Ga naar inhoud

bobbelein : 21oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

'Ik was een grote voorstander van de Natrelle, maar dat was met name omdat ik daar het meest op ingelezen was en vanuit Velthuis dat ook geadviseerd kreeg. Nu krijg ik Eurosilicone. Bij Eurosilicone heb je keuze uit diverse vullingen, een wat stuggere of juist een soepele. Rond, of anatomisch, of juist iets wat daar tussenin hangt.


Zelf heb ik gekozen voor de meest soepele vulling, ook cohesive, en de anatomisch ronde. Eerst begreep ik niet zo goed wat daarmee bedoeld werd, totdat hij het mij liet zien. Als je deze prothese hebt en je ligt op je rug zijn ze rond, maar zakken wel op een natuurlijke manier weg. Als je staat, dan zakken ze iets naar beneden, waardoor je juist dat anatomische krijgt. Niet extreem, maar wel natuurlijk.'




Ik had dit precies hetzelfde bobbelein :D


En ook ik heb dezelfde prothese als jou. juist omdat die het natuurlijkst is. Als je op je zij gaat liggen of op je rug idd. Het gaat met je houding mee.


Maar ook al wil je geen dp, maar als je weinig weefsel heb van boven, dan moet hij wel anders ga je die randen zien he?


Ik heb wel weer genoeg huid, vandaar dat ik wel groter kon.



Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ja echt! In mn topic staat mn hele verslag en als je foto's wil zien moet je even vriendjes worden :) gister is het allemaal erg meegevallen maar heb vannacht een rotnacht gehad waardoor ik nu veel rugpijn heb. Maar het is het zeker waard hoor! Hele lieve mensen daar.

Top! Ik heb je toegevoegd en ga ff lezen. Doe rustig aan en laat je lekker vertroetelen vandaag, en morgen, en overmorgen en de dag na overmorgen,.... :4: En doe vooral rustig aan en overhaast niets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS @sylleke lees eens wat ik hierboven aan suus1973 heb geschreven over dp. Mocht je de ruimte hebben dat het op de spier kan, lijkt mij dat het overwegen waard!

Ja ik las het net hahahaha

Ik ga dalijk even bellen voor alle zekerheid hoor! Maar ik weet wel dat ik te weinig weefsel had, Maar wel weer genoeg huid..dus nu begin ik ook te twijfelen. Maar, ik wil absoluut niet dat je dus de randen gaat zien van de ronde protheses hoor. Want dan kan je beter dp gaan en dan worden ze idd anatomische

Link naar reactie
Delen op andere sites

Randen?! Die zijn zo op het randje en laten we nou net niet van randen houden! :4:

Laat je goed informeren en maak geen overhaaste beslissing, een hersteloperatie zou een duur foutje zijn. Misschien kun je met een ander type prothese wel op de spier. Niet dat ik dat weet hoor, ik roep ook maar wat :38: Laat iig ff weten als je gebeld hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de eurosiliconen 85% 400cc. Want ik vind die protheses het fijnst, juist omdat die zo soepel aanvoelde. En ik heb gewoon te weinig weefsel boven aan, waar het leeg is dus. En van onderen weer genoeg. Daarom zet hij ze bij mij dp. Ik snap dat wel hoor.

En randen? Nee dank je wel. Maar juist ook omdat ik een bolling wilde bovenop en naturel, komen ze o.a ook dp. Omdat je dus dan het anatomische effect krijg, natuurlijk dus :D

Maar ik laat het je weten X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff.....borsten!!!!! :mad: Waarom worden we niet allemaal gewoon met perfecte borsten geboren?! Dit is zoooooo frustrerend! Succes meid! X

Hahahaha ja, als dat zo was he?

Maar nee, komt allemaal goed hoor. Ik vertrouw Nio dan ook helemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu dualplane, terwijl het bij mij ook makkelijk op de spier kon. Maar met Hydrogels doen ze dat niet, zei Nio. Nu ben ik wel een beetje bang voor hetgeen jij schrijft. Mijn borstspieren zijn ook erg sterk en ook best wel zichtbaar als ik ook maar iets doe. Hoe weet ik nou vantevoren dat dit niet gebeurt wat jij vertelt? Begin nu toch weer te twijfelen.

Hey Suus, ik heb gisteren een vriendin gesproken die al 18 jaar Monobloc Hydrogel heeft. Zij is er enorm blij mee en niemand die weet dat haar borsten 'niet echt' zijn. Wat zij wel heeft is dat ze extreem snel en veel afvalt als het met haar niet goed gaat (ze is vrij klein en vrij tenger) en dan zien haar borsten er ook minder mooi uit, want het eigen vet op de borsten valt dan ook weg, met als gevolg dat je duidelijk ziet dat het nep is. Maar dat weet ze dan weer goed te camoufleren. Verder is ze er echt heel tevreden over en het geeft haar een veilig gevoel.

Ze heeft deze implantaten dus al ruim 18 jaar en zijn nog steeds in prima staat!

Hoop dat dit je ook weer een beetje kan helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Loek, als ik zo kan beoordelen op jou foto ziet het eruit alsof je ene borst doorgezakt is. Bottoming out heet dat. Nu voor de spier is die kans met een grotere prothese ook aanwezig. Hou t ff in de gaten. Het blijft een gedoe.

Ik wil zelf graag ook weer voor de spier, vind het niks dat dual plane...

Hi Nonky,

Dank je voor je reactie. Het is ook precues wat ik denk. Bottoming out. Ik voel onderaan ook eerst de prothese en dan mn eigen borst.

Ik zal Nio goed vragen om het goed vast te maken zodat dat niet weer gebeurt.

Pfff ben wel zenuwachtig hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! Drie dagen later mag ik. Ook 500cc op de spier.

Ik ga wisselen, heb nu dual plane 400cc. En mn borstspier duwt de prothese alle kanten op. Geen gezicht!

Hoe lang en hoe zwaar ben jij Loek? Ik twijfel zo verschrikkelijk! Ben bang dat ik de 500cc te groot vind! Ik ben 1.80 en weeg ca 75kg. Geen idee op wat voor cup ik ga uitkomen en dat vind ik best beangstigend....denk nu toch te kiezen voor 400cc of 450cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitgebreide reactie Bobbelein! Ik lees hem nu pas, oeps.

Het meeste dat je schrijft wist ik al, ik ben zelf ook bij Nio geweest met een hele lijst met vragen en hij heeft mij exact dezelfde dingen verteld en laten zien, met die protheses. Krijg jij dan de 85% afgevulde?

Kijk ik weet nu wel zeker dat ik die Hydrogels wil. Nio is daar idd niet speciaal een voorstander van, hij zei letterlijk "als ze het ei van Columbus waren dan wilde iedereen ze, maar er zitten ook nadelen aan verbonden". Dat met die kans op lekkage dus. Maar ik zie dat echter niet als nadeel. Oke als hij stuk gaat dan gaat hij stuk, en zal ik vast een keer meemaken dat ik zal moeten wisselen. Maar een siliconen prothese kan ook stuk gaan alleen dat merk je dan misschien niet. En dat vind ik een enger idee, dan komt er toch van dat spul in je lichaam, terwijl bij Hydrogel dat alleen maar lichaamseigen stof is. Ze zijn wel even zacht als Eurosiliconen, dat heeft hij me bevestigd. Nio werkt het liefst met die laatste volgens mij.

Het grote nadeel aan die Hydrogels is voor mij dat uitgerekend deze niet op de spier kunnen! Dat vind ik echt heel erg jammer, want dat kan bij mij dus wel. Alleen niet met deze. Ik kan dus niet best from both worlds krijgen helaas. Kans op rimpeling zou te groot zijn. En ik wil natuurlijk geen rimpels of randen zien. Ik ben ook "al" 41 dus dan wordt je huid al wat dunner, speelt ook mee denk ik. Dus het wordt dualplane met in de toekomst kans op een double bubble, wat ik niet hoop natuurlijk. Maar dan moet ik misschien een keer wisselen. Mijn vriendin heeft trouwens 10 jaar terug DP laten doen en bij haar zijn de protheses gewoon mee gezakt met haar eigen borst hoor. Ook schijnen ze best natuurlijk te bewegen bij DP nog, dacht ik. Bij volledig achter de spier weer niet. Ook zie ik enorm op tegen de langere hersteltijd die je hebt bij Dualplane plaatsing, brrr. Maar ja, om nou om die reden dan toch siliconen te nemen, terwijl ik daar al zo lang over twijfel, dat voelt ook niet goed. Echt jammer dat het nou niet allebei kan.

Afijn ik ga volgende week maandag nog een keer op consult, een laatste keer passen, en dan hebben we het er nog een keer over. Ik zou ook plaatsing via de tepelhof aan de orde willen stellen namelijk, lijkt me erg mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sylleke, ik heb zelf ook dual plane. Door dokter zaal mooi in de

Velthuis kliniek. En ik ben er heel erg blij. Ik had geen borsten, geen vorm zat erin.

En ze adviseerde de dual plane om ervoor te zorgen dat je geen randen ziet.

Maar bij twijfel zou mijn advies zijn naar meerdere artsen gaan die goed staan aangeschreven. En voor extra check www.big.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lieverds, dankjulliewel allemaal! Ik ga zeker mijn verslagje nog schrijven! Maar op mn Iphone is het niet zo prettig een heel verslag te tikken LOL! Zodra ik de laptop/ ipad van mn moeder weet te bemachtigen....ga ik los! LOL!

Wat voor nu belangrijk is, is dat ik me super voel, niet moe, fit. Dat ik borsten heb en dat ik ze zeker niet te groot vind! Dus 450 is een goede keuze denk ik! Vanmiddag voor het ontslag deden ze het compressievest nog even open,...OHMY! Alsof er ik weet niet wat gebeurde! Gelukkig gauw weer ingepakt! Tot gauw lieve schatten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverds, dankjulliewel allemaal! Ik ga zeker mijn verslagje nog schrijven! Maar op mn Iphone is het niet zo prettig een heel verslag te tikken LOL! Zodra ik de laptop/ ipad van mn moeder weet te bemachtigen....ga ik los! LOL!

Wat voor nu belangrijk is, is dat ik me super voel, niet moe, fit. Dat ik borsten heb en dat ik ze zeker niet te groot vind! Dus 450 is een goede keuze denk ik! Vanmiddag voor het ontslag deden ze het compressievest nog even open,...OHMY! Alsof er ik weet niet wat gebeurde! Gelukkig gauw weer ingepakt! Tot gauw lieve schatten xx

Heerlijk toch je nieuwe boobies ! Gefeliciteerd .

Fijn dat je goed voelt , maar rustig aan hoor ! Geniet ervan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.