Vienna1981

Kale poes

Recommended Posts

Aangezien ik hier toch al mijn blote tieten heb laten zien kan ik jullie mijn kale poes niet onthouden :P

hahahahah

Hij is idd wel heel erg leuk!

Hij ziet er toch wel iets anders uit dan mijn kale poes

Ik krijg er een beetje een Austin Powers gevoel bij ...

Wahhhh.... Toen ik zag staan 'kale poes' dacht ik oké het borstenforum gaat over op kale poezen ..

Niet zo gek toch ik heb zelf ook een kale poes , wahhh.. hu.. wat zeg ik nu weer

Maar leuke insteek ! Daar ga je heel veel reacties op krijgen .

Trouwens lief poesje heb je

ik dacht dat je wou vragen of je een geschoren onderkant moest hebben voor de operatie

wel kick beest zeg! als me dochter ooit persee een kat wil, wil ik er zo een

hoe heet dat ras? gewoon een naaktkat?

Hahaha sorry, kon het niet laten

Het is een Sphynx, zo'n geweldig lief ras!

haha de reacties stromen binnen,lolol.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik m een beetje eng vind ,maar zal kwestie van wennen zijn,wel heel handig als je alergisch bent voor echt een harige poes

Maar zn ogen zijn wel prachtig trouwens

oooow zijn niet goedkoop zie ik al.... meestal kan je ze gratis afhalen als er een nest is maar deze kost zo'n 850 euro.. ik hou wel van wat aparts

mijn vriend is inderdaad allergisch voor katten... maar mijn dochter is helemaal gek van ervan...

zou hij voor dit ras niet allergisch kunnen zijn??? eigenlijk denk ik van wel.. hij is vooral allergisch voor het stof wat er van de huid afkomt ofzo.. niet persee voor de haren..

Zij heeft een stamboom en dan betaal je gemiddeld 900 euro voor een kitten (poes) en dan mag je er niet mee fokken, voor 1200 euro kun je een kitten met stamboom kopen waar je wel mee mag fokken... Zonder stamboom kun je bij dit ras beter niet doen ivm ziekte. Je kunt natuurlijk ook kijken voor een herplaatser. Als je allergisch bent voor de haren is dit de perfecte oplossing maar als je allergisch bent voor de huidschilfers helaas niet...

Euhm oké"slik"....dure poes!!!

Zal het wel bij men langharige exemplaartjes houden...:-)

Wel echt prachtige diertjes!

haha ,ja blijven raskatjes ,die zijn duur,ik heb zelf 2 perzen ,met dus gigantisch veel haar(word daar wel eens gestoord van hoor)