Ga naar inhoud

Vera : 29 april 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hahha ik doe inderdaad nog steeds iets teveel. Heb er een hekel aan om zo afhankelijk te zijn. Ben net even de stad ingeweest en kon het niet laten om even een bh te passen. Mijn sportbh is 80B dus die pakte ik ook meteen uit het rek, nou echt veel te klein! :152: Mijn tepels kwamen er gewoon bovenuit. 80C zat beter, had ik niet verwacht, voor mijn gevoel zijn ze helemaal niet zo groot. En jennifer, de foto's komen ECHT begin volgende week, zoals ik al eerder liet weten, het kabeltje van mijn camera ligt nog thuis.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nou eindelijk, ik heb foto's op mijnalbum.nl! Voor mijn wachtwoord kun je me een pb sturen. vera290410.mijnalbums.nl

Wat betreft mijn herstel..De pijn is de echt zo goed als weg. Geloof dat dit redelijk snel is, ben nu 10 dagen PO. Op mijn zij slapen gaat ook alweer, alleen nog niet de hele nacht. Was echt heeerlijk de eerste keer dat dat weer kon! Eindelijk weer tegen mijn lief aankruipen. Vrijdag moet ik op controle en worden de knoopjes van mijn hechtingen eruit gehaald, ben benieuwd hoe het er dan uit zal zien. Tot nu toe ben ik heel erg blij met het resultaat. De zwelling was bij 2 dagen PO al helemaal weg, op de foto's is ook te zien dat 2 dagen PO en 1 week er bijna hetzelfde uitzien. Ben benieuwd wanneer het een beetje gaat hangen, al weet ik niet zeker of dat bij mij zal gebeuren, omdat ik dat voor de bv ookal niet echt had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Vera,

Jeeh je hebt foto's! Wil je me je ww pb'en? Ben erg benieuwd :)

En lekker he, op je zij slapen? Heb ik vannacht ook voor het eerst gedaan, zalig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Oh een ww is inderdaad niet nodig!

Meid, wat zijn ze MOOI! Echt een mooie vorm heb jij zeg! :49: Mijn complimenten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vera,

Ja hoor, 't is in orde, maar had ze dus al kunnen zien daarstraks zonder je ww en vind ze er al heel mooi uitzien hoor! En maak je geen zorgen, die 280 cc ontsnappen heus niet aan de zwaartekracht :3: , ze zullen wel wat meer gaan hangen en er nog natuurlijker gaan uitzien!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Eefje! Is het niet raar, dat er bijna geen verschil is tussen 2 dagen PO en 7 dagen? Niet dat ik het erg vindt, want ik wilde ze niet kleiner, ik vind ze nu precies goed. Maar ik wist niet dat die zwelling zo snel wegging, ik slikte wel arnica, misschien kwam he daardoor. Een klein stukje van de onderkant is nog gevoelloos, mijn tepels waren dat ook, maar die zijn nu overgevoelig! Heel irritant. Hoop maar dat dat een beetje snel weggaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vera,

Waarschijnlijk had je gewoon niet veel zwelling, bij mij is er ook nauwelijks zwelling geweest, de maat van het begin heb ik wel behouden alleen de vorm is gedurende de weken wel verandert.

Tja, hoort er allemaal bij, gevoelloosheid, overgevoeligheid, :D hoop dat het snel betert bij je maar is niet te voorspellen wanneer het over gaat!

Nog een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat denk ik ook! Ik heb me nu voorgenomen er een paar dagen niet naar te kijken, misschien zie ik dan een keer verschil haha! Donderdag ben ik 2 weken PO en vrijdag gaan de hechtingen eruit, van beide dagen zal ik nog nieuwe foto´s plaatsen tegen die tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee allemaal!

Vandaag ben ik 15 dagen PO en zijn de hechtingen eruit gehaald, ziet er al redelijk uit en ik heb ook het idee dat ze iets beginnen te zakken, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb net nieuwe foto´s geplaatst van vandaag. Er staan ook enkele foto's in de galerij.

Ik mag overmorgen beginnen met de littekencreme. Bij sommige van jullie lees ik dat je ze moet masseren maar dat is tegen mij niet gezegd. Enig idee waarvoor dat goed is?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vera,

Heb je picjes bekeken en ik vind ze er al heel mooi uitzien :123: en vind ook dat ze al zijn gezakt sinds de vorige foto's! Je begint eindelijk verandering te zien hé! Je bent ondertussen ook van die hechtingen verlost, geeft ook direct en fijner gevoel hé, begon bij mij zo tegen te trekken, was blij dat ze eruit waren.

Je littekens zien er ook al goed uit hoor, als je niet is gezegd ze te masseren zal het wel niet nodig zijn bij jou, lijkt me ook zo als is ze zie. Sommigen hebben nogal dikke littekens en die moeten ze dan meestal masseren, maar bij fijne littekens is dat niet nodig. Nog een fijn herstel gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie eefje! Altijd fijn om te horen dat een ander ze ook mooi vindt! Die hechtingen is inderdaad wel een verlossing, als ik mijn arm iets te ver uitstrekte, trok het inderdaad en dat is nu niet meer.

Heb vannacht ook voor de tweede keer zonder bh geslagen, heerlijk! Alleen moet de deken dan wel stil blijven liggen, want anders heb ik het gevoel alsof er schuurpapier over mijn tepels gaat. Zijn nog een beetje overgevoelig, in de onderkant van mijn borst heb ik alleen nog niet al mijn gevoel terug.

Heb ook 2 nieuwe bikini´s gekocht! :57: Zag er echt mooi uit en er zat wat in!! Heerlijk! Durf ik ook eindelijk een keer op mijn rug te liggen in de zomer!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vera

Ik heb net in je album gekeken met de goede link hihi,

ik vind je nieuwe boobs :1bouncingboobs: heel mooi geworden en je zal wel heel erg blij zijn ermee!

Fijn dat je al geslaagd bent voor nieuwe bikini's dan kun je gelijk als het

mooie weer dr is mee pronken :123: op het strand of zwembad of gewoon lekker in je tuin hihi.

heerlijk he die hechtingen eruit,dat vond ik echt een verlossing alleen ze deden nog heel

even najeuken.Ik heb best dikke littekens en moet ze wel masseren van de pc om ze soepeler

te maken,ze zien ook nog enigzins een beetje rood aan maar dat zal wel wegtrekken,zal

wel wat meer tijd kosten.

Enne die tepels,jaaa heel erg gevoelig met aanraken of in die charmante bh waar ze tegen

aangedrukt zitten,hoop dat dit zo voorbij gaat.

Ben jij alweer aan het auto rijden??ik wil dat in het weekend weer gaan proberen,dat mis ik

wel haha lekker repen.... :D

Geniet lekker van de zon B) doe ik lekker ook,beetje bruin bakken kan geen kwaad,weg met die melkflessen!

Heb jij nog een tussendoors controle?

Liefs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Angela!

Sorry voor de late reactie. Nou ik heb in mijn bikini gelegen! Haha! Voelde wel goed! Het fijne is nog dat niemand het opvalt als ik mijn kleren aan heb, ik heb nu net zoveel met mijn bh aan als daarvoor..tenminste zo lijkt het. Terwijl het toch echt dik 2 cupmaten groter is! Autorijden deed ik met 2 weken weer. 6 juli heb ik nog een controle, maar als ik er zelf nog meer wil mag dat ook altijd. Heb wel het idee dat het goed gaat allemaal, heb nergens pijn. Het gevoel in mijn tepels is gelukkig bijna weer normaal, werd er echt een beetje gek van en vriendlief ook als je snapt wat ik bedoel. Die mocht er nooit aankomen! Alleen het gevoel aan de onderkant van mijn borst is nog steeds niet terug, hoop echt dat dat nog gebeurd, want het niet het idee dat er vooruitgang in zit. Vrijdag ga ik ook eindelijk weer lekker werken! Ik werk in de horeca, dus daar moest ik echt mee wachten.

Zal vandaag of morgen maar weer eens nieuwe foto´s maken! Ben benieuwd of er dan weer verschil te zien is.

Hoe is het nu met jou?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

hee meiden!

Lang geleden dat ik wat geschreven heb. Alles gaat super goed, voelt echt al helemaal eigen, net alsof het nooit anders geweest is. Weinig mensen valt het op, behalve die het wisten. Kan ik alleen maar zien als een compliment, dan past het blijkbaar goed bij me. Ze zijn al een stuk zachter geworden, maar ik vroeg me af of ze nog zachter worden. Ik ben nu 8 weken PO. Als ik op mijn rug lig, voel je mijn littekens ook goed, als ik sta niet. Wordt dit nog zachter? 6 Juli heb ik nog een controle, hoop dat alles goed is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vera,

Leuk nog iets van je te horen. :D Super dat het allemaal goed gaat! :35: Denk wel dat ze nog zachter zullen worden hoor, ben nu zelf 5 maanden po en vind dat ze nog steeds zachter worden!

En inderdaad, betekent dat ze perfect bij je passen als het niet opvalt, alsof je ze altijd al zo hebt gehad! Heb je nog nieuwe foto's trouwens? We zijn altijd benieuwd, hihi :118:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Zooo morgen ben ik 7 maanden PO! Het herstel ging aan het begin heel snel, maar deze maand heb ik voor het eerst echt echt echt nergens last meer van. Andere maanden gingen ook prima, maar soms voelde ik het toch nog als ik teveel had gesport of in een rare houding had geslapen. Nu is gelukkig alles goed! Het litteken wordt ook stukje bij beetje lichter en mijn borsten zijn nu echt zacht! Helaas heb ik nog steeds geen gevoel in het stuk borst onder de tepel. Aan de zijkanten wel, maar een flink stuk voel ik nog niet. Dr. Laban zei tegen mij dat je je hele leven het stuk rond het litteken niet zult voelen, maar nu voel ik wel een groter gedeelte niet. Iemand enig idee hoe dit kan of hoe lang zoiets duurt??

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

beschadigde kliertjes,weefsel,zenuwtjes geven ze tot een jaar herstel,als je erna nog geen gevoel terug hebt,kan je er op rekenen dat dit blijvend zal zijn :rolleyes:

wel lekker dat je nu sinds deze maand niks meer voelt,heerlijk toch!?

ja dat zacht worden heeft ook echt zijn tijd nodig he,maar die heb je nu bereikt,goed te lezen :1:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee moontje!

Bedankt voor je reactie. Nou dan ben ik benieuwd! Zie dat jij al flink wat operaties hebt gehad, heb jij gevoel in het gedeelte dat ik omschreef? Dan nog een vraag aan jou, ik vroeg me af wat precies de reden is dat jij zoveel operaties hebt. Is dat omdat er niet zoveel cc in een keer in kan? Was je operatie in oktober voorlopig je laatste of komen er nog meer?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vera,

ja dat wat je omschreef heb ik ook,aan een kant dan,alhoewel je dat op den duur beetje op de koop toe neemt zeg maar,maar in begin is het best even raar,vervelend te voelen ja,ff de tijd geven nog.

en over zachtheid,ik vond ze ook vaak na tal weken al zacht,maar zelfs merkte ik na me 2de operatie nog,dat na 4a5mnd nog zachter werd,dus ik ga ervanuit dat je ook tot een jaar nog verandering in zachtheid kan opmerken,in goede positieve aard dan he :)

ja ik heb er idd 3 gehad,operatie,s... de eerste beviel me totaal niet,in zicht maar zeker ook niet in gevoel erbij,en kon er niet aan wennen en wou dat niet,ook vond ik de maat schrikbarend klein zeg maar ^_^ 2de operatie gehad,en dat viel me helaas ook kleiner uit dan gedacht,door mezelf en door me arts,ja goed,voor beide een situatie van onmacht,me cc,s verdinken gewoon een beetje hihi

wel de vorm heel erg tevreden mee,dus 3de operatie gehad en nog meer cc,s en nu zit ik aan me tax zeg maar,stik tevreden en dezelfde vorm en grote van diameter gehouden,alleen iets voller en meer projectie gekregen.al ik me nog steeds verbaas dat ik dit formaat heb bij wel liefs 1000cc,zelfs me arts keek er van op tijdens operatie en op me controle :70:

afijn ,ik mag nu niet meer klagen doe ik ook niet,maar het zal me wel altijd een raadsel blijven,waar me cc,s naartoe verdwijnen.

dus nee,verlopig geen operatie,s meer voor mij,maar wel in de toekomst he,ooit moet ik weer een wissel :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.