilde hier weer naar terug, maar eerst gepast en kwam op 400 uit en dit wordt toevallig naar verwachting ook die maat. Vind ze nu naakt erg groot maar in kleding lijkt het minder dan toen ik gevulde push ups droeg met die leeggelopen zakjes haha. ben nog maar 11 zgn op en zal anders zijn met een gewone bh :)

Ik denk echt dat je vooral naar het aanzicht moet kijken tijdens het passen en dan vertrouwen op t oordeel van de arts hoeveel ccs dat dan zijn. En t pakt toch bij ieder een beetje anders uit.

Heel veel succes en goed dat je nog een extra consult hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg ze dual plane..

vind het ook erg spannend allemaal.. als ik dan zoetje hoor dat ik beter de 390 kan pakken.. dan denk ik ja laat ik dat maar doen dan,

wie weet brengt een extra pas moment me juist nog meer aan het twijfelen over de maat.

Ik dacht toen ik ging.. al krijg ik maar 100 cc dan is het toch al iets.. ;-)

Waarom ben ik geschrokken van het aantal 390...

een vriendin heeft ze nu 3 jaar geleden in het velthuis kliniek laten vergroten, echter heeft zij ronde, voor de spier en kreeg 'maar 275cc'... Zij is van een 75 B naar een 80 E gegaan..

dus vandaar dat ik denk dat ik straks cup H ofzo heb :) en dat is natuurlijk niet de bedoelinf! Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben afgelopen maart geholpen door Frans Straten en heb gekozen voor 400. Vooraf had ik een lege 75 b cup en nu heb ik een 75e cup. Ik ben zelf 1.63 en weeg 59 kilo. Ik ben blij dat ik voor de 400cc gekozen heb. Vindt ze zeker niet te groot, maar zijn ook niet klein. Je moet anders maar bij mijn foto's kijken. Het blijft altijd lastig qua keuzen. Je weet nooit precies wat je krijgt hihi. Toch denk ik dat de arts ook wel goed zicht heeft wat mooi bij je staat. En ik denk dat 390 mooi is hoor. Succes met kiezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging in een trainingspak, speciaal gekocht voor de bv omdat ik deze nooit draag, naar de kliniek.

Daar kreeg ik een operatiehemdje aan, maar mocht mijn onderbroekje aanhouden. En ik kreeg wegwerpslippers aan. Na de operatie heb ik mijn trainingspak weer aangedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi dames,

Volgende maand is het eindelijk zo ver!

Ik krijg 390cc anatomisch van mentor dual plane door frans straten..

ik ben slank en klein, 1,60 en weeg 51 kg..

heb nu een 70A/75A.

Mn wens was om t zo natuurlijk mogelijk te houden, niet dat je eerst tiet ziet en dan mij ;-)

was eerst dus ook bang na t passen dat dit te groot is voor mij..

echter volg ik dit forum al een paar weken en heb nu juist twijfel om eventueel te vragen of t niet nog 1 groter kan..

(wie weet wat na 390cc komt van mentor?)

Of raden jullie dit af omdat t voor mijn postuur dan wel te groot zal worden?!

Ook is mijn consult bij Frans de enige geweest, dit voelde goed. ben zelfs nog een x terug geweest voor een extra pas moment..

echter hoe meer ik lees over ga op meerdere consulten etc etc hoe meer ik twijfel!

help :-)

ohja en high profile is t...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook wilde ik per se de anatomische, omdat ik in mijn hoofd had dat dit natuurlijker is.

Nu zij Frans dat rond ook wel zou kunnen.. die zouden ook mooi staan, echter wilde ik dat (toen) niet.

Ook hier heb ik nu zwaar mn twijfels over!!

Lees hier ook verschillende dingen over en rond dat dual plane wordt geplaatst het zelfde zit als bla bla...

Angst is ook dat anatomisch dus gaat draaien etc..

Zo zie je maar.. nogmaals een dikke help!! Alle adviezen welkom!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.58 en 52 kilo, omvang 75 (had een A, lege B ) en heb 320 en 305 rond gekregen, dual plane. High Profile (maar bij dit type prothese is high niet zo high, valt denk ik als een medium). Is bij mijn figuur echt wel mooi denk ik. Ik weet niet waar je op uit wilde komen, ik wilde graag een C en ik hoop dat dat het ook zal worden. Gewoon natuurlijk. Ik weet niet of het scheelt met anatomisch en rond, qua zicht. Maar een vriendin van mij, die langer is dan ik, heeft anatomisch voor de spier 250 CC en die tonen groter dan die van mij nu! Dus mij lijkt 390 best veel eerlijk gezegd. Ik heb ook erg getwijfeld, wij hadden eerst 280 opgeschreven, voor de spier. Maar is nu dus 305/320 (wegens klein verschil) dual plane geworden. Ben vandaag 6 dagen PO dus is nog niet heel veel van te zeggen. Maar als het zo blijft zoals nu, qua grootte, denk ik dat dat mooi is qua maat. Alleen dat ballerige moet nog wat minder worden, maar dat komt wel goed denk ik.

Moeilijk he! Ik vond dat met die pasprotheses ook maar heel raar idd. Kon er niet veel van bakken, veel te puntig werd het. Het schijnt dat als je met (gekookte) rijst je prothese precies namaakt (afwegen en dan precies kneden in de juiste afmetingen en dikte) je daar nog wel een aardig vergelijkingsresultaat mee kan bereiken.

Nou ja, kort gezegd, ik weet niet wat je precies wil bereiken, maar voor iemand met jouw lengte en gewicht (vergelijkbaar met mezelf) zou ik 390 aan de grote kant vinden als je heel natuurlijk wil. Maar ik kan alleen maar voor mezelf spreken :) Als de arts het adviseert, zou ik daar vooral ook naar luisteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blijft lastig he.. Ook omdat het bij iedereen weer anders er uit ziet :s

Ik ga morgen nog een keertje passen bij Straten. Laatste keer kwamen we uit op 400links 450rechts, maar ik heb nu 80A en ik wil naar een D.. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar dan op uit kom..

Gedoe gedoe! Al die maten waaaa

Maar idd.. Als de arts je dit aanraadt en je hebt goed besproken wat je wensen zijn.. Dan zou ik daar wel op af gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Lastig he!? Ik ben 1.68 en weeg 50kg en mijn huidige cup is een kleine b. Ik wil uitkomen op een kleine d. Mij is geadviseerd om 350cc dual plane te laten plaatsen (rond, high profile). Ik wil het ook niet "te"hebben en hoop dat dit mooi wordt. Dr. Karim heeft aangegeven dat je ongeveer 150cc per cup omhoog kunt rekenen.

Ik ben over een week aan de beurt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey boobiemex op welke maat wil je gaan uitkomen? Frans heeft bij mij rond geadviseerd en dit ziet er zeker niet nep uit ik vind ze er juist heel natuurlijk uit zien.Ik ben ook 1.61 en weeg 51 kilo en ik heb links 350cc en rechts 375 cc en ik kom ongeveer uit op een kleine D denk ik. Tuurlijk moet ik nog afwachten hoe het er uit gaat zien want ik ben pas 2 dagen PO
Succes ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk wel dat je hier een natuurlijke look mee gaat krijgen hoor, Frans maakt niet echt nepogende vind ik :P ik had van mezelf aan de ene kant een a en aan de andere kant een b, heb 300 en 350 van mentor gekregen ook high profile bij Frans, maar zoals je ziet, ik ga weer terug voor een wissel met 590 en 650 cc. Ik ben 1,58 en zelfs 44 kilo. Vind ze bij mij ook heel natuurlijk ogen, dat wilde ik destijds ook. Alleen kwam ik later tot de conclusie dat ik het nep effect wat mooier vond.

Denk dat je goed zit hoor met die protheses, Frans heeft er wel kijk op wat dat betreft..

Zou wel inderdaad als je twijfelt over de grootte en dr kan meer in, wel voor de max kiezen.. dr vallen altijd wat ccs weg door het plaatsen van dual plane, al zegt frans zelf van niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maten vallen altijd anders

ik heb met 290cc anatomisch dual plane een 75c.. vriendin van me heeft 300cc rond achter de spier een kleine d.

En komen beide uit een voorsituatie van helemaal niks.

En iemand die ik heb leren kennen heeft 325cc en heeft een 75d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben op consult gegaan in de Wellnesskliniek te Genk bij Dr Damen. Zelf meet ik 1.59 en weeg 58kilo dus ook niet groot ;-) Dr Damen steldde mij max 380cc voor wat hijzelf eigenlijk al wat te veel vond, maar liever beetje meer dan minder ;-) want denk niet dat het veel verschil zal uitmaken tss 330cc en 380cc. Dus aangezien wij waarschijnlijk een beetje dezelfde posture hebben zou ik mss toch voor die 390cc gaan hoor? Ofwel 400cc als je écht zeker wil zijn dat ze groot genoeg zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben op consult gegaan in de Wellnesskliniek te Genk bij Dr Damen. Zelf meet ik 1.59 en weeg 58kilo dus ook niet groot ;-) Dr Damen steldde mij max 380cc voor wat hijzelf eigenlijk al wat te veel vond, maar liever beetje meer dan minder ;-) want denk niet dat het veel verschil zal uitmaken tss 330cc en 380cc. Dus aangezien wij waarschijnlijk een beetje dezelfde posture hebben zou ik mss toch voor die 390cc gaan hoor? Ofwel 400cc als je écht zeker wil zijn dat ze groot genoeg zijn :-)

Jij krijgt ronde prothesen.

De anatomische geven meer projectie, dus dit is niet te vergelijken helaas :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij krijgt ronde prothesen.

De anatomische geven meer projectie, dus dit is niet te vergelijken helaas :)

xx BB

ik heb vandaag de kliniek gebeld en aangeven toch graag de ronde te willen..

Ik krijg hier een telefonisch consult nog vN in de loop der week..

Echter gaf de consulente aan dat het qua passen niets uit maakt... daar worden dezelfde pasprotheses voor gebruikt.

als ik dit zo hoor dat klinkt t me logisch in de oren dat ik dan 375 of 400 cc rond zou krijgen?

Echter als ik dan die maattabel van mentor erbij pak.. heeft het echt totaal andere afmetingen dan die anatomische.. dus ik word er iig niet veel wijzer van :(

Weet niet wat beter/fijner is.. de cohesive 1 of 2?

En als ik dezelfde prjectie zou willen ala de anatomische kom ik echt op wel 100 cc meer uit en dat wordt toch echt te groot ben ik bang..?!

telefonisch consult door frans straten zelf he.. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.