Ga naar inhoud

Vera : 29 april 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee allemaal!

Ik wil me graag even voorstellen! Heb al veel op dit forum gelezen en gezien. 29 april krijg ik een borstvergroting bij Dr. Laban in de Bergmankliniek Bilthoven. 15 Februari heb ik mijn consult gehad, voor mijn gevoel duurt het nog eeuwen, de tijd kruipt echt tot het zo ver is! Op dit moment heb ik cup A, ik weet niet waar ik straks op uit kom, maar ik krijg in ieder geval 240 of 260 cc boven de borstspier. Kan me er nog geen voorstelling van maken, heb al veel foto's gezien maar het valt bij iedereen zo verschillend uit. Vlak voor de operatie zal ik wel een operatie topic maken, dan kunnen jullie mij daar volgen!

Liefs, Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi Vera,

welkom hier! veel plezier en wijsheid :)

ik wil je vragen om gewoon met deze topic door te gaan. het is ook handiger voor de dames die je nu volgen om 1 topic te houden.

ik verplaats deze alvast naar de operatieverslagen omdat je al een datum hebt.

alvast veel sterkte met de zenuwen :38:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vera,

Welkom hier, klein vraagje, krijg je ronde of anatomische prothesen?

Ik heb 200 cc gekregen, iets minder dan jij krijgt, en anatomisch. Kwam van A/AA cup en heb nu C-cup. Welke cup zou jij graag bekomen?

Liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee meiden!

Kijk hier nu al een hele tijd rond op het forum en reageer hier en daar, maar ik wil nu toch graag mijn verhaal met jullie gaan delen en eventueel foto's als het zover is! 29 april ben ik aan de beurt, voor mijn gevoel duurt het nog eeuwen. 19 Februari had ik mijn consult met dokter laban in de bergman kliniek in Bilthoven, mijn moeder was mee. 220 cc vond zij prima, maar ik had hier gelukkig al gelezen dat het toch kleiner uitvalt na de BV. Ik twijfelde daardoor nog tussen 240 en 260 cc, hij zal tijdens de operatie kijken wat het mooiste is, ik hoop op 260! De prothesen worden op de spier geplaatst. Hij was heel rustig en heel vriendelijk en mocht zoveel vragen stellen als ik wilde, heb echt vertrouwen in deze kliniek.

Ik ben nu 19, wordt in juni 20 en vroeg me af of er nog meer jonge meiden zijn die een bv laten doen. Bij mij gebeurd het vlak voor de meivakantie, dus dan heb ik een weekje rust, snel daarna hemelvaart weer rust. Ik studeer, maar hoef niet vaak naar school, vraag me af of dat bij jullie al snel weer een beetje ging. Dan nog zoiets! Sport beha's? Ik heb die van de bergman gezien, die krijg ik sowieso, maar hij lijkt wel een hemd. Voor 's nachts is dat prima, maar overdag in de lente wil ik wel graag een t shirt aankunnen, hempje gaat natuurlijk niet. Weet iemand een beha die betaalbaar is en niet zo zichtbaar is onder je kleding?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Vera,

welkom hier!

is al lekker snel,nu dan haha.. je kunt nu gaan aftellen.

en je moet echt je rust wel nemen hoor! zeker een week of 2-3. nu weet ik niet of je moet zeulen met een zware tas want dat mag je niet! zeker de eerste 2-3 weken niet!!!!!

en je hebt bij deze link wel een redelijk onzichtbare bh maar dan moet je wel wat verder zijn ivm de maat.

en anders is het toch ff 6 weken bikkelen hoor :)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja das waar maar de meeste raden wel 6 weken aan. omdat het gewoon beter is!

ik hoefde hem ook maar 2 weken dag en nacht en daarna nog een 4 alleen overdag aan en heb hem 15 weken dag en nacht aan gehad. gewoon omdat hij goed zat en ik me er veilig bij voelde. en slaap nu nog in mijn sportbh dusja.... het is niet altijd een straf hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet wachten op de dag dat ik die BH niet meer aan hoef, ik hoef hem nog maar een week dag en nacht, dan alleen nog maar overdag, 3 weken lang. Om over die band nog maar te zwijgen... Die moet ik echt 6 weken lang dag en nacht om :-( Nog maar een maand te gaan.... XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die band is naar maar ik merk wel dat hij echt iets doet. Wel fijn dat jij nog overweg kan met je sport BH. Ik vond het meteen al een onding. De eerste dagen voelde ik me er ook wel veilig in hoor. Maar na een week was ik er wel weer klaar mee. Helaas. Moest jij ook een band?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww haha das zeker een voordeel! Ik heb ook al een ander BH erbij. Maar ik vind ze gewoon zo a-seksueel en huge :-) Ik moet ook eigenlijk niet zeuren hoor, het is voor het goede doel en ik merk ook wel dat het echt wel goed is voor het verloop van het verstel. Ik mocht in de kliniek kiezen tussen zwart en huidskleur. Bij het woordje huidskleur kreeg ik echt de kriebels. Blegh, hahaha vind dat helemaal niks :-)) Dus nu heb ik een mooie zwarte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 16 dagen en dan is het zo ver! Had vannacht mijn eerste nachtmerrie over mijn bv! Ik droomde dat ik wakker werd van de narcose en dat ik mijn nieuwe meiden mocht zien, maar toen ik ze bekeek zat mijn linkerborst aan de zijkant van mijn lichaam en de rechter zat bijna op mijn schouder! En bij allebei zaten de tepels op een hele rare plek! Toen ik wakker werd schrok ik zo erg dat ik maar meteen even onder de deken keek: gelukkig het was maar een droom...!

Begin nu trouwens ook de twijfelen over het aantal cc. Bij mijn consult hebben we afgesproken dat er tijdens de operatie wordt gekeken of het 240 of 260 wordt, maar nu wil ik misschien wel 280. Is zo moeilijk in te schatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Spannend hoor, waarom heb je pas in op 29 april een afspraak ingepland als ik vragen mag natuurlijk ;-)

Groetjes Aerial

Hee Aerial!

Sorry voor de late reactie. Ik heb dit gedaan omdat ik dan pas mei vakantie heb. Ik studeer namelijk. En dan heb ik tenminste geen hinder ivm school. Had het inderdaad liever eerder gehad maar helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hahaha leuke droom! Moet er altijd hard om lachen, al die gekke dingen die onze hoofden weten te verzinnen tijdens zulke dromen!

Kan je het niet nog even bespreken met je cv als je echt meer cc's wilt? Misschien kan het wel...

Succes met aftellen he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Eefje!

Sorry voor de late reactie, ik had perongelijk twee operatie topics. Ik krijg ronde prothese, heb nog wel wat borstweefsel van mezelf. Ik heb nu 80A en hoop uit te komen op een C, of dit ook gebeurd weet ik niet. Ik begin nu te twijfelen of ik misschien toch 260 of 280 wil. Eerst twijfelde ik tussen 240 en 260.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha leuke droom! Moet er altijd hard om lachen, al die gekke dingen die onze hoofden weten te verzinnen tijdens zulke dromen!

Kan je het niet nog even bespreken met je cv als je echt meer cc's wilt? Misschien kan het wel...

Succes met aftellen he!

Ja misschien bel ik hem nog wel even. En anders kan ik het altijd op de dag zelf nog vragen. Als hij toch 240 of 260 doet, terwijl 280 wel past, dan is dat vast geen probleem toch op de dag zelf? Pfff ik moet het allemaal nog maar even zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Vera,

Je leest hier inderdaad wel vaker dat de pc tijdens de bv kijkt of er nog iets meer cc in kan. Dus misschien kan het bij jou ook wel! :) Gewoon even bellen, is misschien voor je eigen gemoedstoestand beter dan tot het laatste moment wachten met vragen. Tenminste, dat zou bij mij zou werken!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb net toch maar even gebeld en het is geen probleem. Hij moet alleen even kijken of het mogelijk is ivm mijn huid, maar hij kan er op de dag zelf wel nog even naar kijken.

Denk wel dat ik nu moet oppassen dat ik niet hebberig wordt, volgens mij nu ik eenmaal aan het idee gewend ben, wil ik het steeds groter en groter. Misschien ook wel omdat ik hier maar weinig meiden zie met minder dan 300 cc. Hoop wel op een kleine tot normale c uit te komen anders wordt ik gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag begonnen met de arnica en vitamine c! Ik haat sinaasappel smaak:P Gister ben ik ook nog gebeld door de anesthesist en heb ik de tijd te horen gekregen: 12.45 uur! Kan echt niet meer wachten, kijk er zo ontzettend naar uit. Morgen nog even lekker met mijn vriend naar een wellness centre, dat mag dan ook even niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vera

Thnx voor je reactie..!

Leuk dat je ongeveer zelfde ccs als mij gaat krijgen..

Maar ja bij iedereen is het toch anders!

Jij bent ook al bijna aan de beurt spannend he.? ben je al erg zenuwachtig..Ik momenten wel en momenten niet.

Jij zit nog op school las ik..Ik wilde het ook een paar jaar geleden al doen maar dat lukte mij echt niet met de financien..!

Jij ook vast succes en we kunnen elkaar mooi in de gaten houden,hebebn voorlopig tog niet veel te doen hihih :rolleyes:

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vera,

Nog een paar daagjes en het is al zover! Ben benieuwd op hoeveel cc je uiteindelijk zult stranden! Las net nog effe je topic door, ja die twijfel hé! Is niet gemakkelijk, maar komt allemaal wel goed! Die C zal wel lukken, als 't niet nog een stuk groter word, ben echt benieuwd! :1big_boobs: Geniet nog van het mooie weer!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.