Ga naar inhoud

Kale poes


Vienna1981

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Wahhhh.... Toen ik zag staan 'kale poes' dacht ik oké het borstenforum gaat over op kale poezen ..

Niet zo gek toch ik heb zelf ook een kale poes , wahhh.. hu.. wat zeg ik nu weer :154:

Maar leuke insteek ! Daar ga je heel veel reacties op krijgen .

Trouwens lief poesje heb je :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooow zijn niet goedkoop zie ik al.... meestal kan je ze gratis afhalen als er een nest is maar deze kost zo'n 850 euro.. ik hou wel van wat aparts :)

mijn vriend is inderdaad allergisch voor katten... maar mijn dochter is helemaal gek van ervan...

zou hij voor dit ras niet allergisch kunnen zijn??? eigenlijk denk ik van wel.. hij is vooral allergisch voor het stof wat er van de huid afkomt ofzo.. niet persee voor de haren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij heeft een stamboom en dan betaal je gemiddeld 900 euro voor een kitten (poes) en dan mag je er niet mee fokken, voor 1200 euro kun je een kitten met stamboom kopen waar je wel mee mag fokken... Zonder stamboom kun je bij dit ras beter niet doen ivm ziekte. Je kunt natuurlijk ook kijken voor een herplaatser. Als je allergisch bent voor de haren is dit de perfecte oplossing maar als je allergisch bent voor de huidschilfers helaas niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een Heilige Birmaan en die andere een Siamees, ze zijn wel mooier om te zien volgens velen maar ik ben verliefd op het karakter van de Sphynx en ik hou wel van iets aparts ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cool ,ik had vroeger ook een siamees, daar kon ik alles mee doen....voor niemand was ze lief haha. Die andere is een birmaan?schrijf ik dat goed? Een kennis van mij had twee naaktkatten en nog een met die hele korte krulletjes, zo komisch en lief. Die ene ging graag op je schouder liggen, ook als je een rondje door het huis ging lopen bleef ze liggen. Echt schattig.

Oh,...vraag beantwoord.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm oké"slik"....dure poes!!!

Zal het wel bij men langharige exemplaartjes houden...:-)

Wel echt prachtige diertjes!

Dan wil je niet weten wat mijn lieve Sherlock en Scarlett hebben gekost. Maar, ze zijn/ waren het waard.

Maar ook met paspoort chip stamboom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.