Ga naar inhoud

boobiemex : 15 december 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Dat is raar dat dan dezelfde prothesen gebruikt worden om te passen???? Vreemd...

Anatomisch heeft meer projectie met gelijk aantal cc en profile, dus zou het raar vinden als ze voor anatomische boobies, de ronde prothesen laten passen, of andersom! Dat geeft een vertekend beeld...

Dat zou ik zwart op wit willen, in een mail...

Ik zou even met Straten zelf overleggen ja.. niet zomaar erbij laten zitten hoor...

xxx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik kreeg voor de anatomische echt andere pasprotheses, dus echt opnieuw passen zou ik zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn lengte van 1.58 en gewicht 46 kg heb ik nu met 280 cc XP monobloc Softone round (diameter 109 mm en projectie 47 mm) cupmaat 70 DD/E.

Kom van een lege 70/75 A

Voor mij zijn ze nu goed en natuurlijk, zou ze nu niet groter willen hebben.

390 cc anatomisch lijkt mij wel veel voor een natuurlijke look......

Ik heb in een kledingzaak in het pashokje bh's gepast met zakjes couscous (had niks anders voorradig :56: ), die ik gevuld had met verschillende aantal cc's.

Voelde stom maar werkte wel voor mij :6:

Tja, het blijft moeilijk om de maat te kiezen maar ga voor hetgene wat je een goed gevoel geeft.

Wij kunnen alleen advies geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt 390CC ook al aan de grote kant. Ik ben zelf 1.67, 54 kg, cup 70A en ga 16 december door Frans Straten 325CC laten plaatsen. Ik hoop op ene C uit te komen. Ik twijfel zelfs soms of het aantal cc niet te veel is! Maar ik lees ook vaak dat het bij de een volledig anders uitpakt dan bij de ander en van foto's kijken ga je ook steeds meer twijfelen.. Hoe dan ook, bij iedereen lees ik: bij twijfel maar beter iets te groot dan te klein. En ik kijk nu vooral naar de foto's van mezelf met de pasprotheses, dan weet ik zeker dat ik de juiste gemaakt heb.

Ik kreeg van een chirurg overigens deze tip: kook rijst en doe dit in een plastic zakje in een sportbh, vul dat net zo lang totdat het naar wens is. Pak dan een kan water die je tot de rand vult, gooi daar het zakje rijst in en vang het water op dat er uit komt. Dat moet je wegen en dan weet je hoeveel gram (cc) het zou moeten zijn. Alleen de gekookte rijst wegen zou ook kunnen maar dat wijkt nog wel iets af van water.

Wanneer wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt 390CC ook al aan de grote kant. Ik ben zelf 1.67, 54 kg, cup 70A en ga 16 december door Frans Straten 325CC laten plaatsen. Ik hoop op ene C uit te komen. Ik twijfel zelfs soms of het aantal cc niet te veel is! Maar ik lees ook vaak dat het bij de een volledig anders uitpakt dan bij de ander en van foto's kijken ga je ook steeds meer twijfelen.. Hoe dan ook, bij iedereen lees ik: bij twijfel maar beter iets te groot dan te klein. En ik kijk nu vooral naar de foto's van mezelf met de pasprotheses, dan weet ik zeker dat ik de juiste gemaakt heb.

Ik kreeg van een chirurg overigens deze tip: kook rijst en doe dit in een plastic zakje in een sportbh, vul dat net zo lang totdat het naar wens is. Pak dan een kan water die je tot de rand vult, gooi daar het zakje rijst in en vang het water op dat er uit komt. Dat moet je wegen en dan weet je hoeveel gram (cc) het zou moeten zijn. Alleen de gekookte rijst wegen zou ook kunnen maar dat wijkt nog wel iets af van water.

Wanneer wordt je geopereerd?

ik ben een dag voor jou aan de beurt ;-)

Ik ga inmiddels voor ronde ipv anatomisch en ga voor 375 of 400 cc..

nogmaals alles besproken met frans en vplgens hem is dit toch echt mooi en natuurlijk bij mij..

dus ik ga maar van zijn advies uit..

als ii borsten zie anderen met ongeveer 400 cc en hetzelfde postuur , dan vind ik het ook wel erg mooi.

sommige zou je niet zeggen dat ze zo groot zijn, bij andere denk ik weer.. wooow wat groot!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

nog een klein weekje!

Ik kan niet wachten!

Twijfel nog steeds over t aantal cc zoals velen ;-)

375 of 400..

Situatie nu: 75a/70 lege b..

Echter vroeg ik me af..

wanneer krijg je te horen hoelaat je aanwezig moet zijn etc?

De medicatie.. krijg ik van te voren t recept om af te halen of op de dag zelf pas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeee eindelijk iemand gevonden die ook 15 December bij Frans gaat :) ik ook wij krijgen als het goed is morgen te horen hoelaat we aanwezig moeten zijn, dat van die medicatie geen idee.. ik neem idd aan dat we dat daar mee krijgen.. ik weet niet zo goed hoe dit forum werkt en of jij er uberhaubt behoefte aan heb maar ik vind het een stuk makkelijker over fb of app.. als je me prive berichtje kan sturen ( want ik heb geen idee hoe het werkt ) met je tel nummer of je naam dat ik je op fb op kan zoeken :)? dan houden we contact voor DE GROTE DAG :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 16 december door frans geholpen. Ik ga zelf voor 425cc! Ik vraag mij ook af wanneer ik te horen krijg hoe laat ik moet. Ik dacht dat je na de operatie langs de apotheek moest gaan om de medicatie op te halen?

En hoe zit het met die borstband, waarom krijgen wij die pas na een week?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo ik zie nu dat ik "5 posts" moet hebben voordat ik je een prive bericht kan sturen.. maar wat is een post :44:

geen idee.. zo goed ken ik dit forum ook niet hahaha!

ik zag dat je me al als vriend had toegevoegd?

Ik ben net gebeld door de kliniek.. wordt 8uur verwacht. jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een Frans fan! Ben in okt door hem geopereerd.

Medicatie krijg je mee voor de eerste avond (Tramadol en paracetamol). Je krijgt een recept mee voor de Tramadol voor de dagen daarna.

Succes allemaal! Jullie zijn in goede handen bij hem! Ik ben super blij met het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope, hoeft er niet vreemd uit te zien.

Als de verhouding met de projectie mooi is, en je huid dik genoeg is, zodat je geen randen gaat zien, dan is daar niks mis mee.

Het ideale is, (en daarmee speel je altijd op safe) 1-maximaal 2 cm smaller dan je eigen borstbreedte, maar je mag ook breder als de projectie in verhouding is (of je genoeg eigen weefsel nog hebt) en je huid dik genoeg is om de randen te verhullen. Dit kan een pc je vertellen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist de Triumph tri-action besteld. Ik denk dat het ook een kwestie van uitproberen is wat lekker zit.

Hebben jullie ook litteken creme gehaald? Twijfel hier nog over....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik helemaal...

Ik heb daar vanmiddag toevallig ook over zitten nadenken.. En moet daar genuanceerder in zijn...

Bij mij was het zo dat ik een veel te brede prothese had, die ook niet goed geplaatst is (achteraf bedacht) waardoor ik pijn hield. Tevens was de projectie niet in verhouding, met de breedte. Het werd bij mij daarom om pijnlijke platte pannekoek :P

Had ik als voorsituatie een slappe D gehad, was dat ook anders geweest, dan was ie misschien nog te breed geweest, maar dan niet te plat...

Dus ik zal daar in het vervolg genuanceerder in zijn... Het is van zoveel factoren afhankelijk....

Echter, mijn eerste doel was meiden waarschuwen.. Nu ben ik blijkbaar pas zo ver dat ik het meer op afstand kan bekijken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.