Ga naar inhoud

bobbelein : 21oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemiddag! Eindelijk even de tijd om een verslag(je) te schrijven, wellicht ten overvloede, want er staan natuurlijk al genoeg PO-verslagen op dit forum. Maar ook ik wil mijn verhaal graag met jullie delen!

Gisterochtend ging het wekkertje om 8 uur, eerst even mijn suiker prikken. Deze was 7.2, perfect dus! Goed begin vd dag! Lekker douchen en m'n makkelijke kleding aan! Scheelt zoveel tijd als je je haren niet perfect hoeft te stelen en je geen make uw op hoeft te doen. HEERLIJK!

Goed, even de Jack R uitlaten en bij terugkomst stond mijn tante al voor de deur om mijn moeder en mij op te halen. Snel tas pakken en op naar m'n nieuwe borsten!

Om 9 uur moest ik mij melden bij de Parkkliniek, dus daar nog eea regelen aan de balie en door naar de wachtkamer. Al snel werden we opgehaald door Mandy, wat een schatje! Zo lief en zorgzaam vanaf het moment dat ik haar de hand schudde! Heel fijn. Nadat ik mijn kamer toegewezen had gekregen kon ik me eigenlijk direct in de allernieuwste mode steken, operatiejas, haarnetje en bijpassende crocs en sokken! Wauw! Zo ontzettend niet 2014, maar zo ontzettend graag aangedaan! Dat was mijn toegang tot nieuwe borsten! Nog even bloedproeven. WHAT?! 15.4! Toch wat meer spanning dan ik dacht, maar ook de insuline voor de nacht gehalveerd op advies van de anesthesist. Dus samenloop van omstandigheden. Nog maar even wat kortwerkende insuline bijsluiten dus.

Om half 10 werd Mandy al gebeld dat ik naar de voorbereidingskamer mocht komen, nou dag man, dag tante! Tot zo!

Eenmaal in de voorbereidingsruimte kwam de anesthesist al gauw en werd m'n infuus aangelegd. Alles ging zo snel, want na het prikken van het infuus kwam Nio al om af te tekenen en foto's te maken. Hup terug in bed en 5min later kwamen ze me al ophalen om naar de OK te gaan! Zo, waar ga je graag heen op vakantie? Tenerife! Met een beetje geluk volgende week boeken en begin december weg. Oh lekker zeg! Hoe lang? 10 dagen! En waarheen, welke plaats? Costa Adeje. Oh ok, en ga je de Teide beklimmen? Nee, dat heb ik al 2x gedaan, ben namelijk al 15x daar geweest en hoop er ooit een huis te kopen! "Bobbelein" je mag wel wakker worden hoor?! Ik schrok me rot! Waar ben ik? Ohja, nieuwe borsten, hihi! Even gekeken, vest aan en terug naar m'n eigen kamer.

De lieve Mandy kwam gelijk vragen of ik iets wilde drinken en eten. Maar ik had nog totaal geen honger, dus alleen maar wat thee en water. Nou daar lig je dan,...moederziel alleen, dan maar eens kijken of de computer werkt. Even mijn vriendin mailen dat ik wakker ben en heel blij! Ik voel me goed, zelf maar even m'n bed uit om m'n broek aan te trekken en te plassen. Gaat prima joh!

Zal Sylleke al wakker zijn? Zo maar eens naar vragen aan de meiden op de afdeling. Om kwart over 12, half 1 waren m'n moeder en tante weer bij mij. Ze waren even kadootjes shoppen voor mij in de Bijenkorf. I LOOOOOVE DE BIJENKORF! Dus dat is leuk!

Sylleke blijkt wakker te zijn, dus zo maar even loeren bij haar.

Mennn,...wat voel ik me goed!

Sylleke blijkt net zo te zijn als op het forum, leuk dus! :-) En ook zij is helemaal blij! Oh, ik word geroepen, Nio komt zo.

Nou dat was kort en krachtig, hij was zeer tevreden en het was nu al een mooi resultaat! Nou, dat vond ik ook, maar zou ze toch nog wel even willen zien zo. Ja, dat kan, Mandy doet zo nog een controle met je. Dag Nio, ontzettend bedankt en tot volgende week!

Nou daar gaan we, uitleg over hoe het compressievest te openen en te sluiten! AUWWWWWWW MAG DAT DING HEEL SNEL WEER DICHT?! Opnee, nog even spieken met een spiegeltje. Geen foto's gemaakt! Stom genoeg wilde ik dat niet. Ik wilde alleen maar weer de druk van het vest voelen, dan is het goed!

Lekker naar huis rond half 3, daar even een stukje taart eten met een mok thee en lekker m'n bed in. Om er vervolgens weer in en weer uit en weer in te gaan. Man, ik ben niet ziek hoor, kan best naar beneden, en weer naar boven...lekker spaghetti gegeten beneden aan tafel en nog een tijd met m'n pa aan tafel de bouwtekeningen van het nieuwe huis besproken. Dan nu maar naar bed, tv kijken. Tot 12 uur kon ik nog steeds niet slapen maar ik moest wel van mezelf.

Rond kwart over 3 wakker tot half 6, noodweer joh hier in Rotterdam! Regen, wind, alles ging over mij heen (ik sliep op zolder). Uiteindelijk door de wekker van 8 uur geslapen, dus om kwart over 8 kwam m'n pa men wekken om m'n meds in te nemen. En ik voel me prima goed. M'n suiker blijft tussen de 9 en de 13 schommelen, maar dat vind ik voor nu even acceptabel, spanning, antibiotica, narcose en ingesteld zijn, zijn geen gouden combi blijkt wel!

Maar ik mag niet klagen, ik voel me goed, heb een mega gezwollen boezem, en alleen uit bed gaan is lastig. Ik heb het gevoel dat ze er aan de onderkant uitzakkend dus hou ze stevig vast als ik uit bed stap. Haha! Als mijn herstel zo goed gaat als ik nu denk, raad ik het elke vrouw aan!

Foto's volgen snel als ik ze heb kunnen maken!

Liefs en dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles zo goed is gegaan en je er blij mee bent! :)

Ik kon mijn suiker de eerste 2 weken best lastig laag houden door die narcose, dus daar ben je echt wel even mee bezig waarschijnlijk haha.

Oh echt joh?! 2 weken?! Wow! Heb vannacht voor het laatst geprikt, weet toch wel dat ie 'te' hoog is. Ff chill vandaag! LOL!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, ik had er echt moeite mee, ben eindelijk sinds jaren redelijk ingesteld, maar er was geen touw aan vast te knopen. At echt heel erg weinig de eerste weken en kreeg hem eigenlijk niet onder de 12. Zou dus wel regelmatig meten als ik jou was. :) En als je toch weet dat ie te hoog is dan gewoon wat insuline toedienen op gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verhaal, en super dat je het met ons wilt delen! Hoe meer ervaringen hoe beter voor degene die na jou komen ;)

Fijn dat alles is goed gegaan, zal best wel even spannend zijn geweest met je suiker! Vooral dat met die compressiebh herken ik echt haha, ik wilde ook niet kijken ik wilde hem alleen maar zo sneeeel mogelijk weer aantrekken. Net alsof je borsten er anders af vallen...Goed vasthouden hoor!! Pas na een week ofzo begon ik ze meer te waarderen, daarvoor was het alleen maar ongemakkelijk :P

Rust lekker uit en laat je lekker vertroetelen, dan ben je zo weer de oude!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, ik had er echt moeite mee, ben eindelijk sinds jaren redelijk ingesteld, maar er was geen touw aan vast te knopen. At echt heel erg weinig de eerste weken en kreeg hem eigenlijk niet onder de 12. Zou dus wel regelmatig meten als ik jou was. :) En als je toch weet dat ie te hoog is dan gewoon wat insuline toedienen op gevoel.

Ik ga je advies opvolgen! Ookal ben ik nogal eigenwijs thanks mop!

Heel leuk verslag ! Hoop dat de rest van de dagen net zo goed voor je gaan !

Dankjewel! Ik hoop met je mee, hihi!

BTW langleve de autocorrectie op de Ipad! Man= mam, ingesteld=ongesteld, bloedproeven=bloedprikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verhaal, en super dat je het met ons wilt delen! Hoe meer ervaringen hoe beter voor degene die na jou komen ;)

Fijn dat alles is goed gegaan, zal best wel even spannend zijn geweest met je suiker! Vooral dat met die compressiebh herken ik echt haha, ik wilde ook niet kijken ik wilde hem alleen maar zo sneeeel mogelijk weer aantrekken. Net alsof je borsten er anders af vallen...Goed vasthouden hoor!! Pas na een week ofzo begon ik ze meer te waarderen, daarvoor was het alleen maar ongemakkelijk :P

Rust lekker uit en laat je lekker vertroetelen, dan ben je zo weer de oude!

Ohhh ik ben dus niet de enige gek met zo'n gebrek?! LOL!

Het is idd fijn om eea te kunnen delen, iedereen heeft andere ervaringen en iedereen verwoord het anders, waardoor mijn verslag misschien net die ene twijfel kan weghalen! Nou, daar werken we allemaal toch graag aan mee hier?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel allemaal! Super fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft! Doet een mens goed!

Ik heb net een nieuw topic aangemaakt, daarin heb ik het ook geschreven. Maar heb nog geen foto's aangemaakt. Wilde het beruchte compressievest zsm weer aan! Te gevoelig anders! MAAR,...zsm plaats ik mijn beauty's op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superleuk verslag en je schrijft ook al zo tof!!!

Proficiat met je tweeling...verzorg ze maar goed!!!

En flink in je bedje blijven liggen hoor...laat die colatjes maar in de ijskast staan...:-)

Rust rust rust...dat is het grote geheim voor mooi geheelde borsten...

Geniet ervan...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als jij Lein, voel ik mij super. Echt geweldig!

Enne, samen een keer naar Tenerife? De Teide die ik al meerdere keren heb gedaan. De hotels heb zien opbouwen. Het asfalt naar de Teide zien groeien

Ik ken nog de tijden dat de gaten in de weg lagen. Costa Adeje? Alles zien hoe het werd opgebouwd. In 1 woord? Fantastico!! Is mijn thuis. Siempre!

Maarre Niomio is een fantastische dokter en zijn team. Alleen maar lof idd.

Wij hebben onze boobies :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super om ook jou verslag met veel plezier te mogen

Lezen . Gelukkig ook voor je dat alles goed is gegaan.

Vooral met je suiker.. is toch altijd even spannend.

Geniet van je boobies ! en rustig aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

BTW dankjulliewel allemaal! Een goed herstel, daar hoop ik ook op idd :-D Gisteren een dagje geen bloedgeprikt. Maar was miss wel beter geweest, want ik had echt een hangdag! Bah! Hele dag in bed, moe maar niet kunnen slapen, niet echt trek in eten (terwijl ik normaal ongeveer in de keukenkastjes leef), wel veel gedronken.

MAAR,....ik voel me goed! Net zelfs mn eigen brood gesmeerd en mn vest alleen aangetrokken! WOW HEY! Heb ik gewoon even op eigen kracht de volgende ronde bereikt! Ik speel nu door voor het borstelen van mn eigen haar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha succes dan deze ronde..dat je mooie gekamde haartjes mag hebben

Maar super verslag om te lezen,

je schrijft erg leuk, leest heel leuk weg.

Fijn ook om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt met Nio,

ik ga 22 jan naar hem toe en dan gaan succes verhalen van hem erin als zoete koek.

Heel veel succes met je herstel (en je haren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs broodsmeren wil de eerste dagen niet?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.