Ga naar inhoud

Vera : 29 april 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hello!

@ Dees: Bedankt voor je reactie! Morgen is je dag hea! Ben benieuwd. Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, meer ongeduldig! En tjaa wat de financien betreft, ik heb hele lieve ouders die het mij gelukkig de helft konden/wilden lenen en de andere helft heb ik gekregen. Pure mazzel dus! Succes morgen meid!

@ Eefje: Haha fijn dat er in ieder geval iemand vertrouwen in heeft! Groter dan een C dat zal wel niet en dat hoop ik ook niet! Ik zal zeker nog even genieten van het mooie weer, zometeen het terras op! Jij ook nog een fijne zondag!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Morgen is het zo ver! Heb er zo´n zin in! Maar er is wel een klein probleempje misschien. Ik heb dit weekend koorts gehad en was heel erg verkouden. Een beetje verkouden ben ik nu nogsteeds, maar wel stukke minder. Als het bijna weg is, zal de operatie wel gewoon doorgaan toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey vera

heel veerl suc6 morgen maak je niet te druk

en denk wel dat ze het gewoon door laten gaan ook met en verkoudheidje als hij nu al veel minder is

wel spannend joh

nogmaals heel veel suc6

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een vraag aan jullie allemaal. Ik slaap de eerste 3 nachten na de operatie sowieso bij mijn vriend, we wonen nog niet samen. Maar denken jullie dat ik zelf een t-shirt ofzo aan kan krijgen? Scheelt het misschien een beetje dat ik ze boven de spier krijg en niet dual plane? Is denk ik wel handig om voor direct na de operatie iets met een rits mee te nemen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vera,

Veel succes voor morgen, hoop dat alles volgens plan normaal kan doorgaan, zal voor je duimen :35:, wat betreft je laatste vraag, zelfs bij voor de spier plaatsing zul je de eerste dagen echt moeilijk in een t-shirt geraken, je kunt beter iets dragen dat vooraan open gaat, bloesje of iets dergelijks.

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Allereerst alvast veel suc6 morgen!!!!! Zal aan je denken. Hopen dat je vannacht nog lekker kan slapen.

En wat je vraag betreft ben ik het met Eefje eens. Ik heb ze dan ook maandag voor de spier geplaatst gekregen maar toch zie ik het nog steeds niet zitten een shirt aan te trekken. Heb gelukkig wel een zeer rekbaar hempje die ik als het ware van onderaf aantrek en dan kan ik wel mijn armen erin steken met daar overheen het vest van mijn huispak. Misschien heb je er wat aan.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, goede tip van Tine, zo deed ik het ook. In de eerste week had ik zelfs hulp nodig om in m'n bloes en in jasjes te geraken, je kunt dan echt nog niet veel met je armen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé,

Hééééél veel succes hoor morgen! Voor je het weet lig je op de operatietafel en ben je alweer wakker!

De eerste week heb ik gewoon vestjes gedragen hoor. Zit gemakkelijk hé.

Succes!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera!!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!! ik zag dat we in de zelfde leeftijd zijn haha ik word 17mei door dokter laban geopereerd ik kan niet wachten vind het echt super spannend!! ben benieuwd hoe de joune zijn geworden

groetjes mikelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden!

Ik heb ze! Hier mijn verslagje.

Ik moest eigenlijk om half 12 aanwezig zijn en dan om 13 uur geopereerd worden. Om kwart over 8 werden we wakker gebeld, of we er niet al om half 11 konden zijn omdat er geschoven was in de planning. Dat moest wel lukken! We sprongen ons bed uit, we hadden ineens nog maar een half uur. Snel douchen, geen make up, geen creme blabla mocht allemaal niet. In de auto en stipt half 11 kwamen we binnen rennen.

Werd prima ontvangen, waren echt lieve mensen. Ik werd naar mijn eigen kamertje gebracht, met een eigen badkamer. Daar werd ik afgetekend en kon ik nog wat vragen stellen aan de chirurg. Vervolgens bleef mijn vriend in het kamertje, die kon tv kijken en moest ik naar de anesthesist. Raakte een beetje in paniek vlak voordat ik onder narcose ging, ik dacht ineens dat ze heel ruw met me om zouden gaan en dat er allemaal rampen zouden gebeuren. Werd gelukkig snel onder narcose gebracht en het volgende wat ik daarna nog weet is dat ik wakker werd en begon te huilen. Was zoo ontzettend opgelucht en blij. Ik was nog een beetje suf en mocht na een kwartiertje naar mijn kamer. Daar zat mijn vriend te wachten en weer begon ik te huilen, weet ook niet precies waarom. Denk alle spanning die eruit kwam ofzo. Ik kreeg een kopje thee en een beschuitje, werd er toch een beetje misselijk van. Heb even stiekem onder de dekens gekeken, dacht vooraf dat ik het niet wilde zien omdat het vast een slagveld zou zijn van bloed en jodium. Nou niet dus, het zag er relatief goed uit! Had alleen twee pleistertjes op wondjes en dat was het. Ze waren nog erg opgezwollen en zaten erg hoog op mijn borst, door de zwelling zijn ze echt hudge! Het is 280 cc geworden. Om half 5 mocht ik naar huis, nou dat was een ramp. Vreselijke file, 2 uur en een kwartier erover gedaan om van utrecht naar arnhem te komen. Door de file was ik ontzettend misselijk, dacht echt dat er geen einde aan zou komen. 7 uur waren we thuis en kwamen mijn ouders en een goeie vriendin even langs. Voelde me wel redelijk goed, beetje last van mijn rechter borst. Om 11 uur ben ik naar bed gegaan, mag alleen op mijn rug slapen, daardoor werd ik 's nachts wel wakker omdat ik last van mijn rug had. Voel me nu eigenlijk prima, het vocht zakt naar beneden en daardoor voelt het alsof mijn ribben gekneust zijn, is wel erg gevoelig. Het valt me alles bij elkaar ontzettend mee en ik ben heel benieuwd hoe het er over een paar dagen uit ziet, het gaat waarschijnlijk nog flink slinken en zakken natuurlijk. Ik heb al foto's gemaakt, maar heb ze nog niet geplaatst, zal ik zondag of maandag wel even doen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Fijn dat alles goed is verlopen en dat het je goed is meegevallen en je hebt nog meer gekregen ook dan was afgesproken! :1big_boobs: Zul je wel blij mee zijn zeker?! Ben benieuwd om je foto's te zien hoor, word vast heel mooi, als de zwelling weg gaat worden ze natuurlijker en komt de vorm meer uit!

Nu lekker herstellen, doe het rustig aan, want bij voor de spier plaatsing ben je al snel geneigd meer te gaan doen omdat het minder pijnlijk is! Geniet van je nieuwe aanwinsten! En ook gefeliciteerd natuurlijk!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

GEFELICITEERD, en nu herstellen en dan genieten maar he.

Veel suc6 ermee en let op je armen niet te hoog of te zwaar tillen he en niets boven je hoofd aantrekken.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden! Heb nu zo aan het einde van de dag eigenlijk niet zoveel pijn. Moet wel oppassen dat ik niet teveel doe, kon het net bijvoorbeeld niet weerstaan om toch maar even het bed op te maken. Zometeen komt vriend lief uit zijn werk en dan doe ik niks meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, gelijk heb je!

Dat slapende gevoel had ik ook aan men borsten. Heel raar vond ik dat. Bijna gevoelloos.

Daarna is het overgegaan naar overgevoelig!

Stilletjesaan is alles weer normaal hoor.

Maak je maar geen zorgen!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweede nachtje achter de rug, valt me erg mee moet ik zeggen! Ik word er gewoon blij van! Voel me prima en ga zo eventjes een rondje door de stad lopen, even naar buiten. De zwelling begint nu echt snel weg te trekken, had gisteravond even een andere sport bh aangedaan. 80C zat goed, maar 80B zat strakker, dus dat vind ik voor nu even fijner. Aangezien de zwelling nog wat af zal nemen, denk ik dat het daar bij blijft. Volgens mij worden ze wel echt heel erg mooi! Morgen zal ik een album aanmaken en foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Vera,

Hoe is het nu? Hoe gaat het met de pijn? Als je je album hebt, wil ik je ww wel hoor! Ben benieuwd :)

En hoe ging het stukje wandelen? Vond ik echt lekker, eindelijk weer even naar buiten en een frisse neus halen! Maar dan wel op goede, dempende sportschoenen :D

Succes verder! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jennifer!

Het gaat goed! Pijn heb ik niet echt meer, maar daardoor doe ik soms wel teveel. Ik zou eigenlijk zondag weer naar huis gaan, ben nu bij mijn vriend, maar deze week blijf ik ook nog. Sommige kastjes zijn gewoon te hoog, of mijn jas aandoen etc. Ik kan het allemaal wel, maar het mag gewoon niet. Heb nu soms een heel gek gevoel in mijn linkerborst, alsof de trilfunctie van mijn mobiel 1 seconde af gaat, heel gek. Ze worden wel echt mooi nu, de zwelling is zo goed als weg en nu moeten ze alleen nog zakken.

Door de stad lopen was wel even lekker! Ga zo even lunchen met een vriendin, als ik dat thuis kan, kan dat ook wel in de stad, maar dan zonder handtas.

Ben alleen niet zo handig geweest, het kabeltje van mijn camera ligt nog thuis, dus de foto's kan ik nu pas doen zodra ik thuis ben, maar ze komen er zeker!

Hou je op de hoogte.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Vera

alleereerst GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinsten,zo ben je aan het aftellen en nu heb je ze!

Ik las dat het bij je ook allemaal soepel is verlopen en dat je bijna geen pijn ervaart dat is natuurlijk meegenomen toch.

En ook al na buiten geweeest,was dat niet te snel misschien? Ik zou dat nog niet durven hoor,ik sjok wel hier in het huis rondt hihi.

In ieder geval een goed herstel toegewenst en toch voorzichtig zijn met dingen doen want daar ben ik op teruggekomen,helaas.

Ben benieuwd na je foto's. :)

grtjs Angela :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Waar blijven die foto's?! :P Nee hoor, we hebben geduld :)

Hoe gaat ie? Doe je nog te veel? Ik ook hoor, het is te verleidelijk om zelf dingen te doen en ik haat het om alles te vragen! Maar goed, iedere dag kan je weer iets meer.

Veel succes nog!

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Vera

nog Gefeliciteerd met je boobs :D

hoe is het nu met je las dat je gelukkig niet meer zo veel pijn hebt

maar zou me nog wel lekker laten verwennen en niet te veel doen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.